Kenan'ın bana bakışları anlamlı ve bir o kadarda garipti. Yani ilk defa böyle birbakış görüyorum desem? Ya da sevdiğim adamı bu kadar kararsızlık ve sevgiaçlığıyla görüyordum. Ben anlamıyordum belki de. Düşünsenize neden benimle bu kadar uğraşmıştı?üstelik her şey sil baştan olmasına rağmen kılık değiştirip pizzacı olmak?Şuan taşlar yerin oturuyordu ve ben sevdiğim adamı geri almak için çabalamaya hazırdım.İlk başta kaçmak uzak durmak kolayıma gelmiş olabilirdi ama artık dayanamıyordum.Neden sevdiğim adamı alıp mutlu olmak varken uzak durup canımı yakmalıydım?Hem eğer Kenan benimle olacaksa şuan yolun sonu bile olabilir benim için.Eğer birini sevmeye başlarsan kendinden fazla onu düşünürsün demişlerdi inanmamıştım. Sevgi öyle büyük bir şey ki eskiden gerçek olduğunu algılayamıyordum. Çünkü o aralarda her şey yalan geliyordu hiç hissetmediğim duyguları tanımlamak zordu. Şuan kenan karşımdaydı ve bana çok güzel bakıyordu. Ben bu bakışların altında ezilirken onun kocamangülümsemesi yüzünde yanağında dudaklarında genişliyordu. Ah tanrım öyle güzeldi ki güldüm ve ellerimi yanağına koyup sakallarını okşadım.''Ne demek istiyorsun Nur? Biraz da ondan bahset'' Kenan'a baktım ve nefes verip elinden tuttum. ''Anlatayımönce oturalım'' oturdum ve yanıma oturttum. başından sonuna olan her şeyi anlattım. İlişkimizikazayı kadınları ve ona olan sevgimi. Ne zaman bu kadar açık sözlü bir kadın oldum ki ben?Bir erkeğe seni seviyorum demek egosunun tatmin olmasını izlemekle aynı işlemi görür ama Kenan...O öyle değildi. Onun sevgisi dünyada ki her şeye bedel olabilirdi. Onunla geçirdiğimo kısacık zaman benim için çok güzeldi. Herkesin sevdiği kendine ilah gibi gelirmiş.Tamam ilah değil tabi ama sonuçta off tanrım affet. Bu aralar kendimle çokkonuşmaya başladım. Ne yapalım o kadar çok konuşacak kimsen olmazsa böyle olur. Kenan'ın bana dolanmış kollarıyla huzuru kucakladığımı hissediyordum. Evet o banasahip çıkıyordu hatta ve hatta beni seviyordu. Bunu hissediyorum daha çok güzel günlerimiz olacak ve belki çocuklarımız. Kenan'a baktım ve omzunu okşadım.''Ben seni kaybetmekten o kadar korktum ki, kendimi tekrar bulamayacağım sandım'' elleri yüzümde saçlarımda geziyordu. ''Hissettim Nur'' *başımı öptü ve gülümsedi.''bir şeyler olduğunu hissettim'' kelimeler ağzından öyle bir dökülüyordu ki.Sanki bayramlık ağzını açmışta bal damlıyormuş gibi. sarıldım ve o da bana sarıldı.
****Ertesi gün
Sabah kenanla kahvaltı ettik ve birlikte gezmeye karar verdik.O kadar hoştu ki her şey bulutlarda koşuyormuş gibiydim. bakın yürümüyorumuçmuyorum koşuyorum. Aslında uçmak daha anlamlı olabilirdi ama benim koşmakdedim ne fark eder. Kahvaltımızı yaptık ve koluna girdim. Bana bakıyordu ve bende gülüyordum. Mutlu olduğumu biliyordu ve bende onun mutlu olduğunu biliyordum. Biraz yürüdükten sonra arabamıza geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
Roman pour Adolescents-Sen, Teyzemin kızı mısın?- -Sen, teyzemin oğlu musun?- Gülmüştük, sert adamın içinden kocaman gülümseme çıkmıştı. Aynı anda söylediğimiz sorular başlangıçtı, Hiç bitmeyecek bir başlangıç