"Bir sürü var burda ya inanamıyoruuum."
Eda'nın çığlıkları odaya dolarken, kulaklarımı neden tıkamam gerektiğini hatırlamam gerekirdi. Eda çok eğlenceli bir kızdı bazen tepkilerini kontrol edemesede - mesela az öceki gibi- su gibi duru biriydi. Korhan renkli zarflarla birsürü güzel söz bırakmıştı bizin odaya. Tabiki Edacık kim olduğunu bilmiyordu. Heyecanla zarfları alıp yatağa oturdu. Yüzündeki tatlı heyecan beni güldürdü.
Kırmızı zarfı açmadan önce soluklandı. Heyecanla gülümsedi. Zarfı sevimli bir mimikle açtı okumaya başladı. Yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
Canan daha fazla dayanamayıp konuştu.
"Bize de okusana. " dedi heyecanla."Tamam okuyorum."
"Küsmek nedir bilir misin?
Küsmek;dürüstlüktür...
Çocukçadır ve ondan dolayı saftır.
Yalandızdır...
Küsmek; Seni seviyorumdur.
Vazgeçememektir.
Beni anlatır küsmek.
Kızdım ama hala burdayımdır,
Gitmiyorumdur,gidemiyorumdur.
Küsmek nazlanmaktır.
Yakın bulmaktır, benim için,
Değerlisindir.
Küsmek;sevdiğini söyle demektir.
Hadi anla demektir.
Küsmek umuttur.
Acabaları bitirmektir.
Emin olmaktır.
Yani diyeceğim o ki;
Ben sana küsüm... "Canan'dan sadece "Vaaov" diye kısa bir direktif çıktı.
"İçimden vay Korhan sen ne yere bakan yürek yakansın vay aşkmatik seni" diye geçirsemde sadece "Acaba kimmiş " diyebildim.
"Ben senin aşkını, içinde yaşayan bir kimseyim. " yazıyor.
Yüzümde tatlı bir tebessüm oluştu. Eda çok şanslıydı onu her şeyden çok seven biri vardı. Kim olduğunu bilmiyordu ama elbet öğrenirdi.
*******************
Bugün tatildi ama vizeler vardı, öğrenciler ağlıyordu ama olsundu. İçimden geçirdiklerim yüzümde bir tebessüm oluşturdu.
"Canan bak bu yine gülmeye başladı. Kesin delirdi. "
" Eda duyuyoruum" sesime azcık sitem katarak.
"Ya hani derler ya bir özel gücüm olsa şunu yapardım, bunu yapardım diye. Ben Eylül'ün kafasından geçenleri öğrenmek isterim. "
Canan kolunu Eda'nın omzuna atıp,
"Valla ne yalan diyim bende aşırı merak ediyorum."
Sonra çok komikmiş gibi gülmeye başladılar. Ha! Ha! Ha! Brn neden gülmüyorum acaba-_-
Sonra Eda oflayıp konuşmaya başladı. "Hala daha öğrenemedim bu çoçuk kim?!"
"Belki gizemli olması daha iyidir. "
"Belkide."
************************
Tatil gününü rutini bozmayarak o alışveriş merkezi benim bu alışveriş merkezi benim diye gezdik. Yorulduğumuza kanaat getirdiğimizde bit kafede oturup soluklanmaya başladık. Eda bu zaman diliminde bile Korhan'ın ona yazdıklarını okuyup, okuyup bunları yazanın kim olduğunu düşünüyordu. Yakınından birinin olduğuna ihtimal bile vermiyordu. Bu durum beni oldukça güldürüyordu.
Vizelerin bitmesine az kalmıştı. Finallerden sonra Rize'ye dönüş yapacaktım. Bu beni oldukça heyecanlandırıyordu. İlk yapacağım babama sımsıkı sarılmak olacak. Nasılda özlemiş deniz gözlü adamımı. Gözlerimin dolmasına engel olamıyordum. Canan fark etmiş olacak ki sırtımı sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2'Sİ 1 ARADA
General FictionAŞK ; Yaşattıkları bir ömüre sığacak kadar geniş kime nerde nasil olunacağı belli olunmayandir.Sen ve ben yoktur biz vardır. pişmanlıklar yoktur. Gurur yoktur Aşk'ta. En güzeli de ne biliyor musunuz ? Yapmam dediklerinizi aşık olunca yaptığında ken...