1. Renesmee v lidských 15 letech

1.4K 70 15
                                    

Byl první červencový den a ve Forks už začalo svítat. Renesmee se probrala a vstala ze své pohodlné postele. Podívala se na sebe do svého kulatého zrcadla a začala si rozčesávat své dlouhé vlasy. „Tak a je to, teď mi to sluší mnohem víc...“ Renesmee už vyrostla a byla z ní moc krásná upíří dívka. Vydala se do obývacího pokoje a tam už seděli na pohovce Edward s Bellou a povídali si mezi sebou. „Ahoj mami, ahoj tati“ pozdravila s úsměvem na tváři. „Renesmee, ty jsi zase vyrostla. Moc ti to sluší zlato.“ „Díky maminko. Tati? Nechtěl bys jít se mnou na lov? Asi jsem dostala žízeň.“ „Dobře tak poběž! Nebo tam budu první. “ Táta vystartoval ze dveří a já se hnala zaním. Běželi jsme až k hustému lesu který využíváme jako místo k lovu. Zastavili jsme uprostřed lesa. Schovali jsme se v houští a já viděla stádo srnců a laňí. Dala jsem taťkovi signál a potom jsem vyskočila, taťka za mnou a zakousla jsem se svými špičáky do nejbližší laně. Ach ta krev chutná tak skvěle! Mňam! Vrátili jsme se domů a před domem na mě čekal Jackob. „Ahoj Ness, jak ses měla?“ „Jo celkem fajn, teď jsem byla zrovna s taťkou na lovu.“ odpověděla jsem v rozpacích. Už když jsem se narodila tak se do mě vtiskl.... „Renesmee? Chtěl bych s tebou mluvit. Nemohly bysme zajít na pláž La Push?“ Chvíli jsem přemýšlela a potom jsem mu odpověděla: „No tak dobre, proč by ne? Ale jen pod jednou podmínkou. “ „A jakou?“ zeptal se mě Jackob. „Že mě tam svezeš na tvém hřbetě, pejsku." S Jackobem jsme se tomu zasmáli.

Moc se omlouvám, jestli je to moc krátké, ale píšu to na mobilu. Tohle je moje první knížka, tak snad se bude líbit. Všechny komentáře, přečtení a hvězdičky pro mě znamenají. Díky a ahoj vaše Petra1593!

Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?Kde žijí příběhy. Začni objevovat