3. Rande

853 50 5
                                    

Uplynulo už pár dní od doby co mě Jackob políbil a já se s tím zatím ještě nikomu  nevěřila. Věděl to jen Jackob a já. A tak jsem dnes odpoledne šla za mamkou.

„Mami? Potřebuju s tebou mluvit...“

„Renesmee co tě  trápí?“ zeptela se mě se strachem moje milující matka.

Tak sem jí vylíčila všechno co se stalo na pláži mezi mnou a Jackobem. Všechno až dopodrobna.

„Zlato, Jake je moc hodný kluk a pro tebe je jako dělaný. A věř že kdyby nebylo tvého otce, vybrala bych si jeho....“

To co bylo mezi mou matkou a Jackobem byla pouhá minulost. Bohužel se do mámy Jackob nevtiskl ale vtiskl se do mě.... Už od narození jsem byla jeho, jenom jeho, když nepočítám své milující rodiče.

15:00 hodin
Já, mamka a taťka jsme byli na návštěvě u mého dědy a babičky. Povídala jsem si s tetou Elis, která pro mě ušila šaty. Byli červené a krásné obtahovaly mou štíhlou postavou. Skusila jsem si je obléct a podívala jsem se na sebe do velkého zrcadla. Elis se ty šaty vážně moc povedly. Když v tom na dveře villy někdo zaklepal. Nebyl to nikdo jiný než můj milovaný Jake.

„Jaku!“ vykřikla jsem a skočila jsem mu do náruče.

Věnoval mi pusu na čelo. „Ahoj Nessí! Tý jo co to máš za překrásné šaty?

„Ty mi ušila tetička Elis. A co  potřebuješ?“ zeptala jsem se ho.

„Chtěl jsem se zeptat jestli bys ses se mnou nechtěla projít a zajít  třeba na pizzu.“

Jsem sice upírka ale jsem i napůl clovek, takže můžu jíst normální jídla jako lidé. Pizza je mé nejoblíbenější jídlo.

„Tak vlkodlak si troufá pozvat upírku na rande.“ Oba jsme vyprskli smichy.

„No jasně že s tebou půjdu. Jenom se půjdu zeptat matky jestli mě pustí.“

Máma mi to dovolila a tak jsme vyrazili. Drželi jsme se spolu za ruce a povídali si. Nechápu jak ostatním upírům může Jackob smrdět. Já žádný smrad necítím jenom jeho kolínskou. Takhle ještě nikdy nevoněl. Navonil se jenom kvůli mě. Došli jsme do restaurace a usadili jsme se ke stolu  pro dva. Venku už se celkem stmívalo. Uprostřed stolu jsme měli zapálenou svíčku a vazu s květinami.

Přišel k nám číšník a zeptal se  nás: „Co si dáte mládeži?“

Jackob odpověděl : „Dáme si sýrovou pizzu a šampaňské. “

Super alkoholický šampaňské!

Za chvíli nám jídlo přinesl na  stůl.

„Děkujeme pane.“ poděkovala jsem číšníkovi za nás za oba.

Po pizze a šampaňském mě Jake odvedl za ruku do lesa. Bylo tam tak ticho. Jackob měl s sebou baterku a tak jí rozsvítil a někam opřel.

Chytl mě za ruku a něžné mi ji políbil. A pak se mě zeptal: „Smím prosit o tanec?“

Mlčky jsem přikývla. Chytl si mě kolem pasu. Chvíli jsme tancovali, ale pak nás to omrzelo. Potom jsem mu věnovala vášnivý polibek. Přála jsem si aby nikdy neskončil.

„Doprovodím tě domů Renesmee.“

Potom se proměnil ve vlka a pobízel mě abych nasedla. Dovezl mě až k mému domu. Rozloučila jsem se s ním a šla  spát. Jo spát jsem napůl člověk, takže taky ráda spím.

Tak a  mám tu pro vás další díl a tentokrát 510 slov. Ahoj!! Vaše Petra1593

Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?Kde žijí příběhy. Začni objevovat