Ráno mě probudily sluneční paprsky, které přes okno svítili přes celou ložnici. Probudila jsem se ještě vedle spícího Jacoba a řekla jsem si že mu nachystám snídani. Vstala jsem z postele, vyšla jsem ven z ložnice a zavřela za sebou dveře a sešla jsem dolů po schodech do naší kuchyně. Nevěděla jsem jestli něco v kuchyni najdu. Kuchyň byla prázdná. Jenom jsem našla ve spíži nějaké ovesné lupínky. Nachystala jsem dvě misky, nasypala do nich lupínky a k tomu jsem přidala dvě lžičky. Určitě by se hodilo jít dneska na nákupy. Nachystala jsem misky s lupínkami na stůl a posadila jsem se ke stolu na židli. Čekala jsem na Jacoba až vstane. Za pár minut jsem slyšela kroky mířící sem.
"Ahoj. Nic jiného jsem nenašla k jídlu, tak jsem nachystala tohle."
"To nevadí. Můžeme po snídani zajít do obchoďáku."
Jake se posadil na druhou židli a dal mi pusu na čelo. Za chvíli jsme se už vrhli do lupínek.
Po "snídani" jsem se šla projít, protože mě čeká překvapení od Jacoba. Zašla jsem do lesa k malé studánce a podívala jsem se na svůj odraz.
Byla jsem to vážně já?! V této chvíli jsem si to uvědomila. Už nikdy nezestárnu..... A asi nebudu chtít mého milovaného snoubence jako starého dědečka. Začala jsem brečet. Jedna slza po druhé kapala do studánky a šlo slyšet jejich kapání.Náhle se přede mnou objevila modrá záře světla vycházející ze studánky a promluvila na mě.
"Renesmee. Právě si prokázala že tvoje velká láska k Jacobovi je velmi velká."
"Ano. Jacoba miluju a za nic bych ho nevyměnila."
"Potřebuješ pomoct. Já ti pomůžu."promluvila záře a více se rozsvítila a ozářila mě.
"Předávám ti dar lásky. Používej ho rozumně."řekla naposledy záře a zmizela.
Sorry lidi. Dlouho jsem nevydala kapitolu. Doufám že vám to vynahradím a jestli to je krátký, tak promiňte píšu to na mobilu. A přečtěte si moji novou knihu DARK LOVE, najdete ji na mém profilu a myslím si, že stojí za to :-) Ahoj
ČTEŠ
Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?
FanfictionTento vymyšlený fantasy příběh je o Renesmee, dcera Belly a Edwarda Cullenových. Začala Renesmee chodit s Jacobem?? To všechno se dozvíte! Nenechte si tuhle knihu ujít! :-)