O měsíc později:
Teď většinou celkem často mě pobolívá břicho, párkrát jsem dokonce zvracela a trochu jsem přibrala. Vůbec nevím jak je to možné... Jacobovi to připadá zvláštní a má o mě strach, protože mu to vidím na očích.
Dnes ráno, když ještě Jake spal jsem se převlékla, nachystala mu snídani a napsala mu lísteček se vzkazem, že se za chvíli vrátím a aby o mě němel zbytečně strach. Vypravyla jsem se za dědou Carlishem k vile a rozhodla jsem se o těch bolestech mu něco říct a taky o Jacobově přání.
Běžela jsem až k vile, kde to bylo živé a zaťukala jsem na dveře. Automaticky jsem šla dovnitř a šla jsem do obývacího pokoje, kde byla celá moje rodinka a vesele se tam bavily a kecali.
"Ahoj!"pozdravila jsem je.
Mamka se ke mě vrhla a objala mě.
"Renesmee! Dlouho si tu nebyla!"
"Jdu vlastně za dědou, potebuju si s ním promluvit."
"Je ve své pracovně, klidně běž za ním."
Šla jsem tedy za dědou do jeho pracovny a přede dvěřmi jsem zaklepala.
"Dále,"ozvalo se z pracovny.
"Ahoj dědo!"objala jsem ho.
"Posaď se."pobídl mě. "Co tě kě me přivádí?"
"Teď celkem často mám bolesti břicha, párkrát jsem zvracela a přibrala jsem na váze.
"Hmmm, lehni si a ukaž kde tě to bolí."
Lehla jsem se tedy na gauč, který tam měl a vyhrnula jsem si břicho.
"Tady dole mě to bolí," ukázala jsem mu na místo a začal ho ochmatávat.
Něco si pro sebe pořád šeptal a zkoumavě si mé břicho prohlížel.
"Skusím ultrazvuk,"řekl a dal mi na břicho nějaký strojek, který monitoroval mé břicho a zapnul nějaký monitor, kde šlo vidět mé bříško zevnitř.
"Hmm, něco tam stoprocentně je."
"A co to má znamenat?"zeptala jsem se ho viděšeně.
"Gratuluji Renesmee, jsi v prvním měsíci těhotenství,"řekl s klidem a usmál se.
Vytřeštila jsem na něj oči.
"Takže to znamená, že budeme mít s Jacobem miminko?!"
"Ano. Je to skvěla správa a měli by se jí dozvědět i ostatní."
Šla jsem tedy spolu s dědečkem do obýváku oznámit tu novinu ostatním.
"Drahoušku, co se Renesmee stalo?"zeptala se ho babička.
"Renesmee, už to vyklop!"zajásala nedočkavá Alice.
"Renesmee je v prvním měsíci těhotenství,"řekl děda a všichni se radovali.
Jeden po druhém mi gratulovali a objímali mě. Všichni měli obrovskou radost z toho, že naše rodina pokračuje v rodokmenu.
Potom jsem se ze všemi rozloučila a domů jsem šla radči pěšky. Když jsem přišla domů, tak bylo už odpoledne.
Otevřela jsem domovní dveře a v obývacím pokoji na gauči seděl Jake a čekal na mě.
"Kde si byla?"zeptal se.
"Byla jsem za Carlishem ohledně toho břicha a....."
"Není to doufám nic vážného!"strachoval se.
"Jsem v prvním měsíci těhotenství!!!!"
Jacob jako by nevěřil svým uším a vykulil oči.
"Takže my budeme mít dítě?!"
"Jo!!"
Objal mě a byl z té zprávy tak nadšený.
Až do noci mě obskakoval. Hladil mě po bříšku, masíroval ho a skákal kolem mě.
Byl hrozně rád, že bude mít potomka.
Takže čauky! Potřebovali bych, aby jste u téhle kapitoli psali do komentářů, jestli chcete aby to byla hola, kluk a nebo dvojčata a jakého pohlaví, protože v příští kapitole půjde Renesmee znovu na ultrazvuk a dozví se pohlaví miminka/miminek. Děkuju za přečtení této kapitoly! Užívejte léto a pá! :D
ČTEŠ
Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?
FanficTento vymyšlený fantasy příběh je o Renesmee, dcera Belly a Edwarda Cullenových. Začala Renesmee chodit s Jacobem?? To všechno se dozvíte! Nenechte si tuhle knihu ujít! :-)