Nezdálo se mi to?! Co to znamenalo?! V hlavě se mi kladlo tolik otázek a nevěděla jsem , jak si na ně odpovědět.
Jacob už na mě určitě čeká.Vyšla jsem z lesíka k našemu domku a Jacob už mě očekával.
"Kde jsi byla? Měl jsem o tebe strach."
"To je dlouhý příběh, ale někdy ti ho povím," sdělila jsem mu.
Zavázal mi oči šátkem a někam mě vedl za ruku.
"Kam jdeme?"zajímalo mě.
"To je překvapení."
Za malou chvílí jsme zastavili a sundal mi šátek z očí.
"Tadáá. Myslel jsem si že by tě to potěšilo."
Wow! Připravil nám piknik!!
"Posaď se,"pobídl mě.
Vrhli jsme se do jídla. Jaké mi dával do pusy vždycky nějaké jídlo a já z šátkem musela uhodnout co to je. Potom jsem mu nasadila šátek já a dávala jsem mu si čichnout k jídlu a potom jsem mu ho dala do pusy, uhádl skoro každé jídlo správně, protože vlci mají skvělý čich.
Bylo to velmi pěkně strávené odpoledne a oba jsme si ho skvěle užili.
Potom jsme si na louce trhali pampelišky a pletly z nich věnce, které jsme si poté dali na hlavu.
Oba jsme se nesmírně bavili až do západu slunce.
V momentě kdy zapadalo slunce jsme seděli na dece a užívali jsme si přítomnosti toho druhého.
Líbali jsme se spolu a bylo nám tak dobře.
Když se setmělo zabalili jsme piknik a šli jsme domů.
Doma mě Jacob vzal do náruče jako princeznu a utíkal se mnou do ložnice a vzal mě na postel a vášnivé jsme se líbali a ne jenom to...... (Sorry lidi, ale teď vám tu vážně nechci popisovat sex, tak to pochopte pls xD :-D)
Byl tak něžný a vášnivý.... Myslím, že na svoje poprvé nikdy nezapomenu!
ČTEŠ
Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?
FanficTento vymyšlený fantasy příběh je o Renesmee, dcera Belly a Edwarda Cullenových. Začala Renesmee chodit s Jacobem?? To všechno se dozvíte! Nenechte si tuhle knihu ujít! :-)