Wow! Tato knížka se dostala na 16 místo v žánru UPÍŘI a to jenom díky Vám! Jste zlatí. :-) Děkuju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podruhé z pohledu Jacoba:
"Tak tedy dobrá. Rituál proběhne za chvíli," řekl vůdce smečky.
Za malou chvílí se členové vlčí smečky proměnili zpět do původní lidské podoby a já jsem udělal totéž.
"Jacobe, počkej tu na nás chvili. Musíme přichystat rituál," řekl náčelník a já jen kývl hlavou.
Posadil jsem se na skálu a čekal.
Doufám, že se o mě moje milovaná Renesmee nebojí.
Přemýšlím, jak ji to asi jenom vysvětlím. Doufám, že to pochopí. Dělám to jen kvůli ní.
Po půl hodině za mnou přišli 2 kluci ze smečky.
"Jacobe, teď ti uvážeme kolem očí tento rudý šátek, ale ještě před tím se svlékni a spodní prádlo si nech(:-D), je to součást rituálu," přikázal mi Avery a tak jsem se svlékl.
Přivázali mi šátek a vedli mě za paže.
Když jsme byli na místě ucítil jsem kouř. To bude určitě součást.
Šátek mi nechali a já čekal co se bude dít.
"Jdi vpřed a stůj," nařídil mi vůdce a tak jsem učinil.
Udělal jsem pár kroků dopředu a zastavil se. Mýma holýma nohama jsem ucítil vařící kameny. Je to neuvěřitelná bolest, ale pro Renesmee vydržím všechno.
"Emamuma gagegu lu fafa nu su fu,"odříkával náčelník a já mu vůbec nerozuměl.
Ucítil jsem na mém těle nějaký prášek a moje vnitřnosti byli v jednom ohni. Takovou bolest jsem si nikdy nepředstavil.
A zatímco vůdce smečky odříkával nějaká zaklínadla, jsem se svíral v bolestech.
Kdy už to skončí?! Hrozně to bolí.
Po chvilce to byl konec všech bolestí a někdo mi šátek sundal.
"Rituál je u konce, ale pořád platí to, aby si nikomu naše tajemství neprozradil. A teď můžeš jít."
Chtěl jsem se proměnit a vyběhnout, ale nešlo to. Už jsem prostě jen obyčejný člověk.
Cesta domů mi trvala asi hodinu a celý utahaný jsem se zastavil před naším domem.
ČTEŠ
Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?
FanfictionTento vymyšlený fantasy příběh je o Renesmee, dcera Belly a Edwarda Cullenových. Začala Renesmee chodit s Jacobem?? To všechno se dozvíte! Nenechte si tuhle knihu ujít! :-)