14. Zlý sen?!

297 14 7
                                    

V minulé kapitole jste četli:
Oba dva vypadali tak spokojeně až do té doby co sebou Renesmee trhla a zařvala, byla tak zadýchaná a pot jí kapal z čela...

Z pohledu Renesmee po usnutí a před vzbuzením:

Právě jsem usnula... A nebo ne? Jsem trochu hodně zmatená...
Jak jsem se tu dostala?!
Stojím na černé temné kamenné dlažbě, která vede do obřího bludiště.
Nic jiného mi nezbývá než jít dovnitř... Ujdu pár kroků k tomu obřímu bludišti a vidím světlo! Rozhodla jsem se jít za ním. Procházím celým bludištěm a několikrát se vyhnu slepým uličkám. Najednou jakoby jsem uslyšela pláč, ale tenhle pláč byl dětský... Zajdu za poslední roh a octnu se v osvětlené kulaté místnosti, v samém středu se nachází zdroj toho pláče. Je tam kolíbka která sotva stojí na nohou a rozpadá se a uvnitř je malé dítě. Je to chlapeček... Najednou jsem něco ucítila ve svém břiše a podívala jsem se... Ale tohle není těhotenské bříško! Vždyť to vypadá jako kdybych nebyla těhotná! Co se to sakra děje?! A v tu chvíli začne dítě více křičet. Chci ho utěšit a tak si ho opatrně vezmu do náruče. Dítě se ale neuklidnilo... Najednou z mého náručí vyskočí velký černý pes... Ale to není pes, je to vlk... Co to?! Začal vztekle vrčet a rozběhl se proti mě. Svým upířím během běžím ven z bludiště. Vlk mě stále dohání a je neuvěřitelně rychlí. To ne, je konec! Dohnal mě... Couvám zpátky a najednou padám do černého prázdna...  Najednou jako by se se mnou zavlnil svět... Do prázdna jsem hlasitě vykřikla a otevřela oči. Byla jsem vzhůru a celá spocená. Byl to opravdu jen neškodný zlý sen? A nebo to něco znamená?? Jsem zmatená a vyděšená zároveň....

„Miláčku, co se děje?!“ zeptal se mě polekaně Jacob.

„Já... Ten sen... Byl tak opravdový...“ rozbrečela jsem se mu na rameni.

„No tak.... Pšš, uklidni se a všechno mi hezky řekni“ uklidňoval mě a políbil mě do vlasů.

Takže jsem mu vylíčila svůj reálný sen až úplně dopodrobna...

Takže další kapitola pro vás je úspěšně napsaná. Snad dobrý :-) Jak si myslíte že se to bude vyvíjet dál? Tak čus u další kapitolky!

Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?Kde žijí příběhy. Začni objevovat