2. La Push

1K 54 4
                                    

Tak mě nakonec Jackob vezl až k pláži. Když jsme byli na pláži šla jsem se převléct do plavek někde za palmu, aby se na mě Jackob nedíval jak se převlékám. To by byl trapas :D . Pomyslela jsem si. Když jsem byla hotová tak jsem došla za ním. Tričko měl vyslečené a tak mu šly vidět jeho vypracované svaly. Jake má fakt sexy svaly.                                                       „V těch plavkách vypadáš fakt skvěle Ness. Dneska ti to moc sluší.“ zalichotil mi Jake.                                                                                
Začervenala jsem se a usmála se na nej. „Díky Jackobe a o čem si semnou chtěl mluvit?“  Jackob je fakt hezký kluk. Hrozně mě uvádí do rozpaků..                                            
Úsměv mi oplatil a pak se dal do řeči: „Renesmee? Už když si se narodila tak ses mi zalíbila a já se do tebe vtiskl. Vlk tomu nezabrání prostě to přišlo. Když se vlk do někoho vtiskne musí ho chránit a být mu stále po boku..... A k tomu ještě mnohem více...“

„Jaku jsi můj nejlepší přítel ...“ Sakra, kam tím miří?

„Já vím Nessí... Ty jsi zase moje nejlepší kamarádka. Víš, chtěl jsem ti to říct už dlouho.... “

Na mém obličeji se vytvořil nechápavý výraz.

„Miluju tě. “

Fakt řekl tyhle dvě slova?! Než jsem stačila cokoli říct tak mě umlčel polibkem. Můj první polibek!! Jeho rty mě tak sladce líbaly. Mé rty zase líbaly ty jeho. Líbal tak něžně. Jeho ruce mě držely kolik pasu. Po chvilce přestal a objal mě.

Tiše jsem mu zašeptala: „Miluju tě Jackobe.“

„Líbilo se ti to?“ zeptal se mě.

„Ještě nikdy jsem nic tak krásného nezažila, Jaku. “                           Uvnitř jsem skákala radostí, Jake je ten nejlepší kluk, kterého znám!

„Nechceš si jít se mnou zaplavat?“ zeptal se mě .

„No  jasně že jo!“ vykřiklala jsem.

Jake se proměnil ve vlka a já jsem si na něj sedla, ale to se mu asi nelíbilo, protože mě hodil do moře. Rozhodla jsem se že mu to oplatím a tak jsem na něj cákala vodu. A takhle jsme se tam provokovali, smáli a plavali až do západu slunce....

Sorry lidi, já vím že je to tak krátký. Píšu to na mobilu, protože pc je mimo provoz. Ale za pár dní bude pc zase ok , takže to bude delší. Tak ahoj. S pozdravem Petra1593!

Twilight Saga Renesme. Jak To Bylo Dál?Kde žijí příběhy. Začni objevovat