-Mindjárt Kóreában leszünk!
Ordította Seo Hyeon. Kinézek az ablakon és mikor megláttam a leszálló pályát majd' kiesett a szívem a helyéről. Leszáltunk, kimentünk a reptérről,körbenéztünk nagy csillogó szemekkel Soulban. El se hittük hogy itt vagyunk és Soul utcáit járjuk. Mentünk a hotel felé ahol szobát foglaltunk, igen, mielött elindultunk 2 héttel ez elött megnéztük a térképen (google map) hogy merre van a legolcsóbb hotel. Mikor megyünk észre se vettem hogy Seo megált, csak arra lettem figyelmes hogy meg ragadta a kezemet és magához húzott.
-Mi az?
Mondam meglepődten.
-Ott van Kim Taehyung!!!
És tényleg ott volt beöltözve maszkban de mi akkor is megismertük. Mikor jobban megfigyeltem 7-en voltak, megismertem a többi 6-ot és sorolni kezdtem őket:
-Ott van Park Jimin, Min Yoongi, Jeon Jungkook, Kim Nam Joon, Jung Ho Seok, és Kim Seok Jin.
Mindet szerettem de leginkább Jimin-t.
Mintha az égbolttot látták volna a szemünkben annyira csillogott. De szakadó szivvel tovább kellett mennünk mert már elfáradtunk. Megérkeztünk a hotel szománkba és rögtön az ágyra vetettem magam, mint aki 7 istent látott. Nem hittünk a szemünknek hogy ők voltak azok. Amint pihentünk, kimentünk a városba szét nézni és ki próbálni pár dolgot. Be mentünk egy boltba és míg nézelődtem Seo hirtelen odahúz magához (megint...) és mondta hogy nézzem meg a csipszeknél lévő fiút mert annyira ismerős volt. Pár percig néztem és akkor döbbentem rá hogy Kim Taehyung. Odasúgtam Seonak hogy Kim Taehyung az az V.
Kihagyott a szíve egy ütemet amit láttam a szemében. Ám véletlenül Seo megbotlot amíg én nézelődtem a csokiknál. ( Ki az aki nem akarná ki próbálni a koreai csokit?) De Tae elkapta, Seo meg full vörös lett. Gyorsan odasiettem.
-Bocsánat, de ő ilyen ügyetlen.
Mondtam nevetve mert ki az aki kibírta volna nevetés nélkül? De Tae meg csak mosolygot.
-Semmi baj.
Mikor Seo össze szedte magát és nehezen kinyögte:
-K-Köszönöm...
Pirult el mégjobban. Tae egyből be is mutatkozott.
-Amúgy Kim Taehyung vagyok, de hívjatok csak V-nek.
Kettönk közül én kezdtem a bemutatkozást.
-Az én nevem Min Seo, de hívj csak Min-nek.
Seo is bemutatkozott rögtön utána.
-Az én nevem meg Seo Hyeon, de hívj Seo-nak.
A háttérből hallatszódott egy nagyon ismerős hang...
-Hé Tae, meddig maradsz még?
Tae hátra fordult.
-Mindjárt megyek!
Utána a többiek is idejöttek kiváncsian. Látták hogy Tae 2 lánnyal beszél. Meg is kezdték a bemutatkozást.
-Park Jimin vagyok. De nektek Jimin.
Mondta az ő kis cuki mosolyával.
-Én vagyok az angyalotok, reményetek Jung Ho Seok, de csak J-hope.
-Kim Nam Joon! Rapmon.
-Min Yoongi. Suga.
Hajolt meg.
-Jeon Jungkook. Jungkook.
-Kim Seokk Jin! Jin.
Mi is bemutatkoztunk, majd beszélgedtünk egy kicsit a fiúkkal kifelé a boltból. Menniük kellett,elköszöntek mi meg hazafele (ha lehet azt othonnak nevezni) vettük az irányt.
Megérkeztünk a szobánkba vettünk egy nagy levegőt és egyszerre kezdük el mondani egymásnak:
-Láttad??? Velük beszéltünk!!! *-*
Mikor lenyugodtunk lefürödtünk és elaludtunk.
---------------------------------------------------------------------------
Remélem tetszett az első kis könyvem :) Lécci jelezzétek hogy tetszett-e. A hibákért bocsi.
YOU ARE READING
Never Mind
FanfictionEz a történet 2 lányról szól akik ki akartak menni Kóreába hogy ki próbáljanak ezt azt, és ott éljenek. De nem számítanak arra hogy esetlek valakikbe bele futnak... Fő szereplők: Min Seo Seo Hyeon Szereplők: Park Jimin-Ji...