Sziasztok! Sajnálom hogy nem hoztam hamarabb a részt :( De kollégium-os vagyok és ott nem jó a net hogy folytassam a munkámat :((( meg a tanulás is le foglalt. ANNYIRA SAJNÁLOM :((( Remélem nem haragudtok :(
De mindegy is, kezdett későre járni az idő, szóval indultunk haza fele amikor...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Észre vettem hogy Jimin lassít és érzem a tekintetét magamon. Meg álltam majd hátra fordultam, halvány mosolygós tekintetével találtam szembe magam. Egyett kuncogott majd közeledni kezdett felém. Megfogta a derekam és magához húzott egy lágy csók kiséretében. Azonnal viszonotam, lassan és hosszan csókoloztunk. Karjaival közelebb húz, minden rést be töltve köztünk. Kezei egyre lejebb haladtak madj a fenekemen álltak meg. Bele markolt egy nagyot mire egy halk nyögés hagyta el az ajkaimat.
Jimin szemszöge:
Bele markoltam egy nagyot a fenekébe amire halkan nyögött egyett. Mire a kis Jimin (gondolom tudjátok mire gondolok) mégjobban meg meredt mint eddig. Egyre lejjebb haladtam a nyakához majd csókolgatni kezdtem. Miközben folyamatosan markolásztam feszes fenekét.
-Ahh...J-Jiminh...Neh...itt...
Szólalt meg a fülembe amire meg feszültem...Nem érdekel hogy az utcán vagyunk magamévá fogom tenni. Meg álltam, és keresni kezdtem egy helyet ahol senki se hall vagy lát minket.... de nem találtam... A kis Jimin pedig már nagyon mozgott a nadrágban... Gyorsan hívtam egy Taxit. Majd fel siettünk a lakásomba. Becsuktam az ajtót, be is zártam. Épphogy meg fordult már ajkainak is estem. Faltam szinte puha párnáit. Ő sem lassított, majd bele túrt a hajamba. El kezdtem beljebb tolni míg el nem értük a kanapét. Váratlanul el tolt magától amire értetlenül néztem.
-J-Jimin... Nem tudom hogy akarom-e...
Ajj Min kérlek ne... Éhes vagyok, akarlak, látni akarlak magam alatt hogy nyögsz és élvezed...
-Bébi...mi a baj, hm?
Közeledtem felé majd lassan a homlokomat a homlokának támasztottam, éreztem hogy pirul... ahw imádom... benne akarok lenni... lassan nyakát kezdtem el nyalogatni és puszilgatni.
-Jimin, tudnod kell valamit...
-Hm? Mond mi az életem.
Leheltem szinte a nyakára. Majd fojtattam a pulcsijával... levette majd megfogta a kezem, ezt azzal jelezve hogy hagyjam abba.
-Én még..még..
-Szűz vagy.
Jelentettem ki mire el kapta a tekintetét rólam.
-I-igen...
-Nem baj, annál jobban akarlak.
El kezdtem a pólója alatt matatni mire elértem a melleit. Nagyot sóhajtott...Tudtam hogy akarja. Gondoltam hogy húzom az agyát egy kicsit... Le löktem a kanapéra majd fölé tornyosultam. Férfiasságomat neki nyomtam női részéhez mire meg feszült... gyerünk Min... tudom hogy akarsz.. csak egy szó és a tiéd vagyok... Még kétszer lágyan neki nyomtam férfiasságom. Majd nadrágon keresztül lassan dörzsöltem össze nemi szerveinket. Meg álltam mire rám nézett. Meg nyaltam az ajkaim egy szexi kacsintás kíséretében. Amitől ő bele harapott alsó ajkába és meg nyalta a száját. Majd lassan meg fogta a felsőjét és el kezdte le venni. Istenem, annyira szexi. Nem bírom tovább, annyira meg fogom du- NA NA NA NA! JIMIN! Le vette a felsőjét, utána a nadrágját kezdte el ki gombolni. Mikor hallottam hogy a sliccét húzta le eszméletlen lassúsággal, a kis Jimin már ki dudorodott, és látszódott. Amit Min észre vett.
YOU ARE READING
Never Mind
FanfictionEz a történet 2 lányról szól akik ki akartak menni Kóreába hogy ki próbáljanak ezt azt, és ott éljenek. De nem számítanak arra hogy esetlek valakikbe bele futnak... Fő szereplők: Min Seo Seo Hyeon Szereplők: Park Jimin-Ji...