3.

141 14 0
                                    


Másnap arra keltem hogy Jimin az ágy szélén ül mellettem. Pislogva nézek rá és mikor tisztán látom, elvörösödtve elbújok a takaró mögé. Persze Seo elöbb kelt fel mint én. (Köszi Seo ._.). Jimin lehúzta a takarót.

-Ne búj el.

-Lécci' még had aludjak 5 percet.

Kértem Jimint.

-Nem lehet.

Kuncogott.

-Miért?

-Mert ma együtt töltjük a napot.

Ki kerekedett a szemem és mégjobban elvörösödtem. Majd Jimin közelebb hajolt, teljesen közel annyira hogy éreztem a lélegzetét az ajkaimon.Pár percig úgy maradtunk majd hirtelen felült.

-Siess az öltözködéssel, odalent várlak.

Kaccsintott. Én meg amijen gyorsan csak tudtam rendbe szedtem magam.Le megyek és látom hogy Tae Seo-val beszélget.Olyan aranyosak voltak. De a többiek még aludtak csak mi négyen voltunk fent.Elindultunk Jiminnel a vársoba hogy körbe vezessen,sokáig csend volt míg megszólalt a telefonja.Suga volt az.

-Csá, hol vagy?

-Cső, Min-nel vagyok a városban.

-Jó, várjatok meg.

-Miért?

Mire Jimin ki tudta volna mondani Suga letette. Hirtelen meg fogta a kezem és maga mellé húzott majd úgy mentünk. Suga is ott volt majd mikor észre vett minket akkor odajött hozzánk.

-Miért mentek kézen fogva?

-Talán irigykedsz?

Húzott mégjobban magához Jimin.Suga nem is törödött ezzel, elmondta Jiminnek amit valójában akart. (???)

-Jimin, ma gyakorolnunk kell.

-Jó, és mikor?

-3-kor.

-Nekem tökéletes.

Ezzel Suga el is ment. Én meg nem értettem semmit.Miért vagyok itt? Miért hallottam ezt? Forogtak a kérdések a fejemben.Jiminnel el is indultuk Tae háza felé.Amikor beléptem az ajtón, Tae és Seo csókolgadták egymást.Döbbenve néztük ahogy el vannak, gondoltam beköszönök...

-Sz-sziasztok!

Dadogtam. Amint észre vettek minket, azonnal szétugrottak egymástól és ilyedten néztek ránk. Tae próbálta ki magyarázni magukat.

-Ez nem az aminek látszik

Vörösödött el.

-Á' nem mi?

Röhögött Jimin.

-Seo, még csak 2 napja ismerjük a fiúkat és te már ezzel kezded?

-D-de ez nem az---

Közben Jungkook jött le a lépcsőn.

-Jó reggelt!

Mindenki rá figyelt, szegény azt se tudta mi rosszat mondott. Amikor ismét Seo-ra figyeltem, hirtelen kirohant a nappaliból. Azonnal utána is szaladtam. Kérdőre is vontam hogy mi volt ez. 

-Hova sietsz? Tudom hogy ismered te is őket de ennyire ne siess!

-De-de, nem bírtam ki!

Ekkor bejött Jimin.

-Minden rendben?

-Persze.

Amint Jiminre figyeltem Seo megint elfutott de ezuttal a szobánkba. Próbáltam elkapni mielött bezárta  volna az ajtót. 

-Seo! Engedj be!!!

-Nem engedlek!

--------------------------------------------------------------

Folytköv. 

Never MindWhere stories live. Discover now