11.

76 8 0
                                    

Tae szemszöge: 

Seo után mentem (mentem? futottam) hogy megkérdezzem mégis misért futott el. (Ez egy értelmű, de akkor is xD). Meg is találtam... egy magas kilátón a vidámpark melett. Hogy tudott ilyen gyorsan oda fel menni? Nem gondolkodtam ezen sokat, fel mentem Seo mellé.

 -Miért futottál el?

 -...- Figyelmen kívül hagyott, és tovább nézelődött. 

-Hallod?-Közelebb mentem Seo-hoz, és hátulról megöleltem. A fülébe suttogtam.

-Mi a bajod?

 -Az hogy hagytad magad, mikor Rim megcsókolt.

 -Hirtelen volt, mit tehettem volna?-Mondjuk a csók közben el lököd magadtól?

 -Jó, bocs hogy fiú vagyok. 

-Nincs azzal semmi bajom hogy fiú vagy, így jó.

Magammal szembe fordítottam Seo-t és meg csókoltam.

Suga szemszöge:

Nem értem el telefonon Tae-t és Jimint. Kook-nak meg ki volt kapcsolna. Melettem ült Jin, és látta hogy szenvedek valamivel.

 -Mi a baj Suga? 

-Semmi csak nem érem el a fiúkat. 

-Nem írsz SMS-t Min-nek?-Jó ötlet. Miért nem gondoltam erre? 

 Írni is kezdtem az SMS-t.

 -"Szia Min! Tudod mi van a fiúkkal?"

 -"Szia, Tae Seo után ment egy kis baj miadt, Jimin és Kook velem vannak. Miért? Baj van? :o" 

-"Nincs semmi csak beszélni akartam velük." 

-"Miröl?"

 -"Csak arról hogy találkozóra kell mennünk..."

 -"Ó értem. Át adom ^.^" 

-"Oké, köszi."

 -"Még valami!"

 -"Igen?" 

-"Meg változtathatom a neved a telefonomba? :3"

 -"Persze, mire?"

 *Min Seo a becenevedet a következőre állította be: Cute swagger*

 -"Tetszik?"

 -"Nagyon♥♥♥" 

-"^_^ ♥♥♥" (Ez baráti volt c,c)

 -"Na de mennem kell, ha át adtad az üzenetet akkor írj." 

-"Oké"

 -"Szia."

 -"Szia :)"

Lezártam a telefonom, hátra döltem a széken és sóhajtottam egyet. 

-Mi volt ez az elégedett sóhaj?- Kérdezte J-hope.

-Ja, semmi csak megnyugodtam.

-Igen? Barátnőd lett vagy mi?

-Jaj dehogy is hülye!

-Nyugi csak vicceltem. - Röhögött fel J-hope.

-De, mitől könnye bültél meg? Mond már.

-Attól hogy Jimin és Kook Min-nel vannak és-

Mielött befejeztem volna a mondatom üzenetem jött Min-től.

-"Szia, át adtam az üzenetet!"

-"Szia, oké. Köszi!" -Vigyorodtam el.

-Mi ez a vigyor? Csak nem Min-re pályázol? - Gyanakodott J-hope.

-Mi? Ugyan már! Simán barátok vagyunk ennyi.

-Oké, elhiszem na... folytasd lécci amit mondani akartál.- Sürgetett J-hope.

Ahogy nyaggatott úgy oda jöttek a többiek is. Addig piszkáltak, hogy el kellet mondanom az egész sztorit.

Min szemszöge:

4 óra volt, így elindultunk Jiminnel és Kookkal haza felé. A hotelhez érve külön váltunk. Bementem a szobámba, lepakolni a cuccaimat. Megyek a fürdő felé. Hallottam hogy valaki jött. Gondoltam Seo az.

-Szia Seo!-Nem volt válasz.

-Seo? Ha ennyire fáradt vagy akkor nyugodtan feküdj le.

Semmi válasz. Megnyitottam a tusolót. Mire észbe kaptam egy kéz karolta át a derekamat. Sikítani nem akartam így gyorsan megfordultam és fejbe ütöttem a támadót. Vagy nem is támadó? Jiminnel találtam szembe magam. Gyorsan magamra kaptam egy törölközőt.

-Áú! Ennyire ijesztő vagyok édes?

-J-Jimin? Mit keresel te itt? Nem haza mentél?

-Nyugi, édes csak a szüleim nem voltak othol, gondoltam át jövök...-Jött közelebb.

-Jimin tudod hogy mennyire megijedtem? -Hátráltam míg a falhoz nem értem. Jimin teljesen rám simult.

-Bocsi édes...-Le akarta venni rólam a törölközőt. De én meg akadályoztam. Bocsánat, akartam. Addig fészkalódtunk hogy a tusolóba sodródtunk mint egy hajó a vízen. El csusztam és a törölköző is leesett rólam. Jimin arcán perverz mosoly telepedett meg. Én meg elpirultam. Vajon most mi lesz itt? Félnem kéne? Csak azért kérdezem magamtól mert eléggé félek így is.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Megjött ez is ^^ remélem tetszik. Kérlek jelezd hogy olvasod :) ♥♥♥

 

Never MindWhere stories live. Discover now