4. Vallomás

144 16 1
                                    

Az ajtó lassan kinyítódott, Seo pedig kijött. Mindent átbeszéltünk, este is lett így elmentünk lefeküdni. Seo elöttem ment el fürdeni, addig volt időm gondolkodni hogy miért kaptam fel a vizet mikor Tae-val láttam csókolozni...lehet hogy...áá tuti nem, nem lehetek féltékeny a legjobb barátomra! Seo kijött a fürdőböl, én meg mentem gyorsan a fürdőbe mielött az egyik fiú megelőz.Lassan visszaértem a szobánkba, Seo már aludt. Óvatosan feküdtem mellé hogy ne keljen fel, amint letettem a fejem el is nyomott az álom. Másnap mikor fel keltem, mindenki aludt...vagyis...azthittem hogy mindenki... Mentem halkan rendbe hozni magam, de hallottam valamit vagyis valakit lent a konyhában. Lemegyek erre Jin-nel találom szembe magam. 

-Jó reggelt Min!

-J-Jó reggelt Jin! Mi jót csinálsz?

-Reggelit fogok csinálni mire a többiek felébrednek.

-Az jó, segíthetek miután át öltöztem?

-Persze!

Azonnal fel is siettem át öltözni, mikor ez meg volt segítettem Jin-nek reggelit csinálni. (Mert én ilyen vagyok :3)

Seo szemszöge:

A szép álmomból egy nagyon jó illat ébersztett fel. Mikor megnéztem az órát: "9:35"Nem nagyon érdekelt de mivel megéheztem. Felöltöztem és mentem is le,mikor megláttam Min-t Jin-nel  főzni hirtelen elkapott a "jajdecukikvagytok" de mivel Min-nek Jimin jön be nem mondhattam  hangosan. Oda mentem a pulthoz ahonnan beláttam a konyhába és mikor Min forult meg egy fűszerért a mosolygós arcommal is talákozott nem csak a fűszeres zacskóval a kezemen.

-Sziasztok!

Mondtam sejtelmesen.

Min szemszöge:

-Szia! Oda adnád a fűszert?

-Persze!

Oda is adta én meg adagoltam a reggelibe. Jin mivel el volt foglalva észre se vette hogy Seo köszönt. Hátrafordul és akkor esett le neki hogy Seo már 1 órával ezelött beköszönt.

-Jaj, szia! Bocsi el voltam foglalva...

Fogta meg a tarkóját.

-Semmi, baj. Csak nyugodtan. Addig halkan TV-zek.

-Rendben.

Azzal el is ment, leült a kanapéra és halkan bekapcsolta a TV-t. Mikor készen volta reggeli,Seo már ugrott volna neki mikor lefogtam.

-Addig nem eszel míg itt nincsenek a fiúk!

-De Min~

-Akkor se.

Jin fel ment a fiúk hoz hogy fel kelcse őket. Mikor Jimin és V szobájába ért, nem kellett keltegetni senkit. Lejöttek és el kezdtünk enni. Reggeli után V mondta hogy mennek gyakorolni.Mi meg Seo-val szomorúan néztünk magunk elé.Jimin észre vette rajtam hogy nem örülök hogy egyedül leszek Seo-val. Nem az volt a baj hogy Seo-val vagyok hanem az hogy egyedül leszünk. 

-Gyertek ti is!

Fogta meg a kezemet.Nagyon megörültem hogy elmehetünk, hogy Jimin szemébe néztem és igent bólintottam.Befejeztük a reggelit, mindenki fel ment a szobájába át öltözni. Mivel hamar elkészültem (ami tőlem nem megszokott). Gondoltam ki megyek a nappaliba hátha ott van valaki. Nem számítottam rá hogy Jimin is végzett mikor azt hallottam hogy ő elég lassan készűlődik.Nem volt senki Jiminen kívül úgy döntöttem hogy leülök az asztalhoz telefonozni...(nem tudom miért)az rántott ki a nagy elbambulásomból hogy Jimint éreztem a hátam mögött. Gondolom nézte hogy mit csinálok.

-Kivel beszélgetsz?

Nézett rám sejtelmesen.

-Az apukámmal aki most Magyarországon van.

-Ó, értem. Akkor nem is zavarok.

Adott egy puszit az arcomra és leült a kanapéra. Remek, mégjobban elpirultam és a szívem kihagyott egy ütemet. Köszi Jimin...Mindenki elkészült.  El is indultunk a gyakorló termükbe. Én és Seo leültünk az ajtótól jobra a falhoz. Szerencse hogy volt ott 2 szék.Nem mintha nem mertem volna leülni a Földre, de akkor is.Szépen táncoltak és énekeltek a fiúk,mikor elfáradtak le is pihenek. Jimin odajött hozzám, majd a fülemhez hajolva mondta hogy:

-Beszélnünk kell.

-Oké. Mikor? (Gratula Min, mikor máskor mint most?)

-Most.

-R-Rendben.

Suttogtam Seonak hogy mindjárt jövök.Becsuktam az ajtót majd Jimin megint meg fogta a kezem és maga után húzott. (Tökéletes! Baba lettem akit ide oda huzogathatnak! :D Életem legjobb élménye ._.)Nem sokkal késöbb egy elhagyatott folyósóra értünk, be vitt egy szobába a falhoz nyomva. Olyan közel volt hozzám hogy éreztem az ajkait, az ajkamnál. Majd hirtelen el húzodott a fülmhez.

-Tudom hogy még csak 3 napja ismerlek de...szeretlek.

Meglepődtem, és a szívem majdnem ki esett a helyéről. (Szívroham veszély volt) Próbáltam nyugtatni a szívemet.

-Én is szeretlek Jimin.

Tétóvázás nélkül Jimin az ajkaimra tapadt. Csókolgatni kezdtük egymást, de ahogy ez szokásos volta levegő hiány miadt ketté váltunk. Át ölelt majd viszonozmtam azt. Vissza mentünk a terembe.

--------------------------------------------------------------------

Folyköv.

Never MindWhere stories live. Discover now