14.rész

1.5K 69 6
                                    

Vannak egyáltalán Ash-éken kívül normális emberek?

-Nézd cica!Van egy normális lány is!

-Hát azt kötve hiszem...-Forgattam meg a szemem.

-Nézd meg! Azt írta: "Mit foglalkoztok más magánéletével?Ash úgysem lesz a tiétek.Had döntse már el ő,hogy kivel,és mit csinál.Ha tényleg szeretitek,bírjátok Ash-t,akkor örüljetek a boldogságának.Utóirat:A photoshop csodákra képes... ;) "

-Ezt ki írta?-Kaptam ki a kezéből a gépet.

-Hé-hé! Nyugi cica! Bevadulunk? Másra is használhatnád a felesleges energiákat.-Kezdte el puszilgatni a nyakam.

-Ez az a lány Ash! Ez az a lány!-Keztem el sikítozni.

-Milyen lány?-Nézett a laptopra.

-Az a szőke lány,aki megmentett a rajongóktól.

-Megmentett? Rajongók? Mi van?-Vágott értetlen fejet.

-Amikor utánamjöttél a parkba.Előtte elkaptak a rajongók,és ő pedig elküldte őket,de utána ő is elment.

-Okéééé....-Nézett rám felhúzott szemöldökkel.

-Hülye!-Röhögtem el magam,azonban rögtön lefagyott a mosoly az arcomról,mikor Calum kopogás nélkül berontott a szobába,szinte kivágta az ajtót.Összerezzentem,és a szám elé kaptam a kezem.

-Irwin! Mi a szar ez?-Ordított teli torokból,majd felmutatta a telefonját,amin a színpadi kép volt,amit most mi is néztünk.Egy szempillantás alatt ott termett Luke és Michael is.Cal nagy léptekkel megindult felénk.

-Calum ez...-Kezdtem remegő hangon,de közbeszólt.

-Hallgass!-Kiáltott rám,majd Ash-t felrángatta az ágyról a pólójánál fogva,és ütni kezdte.Felsikoltottam,majd odaugrottam,hogy leszedjem Calum-ot Ashton-ról,de Luke megragadta a karom,és elrángatott az ajtóig.

-Calum állj le!-Kiabálok sírva,és próbálok elszabadulni Luke-tól,de reménytelen.Nem enged el,szorosan tartja összekulcsolt karjait a derekam körül.Michael próbálja lefogni Cal-t,de esélytelen.Sokkal erősebb nála.

-Maradj itt!-Parancsoltrám Luke,és ő is odarohan lefogni Calum-ot,de még ő sem elég.Odamegyek,nem érdekel,hogyha meg is üt,de nem hagyhatom,hogy a legfontosabb személyt az életemben szétverje.Ash már a földön feküdt,Cal meg rajta fölötte volt,és ütötte,ahogy csak bírta.Nem állhattam ott tétlenül,ezért megindultam feléjük.

-Skylar te csak maradj ott!-Kiabál Michael.

-Sky,ide ne gyere!-Ordít Luke is.

Odamentem,és Ash feje mellé térdeltem.Megfogtam bátyám vállátt kétoldalról,és csillapítani kezdtem.

-Calum,hagyd már!-Sírtam.

-Te csak ne szólj bele!-Majd hirtelen keze csattant az arcomon.

-Calum!-Kiált rá Luke.

-Haver,normális vagy?-Rivall rá Mikey is.Én meg sem nyikkantam,pedig iszonyatosan fájt.Biztos,hogy megfog látszódni.Ez volt az utolsó csepp a pohárban.

-Calum,állj már le a rohadt életbe!!!-Csattantam fel,mire mindenki elkerekedett szemekkel rámnézett,még Ash is.-Neked csak a hírneved számít!Egy agresszív állat vagy,aki csak önmagával törődik.És,ha valami nem úgy van,ahogy te akarod,akkor mindenkinek nekimész!Képes vagy pofonvágni a saját hugodat a semmiért,mikor ő csak jót akart.Most meg agyonvered a legfontosabb személyt az életemben.Ő ott volt nekem,felvidított mikor rossz kedvem volt,nagyjából neki köszönhetek minden jót az eddigi életemben.Szeretem Irwin-t,de ez neked nem számít.Gondolkozz már el egy kicsit,hogy hogy viselkedsz!-Kiabálok teli torokból,majd felállok,és visszanézek rá.-Jól mondta az anyám...-Mondom kicsivel halkabban,miközben alig kapok levegőt a sírástól,könnyim pedig csak úgy folynak szememből.-...kinek kellek én,egy szajha,ha itt van neki Calum!

Ezzel átrohanok a másik szobába,majd belevetem magam az ágyba,és a párnába fúrva a fejem,sírtam magam álomba.

I didn't see that coming [afi]Where stories live. Discover now