19.rész

1.3K 53 2
                                    

Ez nem lehet igaz! Itt ül mellettem az egyik legnagyobb kedvencem.

-Louis Tomlinson!-Nyújtja a kezét.

-Tu...tudom!-Fogtam meg a kezét.

-Rajongó?-Nézett mosolyogva Ana-ra.

-Ránézel a blúzára,és rájössz.-Röhögte el magát.

-Ja,tényleg!-Nevetett ő is.Én még mindig szorítottam a kezét,mint egy idegbeteg,ő meg csak mosolyog.Szegény mit tudna mást csinálni?Hirtelen a nyakába ugrottam.Ana bement Ashton-hoz,addig én Louis-al beszélgettem.

-Ho...hogy-hogy itt vagy?

-Ana-val nagyon jóban vagyunk,szinte mindig együtt lógunk,ha az az időm engedi,nincs stúdiózás,fellépés,vagy ilyesmi.

-Értem!-Gondolkodtam el.

-És te? Hogy kerültél a nagy Ashton Irwin házába?-Nevetett. Ezek szerint jóban vannak.Sőt,biztos.

-Calum a bátyám!

-Akkor miért nem nála laksz?-Nézett rám értetlenül.Lehajtottam a fejem,hogy ne lássa piruló arcom.

-Ash...Ashton-al...szóval...ömm...

-Együtt vagytok! Gondoltam!-Mosolygott.

-Igen,csak most...nem fontos.

-Mit csinált az az idióta?

-Semmit,csak...-Nyeltem egy nagyot.-...most haragszik rám.-Kezdtem el könnyezni megint.

-De miért?

-Én csak felajánlottam neki,hogy költözzünk Calumhoz.-Sírtam el magam,és megöleltem.Fejem a mellkasába fúrtam.Próbált nyugtatni,de nem nagyon ment neki.

-Sky! Ash üzeni,hogy menj be hozzá.-Jött ki Ana a szobából.Megráztam a fejem,jelezve,hogy nem akarok.Semmi kedvem végighallgatni a kioktatását.Túl gyorsan felpukkad mostanában.-Sky,menj már be ugyan! Nem fog megenni!-Úgy látszik,ha nem megyek be,akkor is végig kell hallgatnom.Felálltam,letöröltem a könnyeim,és lassan lépkedtem a szoba felé.Remegő kézzel kinyitottam az ajtót,és félve bementem.Ashton az ágyon ült,és amint meghallotta,hogy bejöttem,azonnal felnézett.Felállt,és odajött hozzám.

-Ne haragudj cica!-Puszilt szájon.-Nem haragszom rád,csak mérges vagyok Calum-ra.-Fogta két keze közé az arcom.

-De kérlek akkor ne rajtam töltsd ki.Léptem el tőle,és leültem az ágyra.Azt hiszi,ha majd elmorog egy bocsit,és megcsókol,minden rendben lesz?! Hát rosszul hiszi! Egy lépéssel rögtön elém került.

-Most meg mi a bajod? Bocsánatot kértem,mi kell még?-Mondta idegesen.Hihetetlenkedve ránéztem.

-Mi lett veled Ash? Nem ilyen voltál!

-Hanem? Milyen voltam? Ha?

-Kedves,és jófej,nem egy seggfej.-Tekintete idegességet sugárzott,állkapcsa megfeszült,és elkapta a kezem.-Ennyit érek én neked? A szemedben csak egy tárgy vagyok,amiért jópofizol,míg meg nem kapod,aztán,ha már úgyis a tiéd,egy bunkó paraszt lehetsz?!-Alig,hogy kimondtam,keze csattant az arcomon.Én felsikítottam egy kicsit,de nem zokogtam,csak folytak a könnyeim.Abban a pillanatban kivágódott az ajtó,és Ana rontott be rajta,Louis-al a nyomában.

-Mi történt?-Kérdezte Louis aggódóan.

-Mit csináltok?-Háborodott fel Ana.Mi csak dühösen néztünk egymás szemébe.Ashton még mindig szorította a csuklóm,ami szerintem már tiszta piros volt.

-De csak úgy tájékoztatlak...-Folytattam az előbbit.-...nem a tiéd,és soha nem is volt.

Elkerekedtek a szemei,és engedett a szorításán,ami nekem a hasznomra vált,mert így kiránthattam a kezem,és kirohanhattam a szobából.Még hallottam,ahogy lecseszik Ash-t.

-Mit csináltál te idióta?Eszednél vagy?-Szólalt meg Louis.

-Komolyan voltál akkora köcsög,hogy pofonvágtad?-Szidta tovább Ana.Ashton reakcióját már nem hallottam,mert kirohantam a házból.Nem érdekelt,hogy este van,és,hogy nincs hová mennem.

Már egy ideje futottam,mikor egy csapat 20 év körüli srác jött felém.

-Szia cica!-Nyalta meg a száját az egyik.

-Liam hagyd!-Szólt rá a másik,ezekszerint Liam-re.Kicsit ír akcentusa volt.Nem nagyon láttam a sötétben,csak annyit,amennyit a lámpa megvilágított,de biztosra vehetem,hogy neki szőkés haja van.

-Gyere csak cica!-Rántott volna magához Liam,de valaki hátulról körbeölelte a derekam.

-Ma éjszaka az enyém!-Mordult fel mögöttem valaki. Mély,rekedtes hangja volt.A vér is megfagyott bennem...

I didn't see that coming [afi]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang