Τον βοηθάω να ξαπλωσει ενώ αυτός με φιλάει και βγαίνω έξω.
Μόλις βγαίνω έρχομαι αντιμέτωπη με μια Χαρά όλο ερωτήσεις.Χ: Τι έγινε; Γιατί βγήκε έτσι η Μαρία; Γιατί φώναζε; Σας είδε μαζί να φιλιέστε; Ο Βαγγέλης με αυτήν χώρισαν; Άντε πες μου γιατί δεν μιλάς; Σου έκανε κάτι; Πες μου πως φοβάσε επειδή είπε η Μαρία οτι θα το πληρώσετε; Τι θα πληρώσετε; Άντε ρε Έλενα μίλα θα με σκάσεις!
Ε: Εεεε! Φτάνει μια μια οι ερωτήσεις! Με ζάλησες! Και κάτσε με άφησες καθόλου να μιλήσω με τις ερωτήσεις σου;
Χ: Πφφ! Καλά άντε πες τι έγινε!
Ε: Καθίστε να σας πω! Λέω και τους δείχνω τις καρέκλες ακριβώς πίσω τους.
Χ: Λοιπόν;
Ε: Οχ θεέ μου! Λέω και σηκώνω τα χέρια μου ψιλά.
Ε: Λοιπόν ο Βαγγέλης είπε στην Μαρία οτι ξέρει για αυτό που έγινε πριν. Ξέρετε για τον Άλεξ. Αυτή προσπαθούσε να τον πείσει οτι δεν ισχύει και οτι λέω ψέματα και αυτός τέλος πάντων είπε οτι έτσι και αλλιώς ποτέ δεν την ήθελε, απλώς ήταν μαζί της για να με κάνει να ζηλέψω.
Χ: Πλάκα κάνεις!
Ε: Όχι!
Α: Αλήθεια, λέει για να την κάνει να ζηλέψει ήταν μαζί της.
Χ: Τι; Και εμένα γιατί δεν μου το είπες;
Α: Γιατί θα της το έλεγες! Άσε που του το υποσχέθηκα!
Χ: Τι; Όχι δεν θα της το έλεγα!
Α: Ναι!
Χ: Όχι!
Ε: Ναι, θα μου το έλεγες!
Χ: Καλά, ίσως!Κάτσε, όμως γιατί είπε πως θα της το πληρώσετε;
Ε: Γι'αυτό αλλά και γιατί ο Βαγγέλης με τράβηξε κοντά του και με φίλησε μπροστά της!
Α: Οπα! Άτσα ο Βαγγέλας! Λέει και αρχίζουμε να γελάμε.
Χ: Την φοβάσαι ότι μπορεί να κάνει κάτι κακό σε εσάς;
Ε: Εγώ; Δεν με βλέπεις; Δεν μπορώ να μιλήσω από το φόβο μου!
Α: Ναι το βλέπουμε!!! Χαχαχαχα!!!! Οπ! Καλημέρα κυρία Γεωργία! Πως είστε;
Κ.Γ: Καλά αγόρι μου! Να σας γνωρίσω την Μυρτώ κορίτσια! Την αδερφή του Βαγγέλη! Εσείς Άρη γνωρίζεστε!
Α: Ναι! Τι κάνεις Μυρτώ; Χάθηκες!
Μυ: Καλά Άρη μου! Ξέρεις τώρα με την σχολή δεν έχω και πολύ ελεύθερο χρόνο!
Χ: Γειά! Χαρά, η κοπέλα του Άρη! Χάρηκα για τη γνωριμία! Λέει και τείνει το χέρι της προς την Μυρτώ.
ESTÁS LEYENDO
Ξανά απο την Αρχη!
RomanceΕίσαι η Έλενα και είσαι 18 χρόνων. Φέτος τελείωσες το σχολείο και σπουδάζεις χορό ( δεν ξέρω αν γίνετε αυτό αλλά ας υποθέσουμε!). Έχεις μια κολλητή την Χαρά που σπουδάζει και αυτή χορό. Είσαι πολύ όμορφη με τέλειο σώμα. Είσαι ψιλή με καστανόξανθα μ...