Νομίζω εκείνη την νύχτα καταλάβατε ποια ήταν η τιμωρία μου έτσι;
Δεν με άφησε ήσυχη όλο το βράδυ.
Αυτός ο άνθρωπος είναι τρελός.Μετά από κάτι μήνες έγινε και η βάφτιση και νονοί της μπέμπας ήταν ο Άρης και η Χαρά και την ονόμασαν Ιλιάννα. Ενώ οι νονοί του μπέμπη ήταν η Σοφία η φίλη μου από την σχολή με το αγόρι της τον Αλέξη οι οποίοι και αυτοί μετά από εμάς παντρεύτηκαν όπως και ο Άρης με την Χαρά.
Ο Άρης και η Χαρά έκαναν ένα όμορφο αγοράκι τον Γιώργο και νονοί του είμασταν εμείς.
Η ζωή μας κυλάει τόσο ήρεμα και ωραία.
Ααα δεν σας είπα έπρεπε να δείτε τον Βαγγέλη όταν πήγαν τα παιδιά σχολείο για πρώτη φορά.
Όταν είδε την Ιλιάννα με ένα αγόρι να αγκαλιάζονται έγινε χαμός, φανταστείτε τι θα γίνει αν έρθει σε λίγα χρόνια η Ιλιάννα και του πει ότι έχει αγόρι. Οχχ θεέ μου τι θα τραβήξω μαζί του.Με τον Αντρέα όταν το είδε με κοπέλα δεν είπε τίποτα ίσα ίσα κολύμπαγε σε πελάγοι ευτυχίας και η Ιλιάννα νευριάσε και ακόμα είναι μικρή.
Μετέπειτα αφού τελειώσαμε με την σχολή εγώ άνοιξα μια σχολή χορου και άρχισα να ανεβάζω σύγχρονος με διάφορους μαθητές της σχολής και μόνη μου βίντεο στο Ίντερνετ και έτσι ανέβηκα επαγγελματικά και άρχισα να γίνομαι σε ακόμα περισσότερο κόσμο με τον καιρό. Ο Βαγγέλης άρχισε να φτιάχνει δικά του τραγούδια και να πηγαίνει σε διάφορα μαγαζιά και να παίζει μουσική. Έτσι μετά από καιρό και αυτός κέρδισε δημοσιότητα και φτάσαμε ως εδω.
Καταφέραμε όλο αυτό το καιρό να μαζέψουμε λεφτά και έτσι τώρα έχουμε αρκετά μεγάλη περιουσία και λεφτά.
Οπότε πήραμε και ένα μεγάλο σπίτι για να μένουμε με πισίνα! Απο μικρή ονειρευόμουν να έχω ένα μεγάλο σπίτι με πισίνα και τώρα το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα.
*********************
Τελείωσεεεε.....
Δεν μπορώ!!! Αυτή η ιστορία είχε γίνει κομμάτι του εαυτού μου!
Σας αγαπώ,
Φιλούμπες!!!
ESTÁS LEYENDO
Ξανά απο την Αρχη!
RomanceΕίσαι η Έλενα και είσαι 18 χρόνων. Φέτος τελείωσες το σχολείο και σπουδάζεις χορό ( δεν ξέρω αν γίνετε αυτό αλλά ας υποθέσουμε!). Έχεις μια κολλητή την Χαρά που σπουδάζει και αυτή χορό. Είσαι πολύ όμορφη με τέλειο σώμα. Είσαι ψιλή με καστανόξανθα μ...