Κεφάλαιο 25°

2.2K 259 29
                                    

Ξυπνάω από τα φιλιά που αφήνει ο Βαγγέλης στο λαιμό μου. Νιώθω τόσο υπέροχα τον αγαπώ όσο τίποτα άλλο στον κόσμο, για λίγο όμως γιατί μετά θα έχω και το μωράκι μας!!!

Ε: Καλημέρα! Λέω και πέφτω στην αγκαλιά του.

Β: Καλημέρα πριγκίπισσα! Λέει και με φιλάει στο στόμα.

Β: Πώς κοιμήθηκες;

Ε: Καλά!

Β: Τέλεια γιατί σήμερα έχουμε πολλά να κάνουμε μικρή. Έχουμε να πάμε βόλτα, να πάμε στο γιατρό για το παιδί. Δεν νομίζω να το ξέχασες;

Ε: Οχχ το ξέχασα τελείως τον γιατρό. Πρέπει να σηκωθούμε ώστε να ετοιμαστούμε, λέω και σηκωθήκαμε για να πάμε να ετοιμαστούμε.

Σήμερα θα δούμε το φύλο του παιδιού.
Ο Βαγγέλης θέλει κορίτσι και εγώ αγόρι πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει με τα αποτελέσματα από την μια θέλω να είναι αγόρι αλλά από την άλλη θέλω και κορίτσι για τον Βαγγέλη πιο πολύ. Αλλά ότι κι αν ειναι το σίγουρο είναι ότι θα το αγαπάω πιο πολύ και από τον Βαγγέλη... Οο ναι από τον Βαγγέλη.

Β: Έλα Έλενα θα αργήσουμε!

Ε: Τώρα, τώρα!!! Λέω ενώ κατεβαίνω τρέχοντας την σκάλα και πάω να φάω πρωινό για να φυγουμε.
Εκεί είναι όλοι.

Ε: Καλημέρα!

Αφού φάμε σηκωνόμαστε και φεύγουμε γρήγορα για τον γιατρό.

Έχω τόσο πολύ άγχος!

Γ: Καλώς ήρθατε είστε έτοιμοι να μάθετε το φύλο του παιδιού. Λέει και μας κοιτάζει στα μάτια.

Β: Ναι!

Γ: Ελάτε από εδώ!

Με βάζει και ξαπλώνω σε ένα κρεβάτι και έπειτα μου βάζει τον ειδικό ζελέ.

Β: Λοιπόν γιατρέ;

Γ: Συγχαρητήρια! Να σας ζήσουν παιδιά.

Ε: Τι εννοείται να μας ζήσουν;

Γ: Είναι δίδυμα! Το ένα κορίτσι και το άλλο αγόρι!

Πλάκα μου κάνετε δίδυμα. Πράγμα που σημαίνει δύο παιδιά, που σημαίνει ότι δεν θα ξέρω που να πρώτο πάω και ποιο να ταΐσω.

Ε: Δεν μπορεί!!!

Γ: Και όμως Έλενα.

Β: Θα γίνω δύο φορές μπαμπάς! Λέει και κοιτάζει με μάτια μικρού παιδιού εμένα και τον γιατρό και ύστερα τον τοίχο.

Ε: Βαγγέλη!

Δεν κάνει τίποτα ούτε λέει! Καλέ τι έπαθε;

Ε: Εεε Βαγγέλη! Λέω και τον σκουντάω ενώ σηκώνομαι από το κρεβάτι.

Β: Μωρό μου! Λέει και με κλείνει στην αγκαλιά του.

Ε: Καλέ θα με πνίξεις!! Λέω και γελάω.

Β: Σε αγαπώ μωρό μου!

Ε: Και εγώ σε αγαπώ αγάπη μου!

Γ: Λοιπόν ορίστε και ο υπέρηχος σε φωτογραφία. (έτσι νομίζω λέγετε... Αν όχι μου το λέτε!)

Ε: Ευχαριστούμε πολύ!

Γ: Τίποτα τώρα από εδώ και στο εξής θα πρέπει να έρχεστε κάθε μήνα για να βλέπουμε πως πάει η εγκυμοσύνη. Και το κυριότερο!! Δεν πρέπει να κουράζεσαι!

Ε: Ωραία ευχαριστούμε!

Β: Μωρό μου βγες λίγο και έρχομαι! Θέλω να ρωτήσω κάτι τον γιατρό.

Καθώς πάω να βγω τον κοιτάζω με μισό μάτι. Τι θέλει να τον ρωτήσει; Ελπίζω να μην είναι αυτό που φαντάζομαι.

Βγαίνω εγώ και τον περιμένω. Μόλις βγαίνει είναι με κατεβασμένα μούτρα.

Ε:Τι έγινε μωρό μου;

Β: Ήξερες ότι από εδώ και πέρα δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα;

Ε: Σοβαρά! Πηγές και τον ρώτησες κάτι τέτοιο;

Β: Εεε Ναι ρε μωρό μου!

Άρχισα και γέλαγα αυτό το αγόρι θα με τρελάνει.

Ε: Έλα πάμε σπίτι. Λέω και τον τραβάω για να πάμε έξω.

Β: Πώς θα αντέξω; Λέει ενώ κοιτάει τριγύρω χαμένος.

Χαχαχα! Και αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που τον περιμένει μετά από την γέννα...

Μόλις φτάσαμε στο σπίτι όπως πάντα εκεί ήταν και ο Άρης με την Χαρά.

Μπ.Β: Για πείτε τι θα είναι το εγγονάκι μου κορίτσι ή αγόρι;

Β: Εμμ και τα δύο!

Α: Τι εννοείς ρε μαλακά και τα δύο;

Ε: Είναι δίδυμα! Και κορίτσι και αγόρι!!!

Α: Πλάκα κανείς;

Ε: Όχι, λέω και αρχίζω να γελάω.

Αφού μας ευχήθηκαν όλοι και είδαν και τον υπέρηχο. Καθίσαμε να μιλήσουμε για διάφορα θέμα.

Το απόγευμα θα πάμε βόλτα αλλά δεν ξέρω που και δεν μου λέει από εχθές!!!

Άντε να δούμε τι μας περιμένει το απόγευμα!

Χευυ Είναι δίδυμα!
Τι έχουν να τραβήξουν!
Περιμένω εντυπώσεις!
Επόμενο αύριο!
Φιλούμπες *-*

Ξανά απο την Αρχη!Onde histórias criam vida. Descubra agora