Sene 2016 gunlerden cuma ve ben her zamanki gibi evdeyim.Daha yeni ayrilmistim sevdigim cocuktan ve hic disari cikmak istemiyirdum.Acaba oda benim gibi perisanmidir diye dusunurken bi anda zil caldi.Kapiya dogru yoneldim.Kapiyi actigimda karsimde Erdemi gordum.Soka girmistim cünki o seneden sonra edremi ilk defa goruyordum.Erdem icmis gibiydi yerinde duramiyordu.Hemen onu iceri aldim ve kahve yaptim.Cok icmisti ve uykuya dalmisti.O uyuduktan 5 dakka sonra kapi tekrar caldi.Ama bu sefer gelen kisi butun dunyami alt ist etti.Çunki gelen Semihti ve ben onun yuzunu bile gormek istemiyordum.Cunki biz daha bu sabah ayrilmistik ve hangi yuzle buraya geldigine inanamiyordum.Benden izin bile almada hizlica iceri girdi.Erdemi burada yatarken gorunce baya kizmisti.Bana bir suru bagirdi cagirdi sonra bi hisimla bana sarildi.Soka girmistim ve noldugunu anlamaya calisiyordum.Hizli bi sekilde ittim ama birakmadi.Bende ona sarilmak zorunda kaldim.Bir iki dakka gectikten sonra ona ne oldugunu sordum.Bana melisin ona ihanet ettigini soyledi.Bizi ayiran kisi MELISTI.Bi sey demedim ama o beni zaten anlamisti.Benden kac kere ozur diledi bilmiyorum ama onu affetmem gerekti.Bi daha boyle bi sey yaparmi dusunceleri aklimin bi kosesinde duruyordu.Ama semihi cok sevdigim icin onu yine affetdim.Bi hafta gecti biz cok mutluyduk.Hayattan en cok istedigim kisi yanimda benimle birlikteydi.Ve biz o gun hic birbirimize bagirmamistik.Film izlerken uyuya kalmisiz sabah bize cok hayirli olmasi dilegiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK VE NEFRET
RastgeleBundan yillar once tanisan bi ask hikayesi...Birbirlerine cok asik olan iki liseli genc ve aralarinda gecen nefretli olay.Ve sonu ayrilik...