Kira
Neonové světla byly to jediné, co ukazovalo správný směr v Londýně okolo desáté hodiny večer. Zvuky motorů a nekonečné mraky lidí se zdají být opravdu nesnesitelné, ale člověk si zvyká opravdu rychle. Věděla to ze svých vlastních zkušeností. Škola v tomhle velkém městě, byla vlastně její sen. Taneční konzervatoř. tanec byl její život, takže tahle škola byla pro ni prostě perfektní. Rychlými kroky přešla přes rušnou ulici. Netoužila po ničem jiném než si den před školou pořádně uvolnit myšlenky. A to jako vždy v nějakém baru bez jakéhokoliv kontaktu s lidmi v okolí. Lidí si užila už dost. Pohodí hlavou a tím odhodí blonďaté vlasy z pravé strany obličeje. Zpoza kapuce černé mikiny tmavě smaragdovýma očima přejede přes ceduli nad barem. Je tady snad dva dny, takže nemá na výběr. Zvedne jedno obočí a rozejde se směrem k baru. Počká, až vyjdou nějací lidi a potom vejde. Místnost je velká a tmavá. Pár modrých světel nad barem osvětlovalo pult a nabídku všelijakých lahví s různobarevnou tekutinou. No nejspíše alkoholem. Sundá si kapuci, která ji spadne na ramena a levou rukou si prohrábne husté blonďaté vlasy. Má je ostře sestříhané do ofiny na tzv. helmu a jsou divoce rozcuchané, ale přesto tvoří dokonalý tvar. Zamíří k baru a posadí se prostě nejblíže ke zdroji alkoholu.
Amanda
Po zdlouhavém telefonátu s klientem hodí mobil zase do kabelky. Napije se ze skleničky s whisky. Její upřený pohled na stěnu se přesune na nově přicházející. V krku jí okamžitě vyschne. Pohledem přejede přes dokonalou tvář olemovanou světlými vlasy. Hnědé oříškové oči potom sjedou níže na dokonalou postavu, která spíše připomíná postavu modelky. K naprosté dokonalosti chybělo jen černé prádlo s krajkou, pouta a možná ještě něco navíc. Její vize ale přeruší fakt, jak mladě dívka vypadala. Okolo sedmnácti. Věděla jak si omotat kohokoliv kolem prstu, ale tohle mohlo být až příliš jednoduché. Olízne si spodní ret a radši se zase napije. Měla by začít trochu ovládat ten chtíč. Většinou to nebylo tak těžké ale po tak dlouhém jak, říkala půstu, to bylo ještě těžší a nabídka byla až příliš lákavá. Když se dotyčná posadí, jen o kousek dál, její koutek vyletí nahoru a se zájmem slečnu pozoruje. Její zvědavost se zvětší, když do sebe bez problému exne panáka Jacka a barman ji dolije dalšího. Jedna nula pro ni. Dotyčná musí mít nad osmnáct let. Chvíli ji jen pozoruje a snaží se nějak od pohledu zjistit o ní co nejvíce. Potom kývne na barmana a ten jí přinese jednoho panáka a postaví se. Zamíří kolem baru elegantní chůzi. No je pravda, že je jen hodně málo věcí, které na ní nejsou dokonalé do jediného detailu. Posadí se na židli vedle ní a postaví před ní skleničku.,, Neměla by si pít, ale myslím, že už ta jedna sklenička tě opravdu nezabije." Ušklíbne se na ní.
Kira
Podívá se trochu překvapeně na dívku, no spíše už ženu v tom nejlepším slova smyslu. „ Co tě nezabije to tě posílí. Děkuji." Usměje se na ní a zvědavost z jejích smaragdových očích vůbec nevyprchala. Všimne si dokonalé ostrých rysů jejího obličeje a těch uhrančivých očí. Brunetka se na ní usměje, spíše takovým tím hravým úšklebkem, za kterým se skrývá vždycky něco jiného. Něco co člověka donutí jít a pořád zjišťovat co se právě v něm skrývá. „ Vysvětlíš mi proč taková mláda a hezká dívka je zrovna na takovém místě a opíjí se?" Na tuhle otázku se zamračí. „ Nejsem hezká a za druhé nemusím mít žádný důvod. Člověk přece někdy musí vypnout." Zasměje se a vypije skleničku." Jsem Kira. Kira Di Angelo." Koukne se na brunetku. Úsměv dívky se změní na spokojený. „ Amanda Grey. Ráda tě poznávám." Natáhne k ní rázně ruku, skoro jakoby to měla nacvičené. Stiskne ji jí a potom se zase opře o dřevěnou desku. To jméno ji zní v hlavě pořád dokola a dokola. Krásně zní. ,,Nebudeš odsud, že ano." Amanda přivře oříškové oči, když se zeptá na otázku. „ Nejsem. Jsem Italka a otec je z Jižního Skotska. Takže i Britka, díky tomu jsem přišla na nápad jít studovat do Londýna, ale mám raději Latinskou kulturu. „ Ušklíbne se a prohrábne si rukou vlasy. Vždycky byla hrdá na to, že se nehlásí jen k jedné národnosti. Naučila se tím chápat rozdíly mezi lidmi a pochopit jak se chovají.
Amanda
,, To je působivé. Žádná nuda. Hádám, že když se Vaše rodina potká, musí to být celkem drsné.'' Zazubí se. Nikdy ještě neslyšela něco podobného. Strašně jí to láká. Znala ženy z Jihu Evropy. Temperamentní je slabé slovo, a jak blondýnku sledovala, tak se to mísí i se slušnou dávkou tvrdohlavosti. Temperament je dobrý. Temperament je hlavně sexy, když na to přijde. Jak soudila z toho jakým tónem a jakými gesty se vyjadřovala, temperamentní je možná až příliš, ale to není nic, s čím by si ona nedokázala poradit. Naopak. Aspoň si bude moct hrát. Každou dokázala zkrotit ke svému obrazu, tak jak ona chtěla. Tvrdohlavost u ní mohla být silný faktor, ale znala prostředky a motivace k tomu, aby prolomila ledy. Sebevědomí bylo něco, co neměla ráda. Samozřejmě, že ona zdravé sebevědomí měla. Jenže kdo je sebevědomí ten si dovoluje. Zkouší, co může. Nedodržuje pravidla a to je velký problém. Měla svoje pravidla ráda a nehodlala z nich nikdy ustupovat. Na pravidlech postavila vše. Svojí kariéru, osobnost i dokonalý vztah mezi ní a ženami. Je to něco co tvoří ji.
Kira
Zasměje upřímně po dlouhé době. „No je to víc než drsné." Nervozně začne pohupovat s nohou. Je až neuvěřitelné, jak na ní dívka působí. Sundá si mikinu. Hodí ji přes opěrku židle a chvíli poslouchá hudbu. Pak z ničeho nic seskočí z židle. „ Jen si odskočím a hned jsem zpátky." Usměje se na Amandu jejím nevinným, až skoro dětským úsměvem a zamíří přes bar k toaletám.
Amanda
Zamrká, když se probere z transu. Zasekla se při pohledu na silné paže a dokonalé prsa a samozřejmě svaly, které skrývalo jen rudé tílko. Právě udělala rozhodnutí, které možná bude potom litovat, ale teď po něm strašně touží. Kývne hlavou, jakoby ji to vůbec nezajímalo a pak se zadívá na odcházející postavu blondýny. Kousne si do spodního rtu a odvrátí pohled, až když zmizí za dveřmi. Musí přestat takhle blbnout. Nikdy se ji nestalo, že by od ní někdo odešel. Před sebou má, ale jen ten obrázek, který se ji vryl do paměti, že jen těžko její tělo dostane z hlavy pryč. Napije se vodky z džusem, blonďatá Kira přijde zpátky, zastaví se na parketu, když se zaposlouchá do hudby, jen se zamračí, ale chvíli ji pozoruje. Musí umět tančit, jinak si nedokáže představit, kde získala ty pohyby. Její pohled se v minutě změní v hladový. Hnědé oči spíš připomínají pohled pumy na lovu.
Kira
Kira se zaposlouchá do hudby a okamžitě musí tančit. Je to něco čemu se nemůže bránit. Zavře oči a po minutě je otevře a její pohled se střetne s tím brunetky. Její tělo okamžitě zareaguje tím, že se rozejde k ní. Nerozumí tomu. Je to jako hypnóza. Ani si nevšimne suveréního úsměvu na rtech Amandy. Za stálého očního kontaktu k ní přijde. ,,Ty netančíš?" Blondýna se jí zeptá trochu zadýchaným hlasem a hrudník se ji rychle, pravidelně zvedá zároveň s každým nádechem.
Amanda
Odpoví jednoduché ne bez prostoru k otázce proč. Dopije skleničku a vstane. Oblékne si na sebe kabát a na pultu nechá peníze i za to co si objednala Kira, pokud si to jméno dobře pamatovala. ,,Už jdeš? Uvidíme se pak někdy?" Blondýnka se na ni koukne trochu zmateně a všimne si jak se změnil její hlas na zklamaný. Chce být zítra fit, takže raději půjde spát už před půlnocí. „ Ano a ano... Toho se neboj. Zatím se měj a dávej na sebe pozor." Ušklíbne se hravě a přivře oči, aby si ji ještě jednou prohlédla od hlavy až k patě. Potom zamíří přes bar s rytmickým klapáním podpatků ven do ulice a nastoupí do černé limuzíny značky Bentley. Řekne řidiči, že chce do hotelu a vytáhne z telefon. Vytočí číslo Sarah a čeká, až to zvedne. „ Ahoj, promiň, že volám, tak pozdě ale něco potřebuji. Chci vědět kompletně všechno o jedné dívce. Je to můj typ na trenérku... Hele jen mi to zjisti. Děkuji moc. Měj se." Zasměje se a zavěsí. Mobil vrátí zpět do kapsy a vystoupí před jejím hotelem. Zamíří do svého bytu na nejvyšším patře. Hned se osprchuje. Je už celkem unavená. No spíše se už nemůže dočkat, až si něco o té krásce zjistí. Samozřejmě musí být vždycky nad věcí a mít přehled o všem. Spát jde opravdu brzo.
ČTEŠ
Miliardářka a tanečnice - ukončeno
RomanceTento příběh bude předělán a bude pokračovat zde: https://www.wattpad.com/story/206799954-miliard%C3%A1%C5%99ka-a-tane%C4%8Dnice