Amanda
Další den hned dopoledne dostane od Sarah složku si vytištěnými materiály. Na obědě si všechno důkladně pročte a se spokojeným úsměvem složku zavře. Prakticky o ní věděla úplně všechno, ale to ji nestačí. Chce vědět ještě více. Zavolá opět Sarah, aby Kiře zavolala a pozvala ji na pohovor na post trenérky v jejím fit centru. Jak se dočetla s cvičením a bojovým uměním měla opravdu bohaté zkušenosti. To se hodí pro pověst fit centra. A to že je tak dokonalá se hodí pro Amandu. Celý zbytek víkendu nemyslela na nic jiného. Telefony nebrala a jen seděla nad otevřenou složkou. Možná, že jediným malým problémem bylo, že Kira měla teprve osmnáct. Nikdy nespala s nikým pod dvacet tři. Přišlo ji, že tím pádem ji byly všechny rovné a na stejné vlně. Kira se ale nechovala jako nějaká puberťačka. Určitě je dost chytrá na to, aby pochopila to co po ní Amanda tak moc chce.
Kira
V pondělí ráno ji vzbudí vyzvánění mobilu a ne její budík. Zamručí nespokojeně a natáhne ruku pro její telefon. Všimne si neznámého čísla. Zamračí se, ale zvedne to,, Prosím?" Zeptá se ospalým hlasem. „ Dobrý den, mluvím se slečnou Di Angelo?" Kira souhlasně zamručí. „ Chtěla bych Vás pozvat dneska ve tři hodiny na přijímací pohovor na místo Trenéra ve Fit centru. Máte zájem?" Zeptá se ji žena v telefonu, jakoby už předem znala odpověď. „ Určitě. Budu tam jen kde?" Když ji řekne informace, se zívnutím se rozloučí a zavěsí. Vstane z postele. Protáhne si unavené svaly a oblékne se do černého tílka a džínových kraťas. Pak si obuje černé Vansky. Zamkne za sebou její pokoj na internátě a sejde dolů schody na hlavní chodbu ve škole. Zamíří pomalu do třídy a přes celou dobu vyučování se snaží pochopit ten ranní hovor. Na konec se tím přestane trápit a po škole jde s Shay na oběd. Shay zná snad od malička a obě šli na stejnou školu, aby se nerozdělily. Po cestě do hotelu na pohovor si koupí Latté Machiato ve Starbucks. Je celkem naštvaná, že ji rodiče nechtějí dovolit motorku a zatím ani, aby sama řídila auto. No aspoň si mohla vypít kávu. Za skoro deset minut došla k monumentálnímu hotelu. Trochu váhavě vejde do hotelu a koukne se kolem sebe. Jsou už tři a za chvíli k ní přijde černovlasá žena jen o trochu vyšší než ona. „ Dobrý den slečno, jsme rádi, že jste dorazila. Zavedu Vás k slečně Greyové." Řekne s úsměvem a Kira jen souhlasně přikývne. Jdou spolu k výtahu a nastoupí. Když se výtah otevře, Kira se rozloučí a zamíří rovně k jediným dveřím. Narovná záda a nahodí svůj oslnivý úsměv. Dopije kávu a zaklepe. Když se nikdo neozve, tak vejde dovnitř a koukne se po obrovské kanceláři.
Celá stěna je skleněná a před ní je obrovský černý stůl s počítačem a hromadami papíru. Někdo měl ve všem systém. Pomyslí si. Přejde k oknům a koukne se na výhled panoramatu Londýna. Hodí kelímek od kávy přes rameno a trefí se přímo do koše. Ušklíbne se spokojeně. „ Kdyby ses netrefila tak nebudu takhle příjemná." Trhne sebou, když uslyší přísný, hluboký a pevný hlas. Otočí se a podívá se Amandu. Tu brunetu z baru. Na sobě má bílou přilehlou košili, černou sukni a vysoké lodičky. Od hlavy až k patě byla elegantní. Celkově vypadal perfektně a nedostupně. Vlasy měla v úhledném copu. Nepřišla ji v pátek takhle vysoká. Teď z ní má spíše respekt. Překvapeně zamrká a nasucho polkne. Než stačí něco říct, tak ji Amanda přeruší. „ Sedni si." Řekne rázně a zamíří ke stolu pomalou ladnou chůzi, jakoby i čas na ní měl čekat a poslouchat její rozkazy. Udělá, co jí řekla a tašku položí na zem. Srdce ji divoce buší. Před ní s třísknutím přistanou nějaké papíry. Nakloní hlavu na pravou stranu a smaragdovýma očima se podívá na Brunetku, která se mezitím posadila na druhé straně stolu. „ Vysvětlíš mi to. Nebo budu celou dobu jen tápat? Ráda se snažíš o to, aby lidi byly z tebe zmatení?" Řekne tázavě a ta ji utne„ To tápeš zatím jen ty." Kira nafoukne líce a tváře ji zrudnou. Ruce založí na hrudníku.
Amanda
Při pohledu na ní se musí kousnout do rtu. Ona je tak neuvěřitelně sladká. To je další plus. Ušklíbne se. „ No jen proto, že si tak roztomilá. Shodou okolností hledám zaměstnance do mého Fitka. A ty máš určité kvality a zkušenosti, které by se mi mohly hodit, pokud mě ohromíš. Takže mi něco o tomto oboru řekni." Amanda se opře o židli a přehodí si nohu přes nohu. Její oči jsou upřené na ní a ani se nehne jako dokonalá socha z mramoru.
Kira
Chvíli přemýšlí, ale pak si řekne, že to musí myslet vážně. A samozřejmě i ona uměla hrát na vážnou notu.„ No tak cvičím už dlouhou dobu. Na internetu provozuji poradnu ohledně výživy. Byla jsem na několika kurzech Kick-boxu a věnovala se tomu i profesionálně. Po zranění jsem bohužel musela přestat. Ale ruku mám v nejlepším pořádku. Cvičím se stroji tak i s váhou a pár lidí jsem koučovala. Beru to jako mojí zálibu. Mým hlavním zaměřením je tanec." Řekne vážně a plynule. Všechno zná zpaměti. Vypadá to, že hnědovlásku zaujala. Usměje se jejím nevinným, milým úsměvem.
Amanda
„ Takže vědomosti máš. Tím pádem jen potřebuji vědět, jestli to myslíš vážně." Přivře oči, když se na ní celou dobu kouká. „ Myslím to smrtelně vážně." Je spokojena s odpovědí Kiry a kývne hlavou k papírům na stole. „ Skvělé. Takže dneska ti můžu ukázat fitko a jen podepiš smlouvu." Usměje se potutelně. Jaká škoda, že to nebyl jiný typ smlouvy. Vezme složku a hodí ji do kabelky. Kývne hlavou na Kiru a ta taky vstane a jdou ven z pracovny k výtahu, kterým přijela nahoru. Sjedou úplně dolů do podzemních garáží.
Kira
Už se ani ničemu nediví. Pochopila, že tato multimiliardářka ji ničím nedokáže překvapit. Uznale se koukne na bílou, sportovní Audi. Nastoupí na místo spolujezdce a Amanda nastartuje. Motor zařve a rozjedou se po hlavní silnici směrem do centra. Za deset minut jsou už na parkovišti u posilovny. Vystoupí z auta a koukne se na celkem velkou budovu. Jde hned za brunetkou a vejdou dovnitř. Amanda jen kývne hlavou k recepční a pokračuje směrem do tělocvičny.
Amanda
„ Takže je to zatím ve fázi experimentu. Jestli to nebude vynášet tak to hodlám zrušit, ale doufám, že tady uděláš dobrou reklamu." Jen se zasměje, když se podívá na její fascinovaný výraz. Vypadala spíše jako zmatené štěně. Musela se držet, aby ji hned nepozvala k sobě domů. Ale pořád je tady otázka věku. „ Tak zítra začínáš hned od rána? V osm hodin se otvírá, takže o půl osmé ať tady jsi."
Kira
Pozorně se dívá na všechno, co tady je. Přišlo ji tady všechno velké a moderní. Zamručí. Nechtělo se jí o víkendu brzo vstávat. Ráda si pospí, když nechodí běhat. „ Fajn. Budu tady, ale moje mysl bude pěkně v posteli..."
Amanda
Jen přivře oči, jakoby ji chtěla tím pohledem zabít, ale potom se zasměje a jde dál k posilovně a dalším místnostem. „ Dobře všechno už víš. Snad ses nezalekla." Nadzvedne hravě jedno obočí. Blondýna jen zavrtí hlavou a usměje. „ Já se nebojím ničeho." Tahle odpověď ji potěšila. Je to celkem hrdinka. Jen se ušklíbne. „ Zítra tady o půl osmé a ani o sekundu později. Zatím se měj." Mrkne na ní a zamíří do patra kde má kancelář. „ Neboj se. Ahoj." Usměje se na ní s rudými líčky. Odpoledne už jen zařizuje věci ohledně projektů a potom ji přijde pozvánka na každoroční taneční show školy, kterou vlastní a financuje. K večeru si zajde na večeři a pak jde spát. Ráno vstane kolem deváté. Má čas takže nějak nespěchá.
ČTEŠ
Miliardářka a tanečnice - ukončeno
RomanceTento příběh bude předělán a bude pokračovat zde: https://www.wattpad.com/story/206799954-miliard%C3%A1%C5%99ka-a-tane%C4%8Dnice