Let me go

191 17 9
                                    


Tak nová kapitola je tady... Užijte si ji a uvítám dotazy :)

______________________________________________________

Kira

Sejde zpátky dolů a snaží se uklidnit. Co mohla čekat? Jelikož musí trénovat, tak se věnuje práci. Nemůže ale z hlavy dostat obrázek té holky na klíně Amandy. Prostě to nedokáže překousnout. Přesně kdy má skončit vyběhne z tělocvičny. Jde do šatny a tam se rychle převlékne. Skoro vyběhne ven z fitka, ale vrazí do jediné osoby, kterou nechtěla vidět. Amanda se na ní zmateně podívá. „ Kam jdeš?'' Protočí očima a obejde ji. Nechce udělat nic, čeho by pak litovala, když ji ale pevně chytí za zápěstí a otočí ji zpátky k sobě tak se neudrží. Ruka, aniž by to věděla, zareaguje a silou prostě střelí Amandě facku. Ta zůstane stát jako socha s nečitelným výrazem. Všimne si, že ji natrhla ret, ale jen zamíří co nejrychleji pryč. Nemá potřebu být déle v její přítomnosti.

Amanda

Stojí na místě a jen zírá před sebe. Cítí, jak ji začne stékat po rtu krev. Otočí se a jde rychlými kroky do kanceláře. Když po ní skočí ta brunetka, s kterou si teď začala tak ji jen odstrčí." Zmiz..." Zavrčí a třískne za ní dveřmi. Nechápe co se to s ní děje. Nerozumí tomu, co se stalo. Má pocit, jakoby ji vařila krev. Vadí ji, že Kira jen tak odešla. Praští do skříně stylem, že se dvířka prolomí. Zhluboka se nadechne. Zavře oči. Snaží se uklidnit a přijít na to proč se cítí tak blbě. Vezme si věci a jde z fitka. Hned vytočí číslo své sekretářky. „ Ahoj... Prosím, potřebuji jednu adresu. Kira Di Angelo... Dobře, pošli mi to. Díky." Nasedne do auta a nastartuje. Rozjede se do hotelu. Další den hned ráno se oblékne do kožené bundy, rudého trika a černých kalhot. Potom zamíří přímo na adresu, kterou ji poslala sekretářka. Zaparkuje před domem, ve kterém by měla bydlet Kira. Vystoupí a zaklepe na dveře. Když se otevřou dveře už chce něco říct, ale zarazí se. Sjede pohledem vysokou blondýnu s vytetovanými rukávy na obou rukou. Musela být dost ve formě. „ Dobrý den, Amanda Grey. Zavoláte mi Kiru?" Řekne svým typickým hlasem plným sebejistoty a možná i pohrdáním. Blondýna nadzvedne jedno obočí. „ Shay. No nejsem si jistá, jestli tě bude chtít vidět." Překvapí jí ten hrubý tón se kterým s ní mluvila. „ Potřebuji s ní mluvit..." Řekne vážně. Blondýna, tedy jak už se dozvěděla Shay, kývne hlavou a zamíří dovnitř. Vyjdou schody do patra a pak dveřmi úplně vzadu do pokoje Kiry. „ Máš návštěvu..."

Kira

Zvedne hlavu od knihy psychologie. Při pohledu na Amandu ztuhne. Zhluboka se nadechne a postaví se. „ V pohodě..." Kývne na Shay. Viděla ten postoj, ve kterém stála. Nejraději by Amandu prohodila dveřmi. Ta se neochotně otočí a vyjde z pokoje. „ Co po mě chceš?" Řekne nízkým tónem a jen se na ní snaží nedívat. „ Jen s tebou chci mluvit..." Hned zvedne ruku a couvne, když se k ní rozejde. „ Ne... nesahej na mě a nechci nic slyšet..."

___________________________________________________________________________

Vysvětleni:

V této kapitole se objevuje postava kterou nepoužiji jen jednou. Jak můžete tušit Shay. Aby jste neměli žádný zmatek, tak Shay je nejlepší kamarádka Kiry s kterou se zná už několik let. Pomáhaly si v těžkých chvílích a taky spolu odjely studovat. Kdyby měl někdo zájem o více podrobnější informace ráda je poskytnu :)

Doufám že se kapitola líbila a dále budete pokračovat ve čtení. :)

CH

Miliardářka a tanečnice - ukončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat