Bodies

241 23 5
                                    

Ahojky, jelikož mám volno tak části budou vydávány rychleji. Tak děkuji za přečtení a Vaše názory. 

____________________________________________________________________________________

Kira


Otevře oči. Vyleká se té zloby v těch hnědých očích, které skoro až žhnuly. „ Co? Co se stalo?" Zeptá se skoro neslyšně. V tichosti pozoruje brunetku, která vstala z postele a něco hledala. Zamračí se a sedne si. Za chvíli se k ní Amanda vrátí. Žduchne ji dlaní a tak si poslušně lehne. Chytí ji obě ruce a už si všimne toho, co hledala. Ruce ji pevně sváže opaskem a ten potom k rámu postele. Necítí žádnou bolest, ale rukama nehne ani o centimetr, i když se snaží. „ Nechej toho..." Okřikne ji přísný hlas, tak jen leží a kouká se na ní. Zase ucítí hladové rty na svých. Zavře oči a je jí opravdu jedno co s ní bude dělat. V tuto chvíli je jí jedno úplně všechno dokud ucítí její rty a dotyky na svém těle. Nakloní hlavu na bok, aby brunetka měla co nejlepší přístup k jejímu krk. Kousne se do spodního rtu, aby se utišila. Když se ale přesune na její prsa tak přes pootevřené rty projde hlasitý sten.

Amanda 

Je více než spokojená, když se pod ní Kira kroutí a sténá. Polibky pokračuje přes dokonalé bříško, podbříšek až se dostane k šortkám. Samozřejmě že nečeká a hned ji od nich pomůže. Její zvědavé oči upoutá to tetování na pravém stehně. Černá hlava vlka zdobila většinu krémové kůže na stehně. Zamračí se, konečky prsů přejede po černé barvě. Její pohled je soustředěný, potom se podívá do nedočkavých zelených očí, které ji celou dobu pozorují. „ Proč sis to nechala udělat?" Zeptá se s vážnou tváří. „ Vlk je můj symbol. Síly a nespoutanosti." Odpověď ji celkem překvapí a kývne hlavou. Svou pozornost přesune zase jinam. Jedním tahem z ní strhne kalhotky, které zase skončí roztrhané. Kira povzdechne, ale už se k tomu nevyjadřuje. Opět jí políbí na rty, rukama jí začne hladit po celém těle a nakonec skončí mezi jejíma nohama.

Kira 

Zatne zuby, když pocítí nejdříve nepříjemnou bolest, potom co do ní vnikne dvěma prsty. Za chvíli, ale bolest nahradí neuvěřitelný pocit. Amanda začne zrychlovat tempo a netrvá dlouho a nahlas doslova zařve její jméno. Srdce ji skoro vyskočí z hrudi. Rychle dýchá s pootevřenými rty. Už chce něco říct, ale zastaví ji opět rty. Poslední co si přesně pamatuje je moment, když se brunetka polibky pomalu dostala až zase mez její nohy.

Amanda 

Nakonec Kiře opatrně odváže ruce, aby si neublížila. Koukne se na budík, který ukazuje dvě hodiny ráno. Hodí opasek na zem. Nechá ji ležet na své posteli a zamíří se převléct. Potom se vrátí a lehne si vedle ní. Koukne se do unavených zelených očí. Blondýnka jí věnuje úsměv a zívne. „ Spi už..." Uchechtne se a přehodí přes ní peřinu. „ Tak dobrou..." Taky ji popřeje dobrou noc, ale sama jí ještě pozoruje. Pozorně si prohlíží tu dokonalou tvářičku. Pořád si láme hlavu nad tím, jak mohla potkat někoho tak... dokonalého? Zužuje ji jediný strach a to že bude jako všechny. Bude chtít tu jedinou věc, kterou Amanda opravdu nemá. A to srdce plné lásky... Nechápala, když ji pokaždé když někoho měla tak to skončilo scénou, kdy se dotyčná složila po tom, co jí řekla, že ona jí prostě milovat nemůže. Hodí tyto myšlenky pryč a už se taky snaží usnout.

Ráno se probudí nejspíš trochu později. Už žaluziemi prosvítá dopolední slunce a ložnici zbarvuje do žlutooranžového světla. Otevře oči a protáhne se. Když se rozkouká tak se podívá na stranu, kde měla by ležet Kira. Posadí a koukne se kolem sebe, ale nikde ji nevidí. Překvapeně zamrká a potichu zanadává...

Miliardářka a tanečnice - ukončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat