Ahojte, po dlouhé pauze je tady nová část. Chtěla bych moc poděkovat za víc jak 1500 reads... Moc si toho vážím. Jste skvělí. :)
-CH
_______________________________________________________________________
Kira
Koukne se opatrně na Amandu. Její pohled sjede nechtěně celé její tělo. Sakra proč musí být tak přitažlivá. I bez toho dokonalého těla se jí špatně odolává. „ Dobré ráno, já... jen jsem se chtěla ujistit, že jsi v pořádku a nějak jsem tady usnula." Postaví se na nohy a popadne mikinu, na které celou noc ležela. „ Vidím, že jsi... teda... v pořádku. Tak bych měla jít." Udělá krok do boku a pak dozadu jakoby ji snad Amanda měla na místě sežrat. Zvedne ruku na rozloučenou a se sklopenou hlavou jde pryč z bytu. Ano je rozumná. Udělala dobrou věc. Sama tomu bohužel nevěří...
Amanda
Najednou ji obklopí ticho. Rozhodne se uklidit střepy a pak odpočívá. Další den jde do práce brzo a odpoledne zajde do fitka. Chce si jít zacvičit, ale ze všeho nejvíc chce potkat Kiru. I přes to, že ona jí už nechce ani vidět. Vejde do posilovny a rozhlédne se kolem sebe. Její pohled okamžitě zaujme malá blondýnka. Ji pozná kdekoliv, kdykoliv. Všimne si, jak se kolem ní motá její kámoška. No Shay jak si dobře pamatuje. Přivře oči. Za chvíli se na to, ale vykašle. Od té doby je viděla jen spolu. Když Kira nepracovala, byla s Shay nebo hned z práce šla opět za ní. Začala být lhostejná k tomu, co dělala, nebo jestli s někým tráví čas.
Kira
Všemožnými způsoby se opět snaží od Amandy odpoutat. Kdyby ji jen nešla odvést domů, možná by byla v pohodě. Hodně času trávila s Shay. Ona ji potřebovala hodně. Vždy ji se vším pomohla a Shay ji také. Zažily spolu hodně těžkých pádů a tak se z nich staly nerozlučné kamarádky. Poznaly se asi ve školce. Když ale bylo Kiře patnáct a Shay šestnáct stala se hrozná nehoda. Od té doby byla pro ní Kira neustálou oporou a nikdy ji neopustila. Poté šly na stejnou školu. Rozuměly si čím dál více. Líbily se jí jejich společné chvíle a to jak se dokázaly bavit snad o všem. Cvičily spolu. Byly spolu skoro každý den. Díky ní částečně zapomínala na to, že se trápí kvůli Amandě. Tu ona neměla nejraději. Chránila ji a viděla, jak ji Amanda ublížila. Od té doby o ni nechtěla moc slyšet, ale měla pro Shay velké pochopení. Věděla, že to myslí dobře. A měla ji velmi ráda.
Bylo už kolem půl sedmé, když odcházela z fitka. Byla vyčerpaná z celého dne a opravdu se těšila domů. Hlavně na to až si odpočine třeba v horké vodě ve vaně. V kapse u kalhot ji začal vyzvánět mobil. Zamračila se. Kdo by ji teď mohl volat. V koutku mysli dostala odpověď na svou řečnickou otázku, ale tu ignorovala. Podívala se na display. Volalo jí nějaké neznáme číslo. Pohltila ji silná vlna nervozity. Zvedne telefon. „Prosím... Ano... Co se děje?... V nemocnici?..." zbledne a zamrazí ji. „ A... A... Ano dorazím co nejdříve..." Položí to, a co nejrychleji zamíří do nemocnice v centru města...
ČTEŠ
Miliardářka a tanečnice - ukončeno
RomanceTento příběh bude předělán a bude pokračovat zde: https://www.wattpad.com/story/206799954-miliard%C3%A1%C5%99ka-a-tane%C4%8Dnice