Celou dobu nemyslí na nic jiného než na včerejší večer. Co to mělo znamenat? Nejdříve se k ní chovala s takovou tajemnou vášní a zarazilo ji, když se odtáhla. Z myšlenek ji probudí hudba. Musí se teď soustředit na důležité věci. Jinak to vystoupení bude propadák. Trénují už celkem dlouhou dobu a příští týden mají vystupovat na akci. Ta doba uteče jako voda. Měla hodně práce, takže na Am moc času nemyslela. Z její hlavy se jí, ale nedostala ani náhodou. Celé přípravy na vystoupení proběhly v pořádku a o půl sedmé celá akce začala. Na sobě má oblečený bílý Crop top a tepláky s nízkým sedem. Vystupovaly mezi posledními. Z reproduktorů zazní písnička Worth it od Fifth harmony. Začnou tančit. Její pohyby jsou přesné na milimetr a tvář ji zdobí nadšený a široký úsměv. Když dotančí a seskočí z podia tak s Shay zamíří mezi lidi. Po vystoupení se koná něco jako večírek, ale pořádaný školou. Takže nic na čem by se dalo pořádně bavit. Koukne se kolem sebe, kudy by se dalo utéct. Chce už odejít dveřmi do šaten, ale najednou ji někdo chytí za zápěstí. Má v plánu tu osobu okřiknout, ale když ucítí tlak a najednou svým tělem narazí do dotyčné, tak zvedne hlavu a zase ztratí hlas, když se podívá do těch dokonalých oříškových očí. ,,Tančila si dokonale..." Řekne s tím hravým úsměvem. Spíše ona vypadá dokonale. Na sobě měla černé šaty do půlky stehen a vysoké tmavé lodičky. Byla ještě více fascinující než minule. „Ahoj, děkuji... Co tady děláš?" Zeptá se zmateně a její tváře se rozhoří. Samozřejmě že je ráda když ji může vidět. „Jsem tady, protože tuhle školu vlastním... Nevěnuji se jen podnikání, ale zajímá mě to nejdůležitější v životě. Vzdělání." Tohle ji hodně překvapilo. Trochu ji znervózňuje ten její upřený pohled. Pořád nemůže přijít na to, co se za ním skrývá.
Tyhle akce ji vždycky nudily. Tedy do té doby než se před ní na pódiu objevila Kira s tím jejím sexy tělem. Její pohled se nedokázal přesunout na nikoho jiného. Uvidí, že zamíří po vystoupení pryč. Nenechá si ji utéct. Ne když se rozhodla, že ji tak moc chce. Všimne si toho, jak je překvapená, když ji řekne, že vlastní i školu. Nemá moc náladu se teď vybavovat. ,,Tak nechceš jít zase ke mně a oslavíme tvoje první vystoupení v tomto roce?" Zeptá se ji zvědavě. Doufá, že řekne ano ,,Jasně proč ne..." Kira se na ní usměje tím jejím sladkým úsměvem. Zamíří spolu do hotelu. Snaží se být pořád ledově klidná, ale moc ji to nejde. Ne když ji má tak blízko. Ve výtahu se k ní pomalu přiblíží, a když se k ní blondýnka nakloní, tak vnitřně zajásá. Nebrala by ne jako něco co by ji zastavilo. Rázem zapomene na všechny ty myšlenky o tom jak je mladá a že se pro ní prostě nehodí. Vášnivě jí políbí a pevně ji přitiskne ke zdi výtahu. Ruce ji přidrží těsně nad hlavou. Cítí jak tělo proti ní taje. To tiché vzdychnutí proti jejím rtům je pro ní jako ta nejlepší melodie na světě. Ty rty chutnají přesně, jak tušila. Sladce a návykově jako ta nejsilnější droga.
ČTEŠ
Miliardářka a tanečnice - ukončeno
RomanceTento příběh bude předělán a bude pokračovat zde: https://www.wattpad.com/story/206799954-miliard%C3%A1%C5%99ka-a-tane%C4%8Dnice