Bed time

232 19 6
                                    

Ahojte, omlouvám se dobu, kterou jste museli vyčkat než se vydala nová část. Minulé měsíce byly hektické a prostě nebyl prostor. Tato kapitola nebude nijak dlouhá, ale za to více zajímavá. 

Chtěla bych ještě poděkovat za 200 reads... Je to pro mě úžasná motivace. DĚKUJI. :)

____________________________________________________________________________________


Výtah zastavil. Když se od ní odtáhne tělo, které ji drželo u zdi tak nespokojeně zamručí. Otevře očí a snaží se vzpamatovat. Zhluboka se nadechne. Ucítí tlak na svou ruku, když ji brunetka doslova vytáhne z výtahu ven a málem spadne na zem, jak se jí zapletly nohy. Jde rovnou za ní do jejího bytu, kde už jedou byla. Vejdou dovnitř a ani se nestačí rozkoukat a cítí ty horké, hladové rty na svých. Ucítí tupou bolest v zádech, když narazí prudce do zdi, ale nehodlá si stěžovat, když je v rukou někoho, jako je Amanda. Nedokáže se nabažit těch sladkých polibků. Je donucena naklonit hlavu na stranu, aby ji usnadnila přístup ke svému krku. Vyjekne, když ucítí zuby na své kůži. Opravdu je super že bude mít celý krk fialový. Jednoduše vyhoupne nohy kolem jejích boků. Překvapí ji, jak jí bez problému chytí a zamíří s ní přes chodbu kolem obýváku do luxusně zařízené ložnice. Všechno je v světlých a uklidňujících barvách. Málem dostane infarkt když se ocitne ve vzduchu, ale dopadne na měkkou postel. Opře se o lokty. Oddechne si že neskončila někde na zemi. 

Zhluboka se nadechne. Jednoduše se už nedokáže ovládat. Za sekundu se ocitne nad tím tak lákavým a zároveň tolik nevinným stvořením. Vášnivě jí políbí a kousne si do jejího spodního rtu. Spokojeně zavrní. Blondýnka sebou trochu cukne, ale to jí vůbec nezajímá. Přemístí se na její krk. Rukama zajede pod její triko a jednoduše jí ho přehodí přes hlavu. Tričko nakonec skončí na podlaze vedle postele. Její nehty na jemné kůži vytvoří rudé čáry od hrudníku až k šortkám. Blondýnka se s jemným zasténáním prohne jako kočka. Usměje se spokojeně a olízne si spodní ret. Polibky se přesune až k jejím klíčním kostem. Zamračí se, když ji v dalším pokračování brání taková zbytečnost jako je podprsenka. Opře se o kolena prostě chytí látku. Škubne s ní a už se jen ozve jen trhavý zvuk. ,,Hey, víš o tom, že to má zapínání... Vzadu na zádech..." Koukne se do uražených očí. ,,Koupím ti novou dobře?" Řekne nevěřícně. První osoba, která ji okřikne za to, že s ní sundá oblečení. Opravdu si zaslouží titul originální. No možná i jedinečná nebo výjimečná. Začne se věnovat jejím prsům, ale ve stejném okamžiku ucítí na svých zádech dotyk jejích ruku. Trhne sebou a okamžitě přestane. Chytí ji pevně zápěstí. Přitiskne jí je jednou rukou nad hlavu. ,,Takhle ne..." Řekne jí nebezpečně nízkým hlasem...

___________________________________________________________________________________

V této kapitole se můžete podívat na inspiraci k vzhledu naší Amandy. V dalších se určitě objeví i Kira. ( Obrázek není můj. Stažený z internetu.)

Děkuji za přečtení a sdílejte se mnou vaše názory 

Ch

Miliardářka a tanečnice - ukončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat