Again

185 16 6
                                    

Užijte si novou část :) ;)

____________________________________________________________________

Amanda

Zastaví se na místě, když vidí, co dělá. Doslova před ní utíkala. Jakoby byla snad vrah. „ Proč si odešla? Nebo spíše utekla." Ten výraz odporu u ní nikdy neviděla. Docela jí to děsí. Nemůže z ní odtrhnout oči.

Kira

„Já..." Zhluboka se nadechne a zvedne pohled. Všimne si toho rtu, který zdobil tmavý šrám. Opět ji k ní něco přitahuje. Udělá k ní pár kroků a už se chce jemně dotknout konečky prstů jejích rtů, které tak moc toužila políbit, zastaví se a odvrátí zase hlavu a ruku zastrčí do kapsy." Neměla jsem důvod zůstávat... A ty taky tady nemáš důvod zůstávat... Skončily jsme... Můžeš si dělat, co ti srdce poručí..." Řekne zastřeným hlasem a otočí se k ní zády.

Amanda

Zírá na ní, když k ní přijde ani sebou neucukne. Slyšet její slova, je jako by na ní vylila několik litrů ledové vody. Nejspíše se sama musela zbláznit. „ Jak si přeješ..." Řekne svým nejpevnějším hlasem a narovná se. Vyjde z pokoje a zamíří ven z toho domu. Nasedne do auta. Pevně stiskne volant a rozjede se do práce. V hlavě ji běhá scénář z toho pokoje. Jako film, který by někdo přetáčel dokola a dokola. Nemyslí. Doslova z toho šílí.

Kira

Když Amanda odejde, polije ji neuvěřitelná úzkost. Možná strach. Nedokáže bez ní dýchat. Potřebuje ji. Dokonale jsi ji získala. Jako hračku. Zavře oči a svalí se na postel. Není ničí loutka. Nikdo ji nemůže ovládat nebo snad ano? Ano. Amanda to dokázala dokonale. Zavrčí naštvaně. Přece nemůže být tak slabá. Vezme opět knížku a snaží se na to nemyslet.

Vydrží ji to celkem dlouho, do konce týdne se dokáže zabavit. Její myšlenky, ale vždy odběhnou jedině k Amandě. Je pátek. Shay jí po dlouhé době někam vytáhne. Po škole se rozhodnou jít na kafe do baru. Objednají si a potom si dlouho povídají. Asi za hodinu se otevřou dveře baru a tak zpoza stolu nakoukne na nově příchozí, protože ji je až moc známá.Pozorně sleduje Am, která si jako vždy, sedne k baru a objedná si whiskey. Zamračí se celkem zmateně. Neviděla tu ráznou Amandu jako, když u ní strávila noc. Její výraz byl stejný, ale řeč těla nesouhlasila. Její ramena byla skleslá a celkově vypadala vyčerpaně. Měla nehorázné nutkání vstát a jít za ní. Začala zase podléhat. Zamračí se a zaboří pohled do stolu. Nedokáže se na ní jen dívat.

Potom se usilovně snaží věnovat její kamarádce a nemyslet na to že na blízku je ona. Večer jdou domů. Vyjde z restaurace. Jakoby ji, ale něco praštilo. „Počkáš chvíli? Jen musím se tam vrátit... Nechci, aby se ji něco stalo." Shay jen protočí očima. „Jak myslíš..."

Miliardářka a tanečnice - ukončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat