Odată ce se terminase ora , am chiulit. Pentru că oricum venea directorul și ne anunța că putem pleca , că suntem liberi. Auzind toate astea , toată clasa a izbucnit și a alergat care să iasă primul din închisoarea asta.
Sara m-a invitat la un meci de fotbal pe care urma să-l aibă Jack și ceilalți. Am fost de acord , pentru că dacă refuzam , tot mergeam. Odată ajunse acolo , ne-am așezat în tribune , aproape de primul rând , ca să putem vedea clar ce se întâmplă pe teren.
Sincer , nu mă interesa cine ce face , dar atunci când avea Jack mingea , subit , mi se trezea pofta pentru meci și pentru fotbal. Dăduse gol. Nu știu cum se numește , sper că așa , dar nici nu-i dau vreo importanță. Ce știu e că s-a întors cu fața spre mine și jur că i-am putut citi pe buze , spunând : " Pentru tine! " . Imediat am tresărit și i-am spus Sarei.
- Ți-am spus eu , Johnson. Ți-am spus eu! Ți-am spus! Oo , daa , ți-am spus! Și începu să danseze ca o ciudată , și toată lumea o privea cum se făcea de râs , dar am tras-o în jos înainte ca toată situația să devină și mai ridicolă decât era deja.
După terminarea meciului , Sara a tresărit și m-a apucat de încheietură și m-a tras , disperată , spre teren , unde era Mike , iubitul ei.
Eu chiar nu-mi găseam locul , nu aveam pe nimeni acolo , nici măcar un prieten , ceva , ORICE!
Sara se săruta cu Mike , și mi-am întors privirea până am dat de Jack în spatele meu. Oh , se poate mai rău de atât?!
- Hei , Ally!
- Măcar îmi știi numele.. Șoptii eu.
- Ai zis ceva?
- Da , hei , Jack. Am spus eu , cam rușinată.
- Ai văzut golul pe care l-am dat ? Impresionant , nu ? Răspunse el , parcă mândru.
- Oh , da. Nimic interesant în a lovi un ghemotoc de piele pe un teren în timo ce alții vor s-o fure! Nu știu.. Părerea mea. Răspund eu , răutăcioasă.
- Îți apreciez sinceritatea , Ally. Să știi că ești tare amuzantă , îmi placi. După toate astea , de-abia de mai puteam lega trei cuvinte într-o propoziție.
- Ăm..mm..Mulțumesc..cred.În mintea mea : Ești ratată sau ce ?! Cum de ți-a trecut prin cap să-i mulțumești , de ce ?! Nu aveai de ce!! Off.. Avem ceva de lucru.
Eu , ripostând : Te rog , taci! Știu ce fac..sper.- Deci.. Ally. Vrei să vedem vreodată un..film? Spuse el , intimidat. ( Serios?! Tu ești intimidat?! Eu simt că mor când mă uit în ochii tăi căprui și simt c-am să pic pe jos. )
- Mm.. Nu știu. E o întâlnire ? Întreb ru , șmecheră.- Cam așa ceva. Numește-o cum vrei. Cred că așa s-ar traduce. Deci da. Zâmbi el , ștrengărește.
- O să mă gândesc.
- Fă-o cât mai repede , pentru că am două bilete la filmul de sâmbătă și nu vreau să-l pierd.
- Hmm.. Atunci da. Să mergem la film , Jack. Îi zâmbesc eu.
- Trec să te iau pe la 19.
- Atunci să fie.
- Ne vedem sâmbătă , Ally. Și se aplecă și mă sărută pe obraz.
- Ne vedem , Jack. Mă înroșii eu.