[11].

20 2 0
                                    

- Copii, el e noul vostru coleg. Harry, ei sunt noii tăi colegi. Sper că o să vă înțelegeți. Ne anunță dl director.
Sara și cu mine erau fix în fața celor doi, iar dl Nickolson ne-a spus că ar fi drăguț din partea noastră să-i arătăm școala noului coleg.

- Am fi încântate, dl director! Spuse Sara, dar mie mi se citea nesiguranța pe față, sunt sigură.

- Atunci vă las. Sper să-ți placă noua ta școală! Pe curând, copii. Ne spuse dl director.

- Să aveți o zi bună! Îi zâmbi Sara.
Deci.. Harry, nu? La ce clasă ai fost repartizat?

- La clasa dnei Merry. Răspunse Harry.

- Oh, dar ce nerăbdătoare sunt! Ea e Ally, iar eu sunt Sara.

- Încântat, Ally. Și-mi întinse mâna, iar eu i-am apucat-o, adăugând:

- Asemenea. Trimițându-i un zâmbet.

- Încântată, Harry. Ești un adevărat artist! Îl lăudă Sara.

- Mă bucur că lumea îmi apreciază muncă. Ești foarte drăguță, mulțumesc mult! Spuse Harry către Sara, în timp ce urcam scările spre clasa dnei Merry.

- Deci.. Ally.. Tu nu ai nimic de spus? Adică.. Vreau să știu mai multe despre voi. Păreți niște fete interesante și chiar aș vrea să fim prieteni. E ok? Ne zâmbi Harry prietenește.

- Normal că putem fi prieteni! Îi răspund eu, înainte să-și termine frazele.
În timp ce vorbeam, am ajuns la clasă și l-am anunțat că vom fi colegi de clasă.

- Foarte tare! O să ne vedem în fiecare zi, se pare. Răspunse el. Mai bine mi-aș ocupa un loc înainte să înceapă ora. Veniți și voi?

- Da, sigur. O, hei, e un loc liber în spatele nostru. Vrei să stai acolo, dacă tot suntem prietenele tale? Îl întrebă Sara.
Și am intrat în clasă și i-am făcut un semn cu capul, anunțându-l care e banca noastră și care a lui. Când am intrat în clasă, Lara mi-a spus:

- Ce e, prințeso, n-a mers cu Jack și acum încerci să te dai bine pe lângă Harry?
Iar Harry interveni, apărându-mă :

- Sincer, nu văd care e problema ta! Dacă ar fi așa, ce-i? Te deranjează cumva? Te rog foarte frumos să-ți măsori cuvintele când vorbești cu Ally sau cu oricine altcineva! Ok? Sper că m-am făcut înțeles. Ripostă Harry, dându-i drumul la mână, iar Lara se uită speriată la Harry, apoi la mine, parcă neînțelegând ce se întâmplase. După toate astea, toți cei ce erau prezenți au început să râdă, iar noi ne-am ocupat locurile, pentru că dna Merry tocmai a intrat în sala de clasă.

- Bună dimineața, copii! Și analiză câteva secunde clasa și se opri cu privirea la Harry, tocmai în spatele nostru. Cred că tu ești elevul nou; Harry Styles, așa-i?

- Da, dnă, eu sunt. Îi răspunse Harry, ridicându-se în picioare.

- Sper că o să ne înțelegem bine. Apropo, eu sunt Merry Hernandes, dar copiii îmi spun "dna Merry". Îi zâmbi ea.

- Sigur așa va fi, dnă Merry. Spuse el, zâmbind.
Oh, Doamne! E atât de frumos când zâmbește, am zis eu în mintea mea. Ce bine că a ales școala asta; dar mai ales banca din spatele meu! Și voi fi prieteni. Se poate mai bine de atât?! În sfârșit, se întâmplă ceva bun în viața mea.

Cred că toată ora de literatură am stat pe gânduri. Și singurul meu gând era Harry. Era atât de aproape de mine, dar în același timp, atât de departe.

În școala noastră se fac vreo 3-4 ore pe zi, dacă nu, și mai puțin. Noi făceam azi doar două ore. Încă o veste bună pe ziua de azi. Dacă aflu că am câștigat la lotto, e probabil cea mai bună zi din viața mea. Oricum, știu că e imposibil.
Deci... Cum am spus, o să plecăm după ora asta. Ştiu ce mi-a zis tata să fac, dar trebuie să merg la o pizza în oraș. Nu se va întâmpla nimic.

- Hei.. Harry. Ai fost foarte drăguț.. Știi.. Mi-ai luat apărarea. Îi spun eu, cu un zâmbet inocent.

- Nu-i nicio problemă. Aş  face-o de o mie de ori, dacă ar fi cazul. Până la urmă, suntem prieteni, nu? Îmi răspunde el, dezvelindu-şi dinții albi și arătându-şi zâmbetul lui perfect. E posibil să te îndrăgostești la prima vedere? Pentru că, ăsta cred că s-a întâmplat cu mine azi. Oare e posibil să mă placă? Nu, nu e.

Apropo, vreau să vă spun doar că Harry nu e plin de tatuaje cum în realitate. Și One Direction tocmai ce s-a înființat. Pe parcursul cărții veți vedea prin ce schimbări va trece, atât Harry, cât și Ally. :)
P.S: Sper să placă capitolul. Lectură plăcută ! ❤

ParadoxUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum