Ik dacht ik publiceer meteen nog een hoofdstuk. Het is namelijk niet zo leuk als je in het begin maar een hoofdstuk kan lezen☺( dat vind ik teminste)
Ik probeer te rennen maar het lukt niet. Ik moet rennen. Blijven rennen zo snel als ik kan. Opeens sta ik omsingelt door weerwolven en vampieren. Wacht? Werken ze samen om mij te vermoorden?! En ze zijn nog wel erkaars grootste vijanden. Snel pak ik mijn messen en probeer mij zelf te verdedigen, maar het lukt niet. Ineens staat er een weerwolf achter mij met zijn klauwen dichbij mijn net klaar om mijn keel door te snijden en mij te vermoorden. Dan komt er een vampier voor me staan en zegt 'het is afffgelopen Melodie hahah (evil laugh).
Gillend schrik ik wakker. Ik haat die nachtmerry's waren het maar gewoon merry's die zij teminste nog leuk. En met haat bedoel ik dus ook echt pure haat. 'Wat' zegt April een beetje slaaperig, maar dommelt daarna gewoon weer in slaap. Fijn nou heb ik niemand. Je hebt mij nog hoor. Ook goede morgen. Wat ben jij wer aardig zeg. En wat wil je dan zeggen tegen April. Dat er weerwolen en vampieren zijn die je willen vermoorden, omdat je half vampier half weerwolf bent? En bedankt om me dat weer even te laten herinneren. Geen dank hoor. Hoe laat is het eigenlijk. Ik kijk op mijn wekker 3:48 fijn niet dus, nou moet ik weer proberen te slapen. Dat gaat dus echt niet lukken. Een paar minuten later val ik weer in slaap.
Hé wat?!
Pff gelukkig was het maar een droom. 4:34 great. Ik hoop niet dat ik op mijn eerste les op schoop in slaap val.Na nog wat wachten yes!! Eindelijk mijn wekker gaat wel bijn niet geslapen maar de wekker gaat! Weer een nacht over leeft! Nou nou did is blij zeg. Als of jij niet bang was? ... Ja en dan niks zegen hé. Schijterd. Ik sta op en stap onder de douche, doe wat kleren aan en mijn make up op. 'Goedemorgen' hoor ik April zeggen. 'Goedemorgen'.
Als April klaar ik met omkleden enzo gaan we naar de eetzaal voor het ontbijt. En weer horen we schelle stem van mevrouw Deville door de gangen: nu allemaal naar de eetzaal komen voor het ontbijt jullie keine OPDONDERSSS!! 'Ook goedemorgen mevrouw Deville'. April moetst lachen om mij, omdat ik het zijn met mijn chagrijnige/slaperige/sarcastische ochtend stem. We gaan zitten en krijgen een bord voor ons geduwt. 'Iew wat is dit'? Vraagt April aan mij. 'Ik heb echt geen idee en ik heb ineens niet meer zoveel honger'. En ik schuif mijn bord weg. Als iedereen klaar is met eten ook al snap ik niet dat het mensen zijn die dat spul opeten. Gaan we naar de les. 'Heb jij nou ook wiskunde'? Vraag ik aan April. 'Ja, yeeey dan zitten we bij elkaar. We gaan wel langs elkaar zitten dan hé'. 'Ja tuurlijk je bent toch mijn vriendin'? 'Echt?! Gewelidig!' En ze haakt haar arm in de mijne. We lopen het lokaal in en gaan ergens achter aan zitten zodat we gezellug kunnen kletsen. 'Een goede middag allemaal. Ik ben meneer van der Burgt en ik ben jullie nieuwe docent voor wiskunde voor dit jaar. Ik heb er heel veel zin in! Waarom is iedereen hier zo vrolijk behalve (mevrouw Deville). Ik wordt er chagrijnig van. Wat wil je nou? Je wordt chagrijnig van blije en boze mensen.
'Hallooo mevrouw smith? Hallo'? 'Wat'? 'Nouja zeg dit tolreer ik niet in mijn les hoor. Dat jij hier zomaar ligt te slapen'. Ik ben meteen wakker. Slapen? F*ck. 'Sorry meneer'. 'Weetje wat laat maar ik zie het voor deze keer wel door de vingers'. En hij loopt weer terug naar zijn bureau. 'Wat dacht jij wel niet'? Vraagt April lachend. 'Ik had vanacht gewoon niet zo goed geslapen' zeg ik. 'Oow maakt niet uit'. En ze begind volop te praten. Ik heb geen idee waar ze het over heeft maar ja. Dan gaat de bel op naar de volgende les! Yeeey! Voel de sarcasme.
Tringggg
Eindelijk is de school uit! Tijd om naar het bos te gaan! Ik doe nog wat spullen in mijn kluisje en loop naar het bos. Wat is het bis toch mooi vind je niet? Ja het is prachtig. Laten we gaan rennen! En ik begin te rennen, totdat ik wordt tegen gehouden door een weerwolf. Shit. 'En wie mag jij dan wel niet zijn'? Vraagt die ene weerwolf gast. 'Uhm... ik was hier gewoon even een wandeling aan het maken. En wie mag jij dan wel niet zijn'? Vraag ik. Wat doe je nou je ziet toch dat hij een alpha is? Ow sizzels. Wacht hij weet niet wat we zijn dus, misschien laat hij ons gaan. Hij ruikt echt wel wie we zijn. Hij is een alpha ja. 'Hoe durf je zo'n toon tegen mij op te stellen'? Zeg hij boos. 'Jij vervloekt kind je hebt geluk dat ik je nog niet vermoord heb'! 'Het spijt me' en ik buig mijn hoofd als teken dat ik hem respecteer. 'Kom mee'. 'waar gaan we heen als ik vragen mag'? 'Naar het packhouse' Als we bij het packhouse zijn lopen we zijn kantoor in en vraagt me om te gaan zitten. 'Jij' begint hij. 'Ik' zeg ik terug. Hij begint maar mij te grommen door mijn opmerking. 'Jij hebt wel veel lef kleine'. zo klein ben ik toch niet? 'Wat is je naam'. 'Melodie' antwoord ik. 'Wat doe jij hier in mijn territorium'? 'Ii-k had eigenlijk gehoopt of ik hier kon blijven'? 'Oke ik geef je EEN kans en als je die verpest heb je een heel maar dan ook echt een HEEEEL groot probleem'. 'Oke alpha ik zal deze kans goed benutten. Heel erg bedankt. 'Dat is je geraden!'. 'En nou weg wezen'! Zegt hij op alpha stem. Ik en mijn wolf schrikken er van en ik loop snel weg. We hebben gewoon een kans gekregen! Weet je wat dat betekend heaven? We mogen blijven! Voor de eerste keer in ons leven zijn we geaccepteerd! Er rolde een traan van blijdschap over mijn wang we mogen echt blijven!Heey wolfjes😄,
Ik hoop dat jullie het leuk vonden/ vinden. Tips zijn nog steeds altijd welkom😀. Laat vooral reacties achter dat vind ik echt leuk! En als er spellings fouten in zitten laat het dan eventjes weten😊.
Brechje
Dit hoofdstuk heeft 1083 woorden.
JE LEEST
Life Is An Adventure
WerewolfMelodie is 16 jaar half vampier half weerwolf en al bijna heel haar leven op de vlucht. Ze wordt niet geacepteerd door de weerwolven en vampieren en willen haar het liefst zo snel mogenlijk dood krijgen. En het enige wat zij wil is een gewoon leve...