Ik word wakker door de wekker. Waarom heb ik die *** wekker niet uit gezet. Ik zie dat Alexis ook wakker is geworden door de wekker. Alexis slaap bij mij op de kamer sinds ze zich had in geschreven. 'Sorry. Ik was de wekker vergeten uit te zetten.' 'Maakt niet uit. We moesten toch een keer opstaan.' 'Dat is waar'. Ik loop naar de badkamer kleed me uit en stap onder de douche. Nadat ik klaar ben doet Alexis het zelfde. We gaan naar beneden om te eten. Er is nog bijna niemand, omdat bijna iedereen nog aan het slapen is. We pakken wat te eten en beginnen te eten. 'Hoe laat hadden we ook al weer afgesproken in het bos?' 'Om twaalf uur.' En kijk op mijn horloge. 'Het is nou 9:00 uur dus we hebben nog alle tijd.
Nadat we klaar waren met eten kwamen de eerste mensen de eetzaal binnen gelopen. We ruimen onze spullen op en besluiten alvast naar het bos te gaan. Als we op de afgesproken plek komen gaan we onder een boom zitten en beginnen we wat te kletsen wachtend op de andere.
Eindelijk komen ze er dan aan. 'Hey Melodie. Wat wou je vandaag met ons gaan doen?' 'We gaan kijken of jullie ook speciale krachten hebben.' 'Hoe wil je dat dan gaan doen?' 'Geen idee en daarom is Tyler er ook bij. Hij wist de vorige keer bij mij ook hoe ik ze kon gebruiken.' 'Dus Tyler en ik komen telkens bij een van jullie langs en kijken we wat jullie kunnen.' Tyler en ik lopen eerst naar Theo. 'Hoe gaan we dit aanpakken Tyler?' 'Ik ga met ze vechten.' 'Waarom? Oow wacht. Ik snap hem. 'Oke Theo je gaat met Tyler vechten. Je kent de regels.' 'Wat wil je hier mee bereiken?' Dat zie je dadelijk wel Theo.' Ze veranderen in hun wolf en beginnen te vechten. Ik zie Theo steeds bozer worden. Hij kan duidelijk niet goed tegen zijn verlies. Theo rent op Tyler af, maar voordat Theo Tyler kan raken vliegt Tyler al naar achteren. Theo heeft zichzelf niet meer onder controle en wil nog een keer op Tyler afspringen. Ik wil Theo tegen houden en pak hem bij zijn schouder alleen haal mijn er snel weer af, omdat ik een grote elektrische schok door mijn lichaam kreeg. 'F*ck! Dat doet echt pijn.' Theo heeft onder tussen in de gaten dat hij te ver is gegaan. 'Sorry.' 'Het is oke. We weten nou wel he krachten: lucht en je geeft elektriciteits schokken. Probeer er zoveel mogelijk mee te oefenen.' Theo knikt en we lopen naar Daimen. Oke je hebt gezien wat je moet doen. Ik zou zeggen begin maar.' Bij Daimen komen we er achter dat hij de kracht aarde heeft en bij Alexis komen we erachter dat ze een schild heeft ze kan zich verweren tegen alle krachten. Nu we allemaal weten welke krachten we hebben gaan we daarmee oefenen.
'Oke Melodie, denk aan iets wat je boos maakt.' Wat maakt me boos? 'Ik weet niks wat me boos maakt.' 'De vorige keer was je ook boos geworden. Waardoor?' 'Ik dacht aan papa en mama.' 'Denk daar dan nu weer aan.' Ik denk er heel aandachtig aan en word boos als ik Callum mijn vader en moeder weer zie vermoorden in mijn gedachten. Ik voel mijn ogen verkleuren en Tyler krimt ineen van de pijn. 'Het is gelukt!' 'Yeeeey!' Roept Tyler sarcastisch. 'Denk alsjeblieft nog aan mij iedereen heeft mij vandaag als een oefenpop gebruikt.' 'Ik lach en duw Tyler omver. 'Oke oefenpop voor vandaag weer genoeg geoefend.' We lopen net z'n allen terug naar onze school. Als we op school aankomen lopen Alexis en ik naar onze kamer. En zeggen we de andere gedag. 'Ik had echt nooit geweten dat ik zo'n coole kracht zou hebben.' En Alexis springt op haar bed. Ik lach om haar enthousiastme. 'We hebben nou we veel meer kans om Callum te vermoorden.' 'Is dat echt het enige waar je aan kunt denken?' 'Nee.' Alexis kijkt me aan met een meen-je-dat-nou-serieus bik. 'Wat?' Alexis rolt met haar ogen en loopt de badkamer in. Dat geeft mij weer wat tijd om over het vinden van Callum na te denken. Zie je nou dat je alleen maar aan Callum denkt. Ik rol met mijn ogen. Alsof jij dat niet doet. Het vuur zij dat het kasteel is vervloekt. Wat is er dan vervloekt aan het kasteel, maar het kasteel is er niet meer. Of het is er toch wel. 'Wat zit jij weer eens diep in je gedachten.' Ik schrik op van Alexis reactie. 'Oow sorry. Ik ga mijn pyjama aan doen.' Ik loop naar de badkamer en ik zie Alexis me nog verward aankijken.
Als ik uit de badkamer kom zie ik dat Alexis al aan het slapen is. Ik stap ook in mijn bed. Morgen gaan we niet naar school en gaan we naar Callum's kasteel. Ik heb zo'n vermoeden dat ik weet waar het kasteel is. Voordat ik slaap val stuur ik Tyler nog een berichtje dat we morgen ochtend opzoek gaan naar Callum's kasteel.
'Hey oke klaar om Callum te zoeken.' 'Maar hoe weet je nou waar Callum is dan?' 'Goede vraag Daimen. Nou het vuur zij tegen mij dat het kasteel vervloekt was. Dus wat als het kasteel er toch nog gewoon is.' 'Nou snap ik het als helemaal niet meer.' 'Nou wat als het kasteel nooit weg gegaan is, maar dat wij het gewoon niet kunnen zien.' 'En hoe weet je dat dan zo zeker?' 'Het vuur vertelt altijd de waarheid.' Ik zie dat Daimen nog iets wil zeggen, maar ik zeg snel: 'Ssst'. Zoadat hij niet verder gaat met praten. 'Oke laten we naar het kasteel gaan.' Daimen steekt nog zijn vinger op als teken dat hij nog iets wil zeggen maar ik negeer hem en loop verder. Verder maar Callums Kasteel.
Heey mensjes😄,
Laat weten wat jullie er van vinden daar zou ik echt heel vrolijk van worden😊.
Brechje
Dit hoofdstuk heeft 1016 woorden.
JE LEEST
Life Is An Adventure
WerewolfMelodie is 16 jaar half vampier half weerwolf en al bijna heel haar leven op de vlucht. Ze wordt niet geacepteerd door de weerwolven en vampieren en willen haar het liefst zo snel mogenlijk dood krijgen. En het enige wat zij wil is een gewoon leve...