Това беше сестра ми която каза да слизам за закуска. Отне ми малко време да се осъзная. Бях решена да разбера какво беше всичко това, затова закусих набързо и излязох. Имах 40 минути преди училище, затова минах през библиотеката. Не можех да чакам и минута повече за да разбера какво е станало. Когато влязох вътре попитах библиотеката
- Извинете къде се намират книгите с приказни истории, легенди и митове.
- Третият ред отляво.- отговори тя с приветлива усмихвка.
- Благодаря.- отвърнах докато отивах натам.
Разгледах внимателно книгите там, но не намерих нищо. Тогава на най-горният рафт зърнах една дебела книга с кафеникава корица на която пишеше " Изчезналото царство ". Опитах се да я стигна, но беше много нависоко. Вместо това тя падна на земята до мен. Поредната и страна беше нарисувана с иероглифи и приказни мотиви, а на първата и страница изрисуван знак. Беше ми ацки познат. Тогава се сетих, че това е същият като на медальона ми. На втората беше нарисуван същият замък и място където се бях озовала аз тази сутрин. Нямаше нужда да гледам повече. Намерих каквото търся. Дадох да запишат книгата и я взех. Сега беше време за училище. Когато стигнах звънеца тъкмо би. Часът мина изненадващо бързо, а след това побързах за да стигна до шкафчето си, а там беше Катрин.- Ето, че най-накрая дойде-дойде- каза надуто и самодоволно.
- Мен ли чакаше?- надявам се че долови сърказъма ми.
- Не! Просто наминавах реших да ти кажа да не се закачаш с мен защото не ме познаваш. Незнаеш коя е Катрин Уилямс.- заплаши ме докато се подсмихна самодоволно.
- За Неит ли става дума?
- Най-вече за него!
- Неможеш да ми казваш какво да правя!
- Аз! Аз ли? Какво е това?- каза поглеждайки към книгата която държах.
- Нищо. Не е твоя работа.
- О напротив.- заяви докато ми я дръпна от ръцете.
- Дай ми я! Моя е.
- Ха ха. Вижте всички Лорета чете приказки!
- Аз.... - неможех да кажа нищо повече.
- Така си и мислех. - добави тя
- Престани веднага!- провикна се бясна Никол идвайки насам заедно с Неиит
- Май неможеш да се справиш сама, затова викаш и приятелката си. - каза Катрин отегченио
- Не ти е направила. Остави я намира и и върни книгата да не се разправяш с мен! - защити ме отново тя
- Може този път да спечелите но това не е всичко. - промърмори докато си тръгваше с верния си ескорт от приятелки
- Много ти благодаря, но нямаше нужда и ти да си навличаш гневът и.
- Не се притесняваи за мен.
- Тя определено знае как да се справи.- каза Неит потупваики я по рамотоНезнаех дали да се притеснявам от това, но сега това не беше най-важното.
- Е казвай. Каква е тази странна книга.- каза шеговито тя
- А нищо усобено. Една вехтория.
- Мен ли се опитваш да излъжеш?! Оф добре остави когато искаш ще ми кажеш.Нямаше какво друго да кажа освен да кимна одобрително.
- Хайде да влизаме в чаз.- включи се Неит
Часовете приключиха и аз се запътих към близкият парк където седнах на една от пеиките и извадих книгата. Този път йероглишите се бяха променили и беше написано " За теб скъпа Лу". Но откъде знаеше името ми и как така се промени? Отворих на първата страница. Знака си стоеше. Тогава внимателно свалих медальона от вратъ си и го сравних с рисунката. Пълно копие! Отвърнах на страницата след изображението на двореца, а за моя изненада тя беше празна, тя както и всяка друга след нея. Не можеше да бъде. Не беше възможно да няма нищо. Затворих книгата и я прибрах. Сложих си медальона и тръгнах. Знаех къде трябва да отида.
BẠN ĐANG ĐỌC
[Временно Спряна]Необикновена
Viễn tưởngЩе успее ли Лорета Леополи да разбере коя е всъщнос и ще узнае ли кои са неините истински родители? Подсказвам тя е необикновена със свръхестествени сили наследница на изгубено кралство.