Вече беше решено заедно ние тримата бяхме готови да тръгнем, но си нямахме и на идея накъде да тръгнем.
- А сега някъде ще вървим?- каза Никол объркана.
- Нямаш ли някакви указания или напътствия?- добави Неит.
- Всъщност да, но немисля, че ще ни свършат работа- отговорих докато изваждах от чантата си книгата. - Никол помниш ли онази книга за която в попита преди време. Е време е да разбереш каква е. Тя е .... . Всъщност и аз незнам. Просто празна книга.- казваики това аз я отворих и за мое наистина голямо очудване в нея беше написано със ситни извити букви.Поздравления вие разкрихте първата загадка. Ти Лу се изправи срещу всичко и срещу всеки за да откриеш истината, а после защитаваше решението си допоследно. ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
А сега посоката ще разкриете с помощта на следните редове:
Двама са по малко от трима, а петима са тайфа отговорът ще намерите в омагьосаната гора.- Но какво значи това - каза объркана Никол докато гледаше към книгата.
- Незнам , но ще разберем. Какво ли значи омагьосаната гора?!- обади се Неит.
- Омагьосаната гората!!! Какво ли може да значи това!?- помислих си аз.
- Готово намерих го в е един град близо до нашия ще ни отнеме най-много ден да стигнем там има гора на име The Magical Forest. Пише още , че са я нарекли така, защото в нея има едно видоизмено дърво на което ако покажеш , че си достоен ти показва това което искаш да знаеш най-много.- каза ни Никол вече изгаряща от желание да тръгне.
- Чудесно значи отиваме в Невървил - повторих аз по развълнувана и от Никол.Тази глава е по-малка да не кажа, че почини не е глава. Знам, че наскоро не съм качвала нищо за което се извинявам просто този месец ми е много натоварен. Въпреки че доколкото виждам последната ми глава няма много гледания. Е няма тищо надявам се нещата да се променят. Очаквайте следващата глава гарантирам , че няма да съжалявате ако я гледате. Ще стане готова надявам се най-късно до юни. Предварително благодаря на тези които гласуват за мен правите ме много щастлива.😆☺😊❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
[Временно Спряна]Необикновена
FantasíaЩе успее ли Лорета Леополи да разбере коя е всъщнос и ще узнае ли кои са неините истински родители? Подсказвам тя е необикновена със свръхестествени сили наследница на изгубено кралство.