Баба! Единственият човек който можеше да ми обясни какво става. Та нали тя ми беше дала медальона. След 10 минути вече бях до вратата и. Звъннах на звънеца. И оттам ми отвори средна на ръст жена с къса, къдрава, сивкаво бяла коса, очила и на места набъркана кожа облечена с сив панталон, бяла блуза и жилетка. Това беше тя. Покани ме да влеза.
- Какво те води насам скъпа?-попита с една голяма и топла усмивка.
- Трябва да поговорим за нещо много важно!- казах го в прав текст. Нямаше нужда да овъртам.
- Разбирасе! Ела седни.- помоли ме тя.
- Благодаря. А сега бабо помниш ли колието което ми даде?-попитах настоятелно.
- Семейната реликва ли мила?- отговори с лек трепет като че ли нещо я смути.
- Същата.- отговаряйки и извадих от раницата си книгата която вече си беше върнала предишният облик на корицата. Показах и рисунката там и си свалих медальона.
- Но скъпа .....- не можа да си довърши изречението когато я прекъснах.
- Съвпадение? Не мисля!- отметнах пренебрежително.
- Какво е това? Откъде взе тази книга?- попита изненадано.
- Няма значение откъде. Сега най-важното е да разбера какво става тук.- знам, че не разхождах правилно, но напоследък имах странното чувство, че крият нещо от мен.
- Това не значи нищо. Просто съвпадение мила. Не си измъчвай красивата главица за нещо толкова глупаво.- каза опитвайки се да ме убеди. Но аз знаех, че ме лъже виждах го в очите и.
- Бабово!!!
- Съжалявам скъпа!!!- промълви със сълзи на очи.
- Не плачи. Стига недей. - може би нетрябваше да бъда толкова груба с нея.
- Трябваше да ти кажем по-рано, но наложихме!-каза през сълзи по-притеснена от всякога.
- Кои вие какво да ми кажете!?!?
- Мила ти ти......!!!!ТИ СИ ОСИНОВЕНА❗
- Аз съм какво!!? Бабо не се шегувай кажи ми истината.- неможех да повярвам това не беше истина не небеше сугурно не бях чула добре!
- За съжаление не те лъжа. А за медальона... Дъщеря ми и Джордж те намериха. То ти е като спомен от биологичните ти родители.- дори и тя едвам едвам намери думи да ми го каже.
- Престани!! Неискам да слушам повече!- събрах си нещата набързо и излетях като фурия от къщата. Сълзите ми се стичаха като фонтан от очите ми, а аз тичах и тичах и неспирах. Накрая стигнах пред къщи. Отворих вратата и влетя като ураган.
- Джордж,Моника!!
- Лорета какво става? Защо ни викаш по имена?-отговори Джордж докато идваше от кухнята заедно с Моника и Тереза.
- Разбрах всичко! Няма нужда повече да ме лъжете. Как можахте?! Как можахте да ме изложете и да продължавате да ме лъжете толкова години! Аз ви вярвах!- вече едвам едвам говорех през сълзи.
- Виж скъпа можем да ти обясним само.....!- започна да обяснява вече разплакала се Моника. Явно баба им се беше обадила и разказала всичко.
- Не искам да слушам повече лъжи!
ESTÁS LEYENDO
[Временно Спряна]Необикновена
FantasíaЩе успее ли Лорета Леополи да разбере коя е всъщнос и ще узнае ли кои са неините истински родители? Подсказвам тя е необикновена със свръхестествени сили наследница на изгубено кралство.