1.7 Orginal gangster

142 12 3
                                    

Jag smyger runt i vardagsrummet i deras hus och mitt hjärta går i 360, känns det som. Jag vet egentligen inte varför jag smyger runt i deras vardagsrum, måste glömt vad jag skulle leta efter. Jag sätter istället fokuset på mitt uppdrag. Jag går ut ur vardagsrummet och ser sedan en dörr nästan vid köket och det måste vara hans rum. Eftersom det står O.G på hans dörr och antagligen står det för " Orginal gangster". Medan mina hjärtslag stiger så öppnar jag dörren så sakta som jag kan. Även lite mer saktare för den förbaskade dörr jäveln gnisslar också. När jag är inne så är det första jag ser en säng och en människa ligga där. Han sover, ganska djupt, för han rör sig knappt. Jag börjar sakta men säkert att börja leta i hans rum, i mörkret dessutom och det suger. Jag letar först i alla lådor i rummet. Vänta, hur tänker jag nu, att en smart kille som han skulle lägga droger i en låda. Pfft aldrig. Så jag letar efter gömda fack bakom tavlor och i lådorna. Jag letar säkert i en kvart tills jag kommer på att jag inte har letat under sängen. Jag är lite misstänksam över att han fortfarande ligger blixtstilla i sängen och sover tungt. Men jag bryr mig inte mer om det, utan jag kryper under sängen och försöker att hitta någon slags lucka. Jag petar litar lite på trägolvet med fingrarna och tills slut rör mitt ena finger en lös planka. Jag pillar upp den och tar försiktigt bort plankan och sticker ner handen. Där känner jag en plastpåse och tar upp den. Plötsligt rycks dörren upp och jag får panik och slår i huvudet. Så klart. Svär lite innan jag ställer mig upp och ser en ganska lång kille i svarta kläder, peka på mig och säger " där är han". Två poliser kommer in i rummet och jag känner mig helt förvirrad.

" vänta va, vad är det här"

" Han försökte placera den där påsen under min säng. Jag vet vem han är och han vill sätta dit mig" säger killen och jag förstår genast vem det är. " The orginal gangster". Nu sitter jag verkligen i klistret.

" Det där är så inte sant!" gormar jag medan polisen sätter handbojor på mig.

" Säg det sen i rätten" säger polisen som håller i mig och jag blir både rädd och chockad. Ska jag få sitta i rätten, för detta? Men whaaat.

" Och den tar jag" säger en av poliserna och tar påsen med spicet i ur min hand.

"visst, varsågod, jag antar att jag inte behöver det längre" muttrar jag och sedan föser polisen ut mig ur huset. Nu sitter jag i skiten, rent ut sagt.


----------------------------------------

I AM BACK!!

lite lång paus, i know, men mådde inte så bra men nu mår jag lite bättre och planerar att fortsätta skriva på denna om det fortfarande det är folk som läser....

kommer iallafall uppdatera om det är folk som fortfarande kommer läsa efter detta kapitel osv...

Men jag är glad att jag är tillbaka och jag hoppas ni också är det<3


Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: May 17, 2016 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Wild Wind(foscar)Место, где живут истории. Откройте их для себя