De egy pillanatra mégis találkozott tekintetem egy zöld szempárral.
Gyorsan elkaptam a fejemet és a busz talaját kémleltem. Éreztem magamon tekintetét, de nem volt az az isten amiért én visszanéztem volna rá. Ahogyan gondoltam, rögtön jöttek tőlük a különböző tipikus beszólások. Én persze nem reagáltam egyikre sem.Úgy sem nekem szóltak. Jesse persze, na ő már más tészta.
-Nem kell fiúk haza kísérni, köszi. Tudjátok van barátom.
-Az sosem volt akadály cica! Hogy hívnak? -kérdezte valamelyik roppant macsó gyerek.
-Jessica , de inkább csak Jesse, És titeket hogy hívnak? - mosolygott vissza rájuk. Komolyan ,minek kell így viselkednie velük? Így totál ránk ragadnak egy csomó ideig. Ahelyett, hogy megmondaná, hogy húzzanak a francba, hiszen nyilvánvaló ,hogy nem az a hobbijuk, hogy lányokat hazakísérgetnek mindenféle hátsó szándék nélkül.
-Attól függ, hogy akarod. A te kedvedért bárki lennék! Nos az én kedvemért elhúzhatnának.
-Tudod rohadtul bejössz. Arra gondoltunk a srácokkal, hogy esetleg ha megadnád a neved legközelebb összehozhatnánk egy talit. Így kell csajozni? Ezkomoly? Rohadtul bejössz? Ez nevetséges.
-Nemis tudom, elég sok dolgom van mostanában -ja, nyomkodni a telefonját- ,de azért biztosan keríthetnénk rá sort. De semmi több.
-Látom rajtad, hogy érzed köztünk a vonzerőt. Majd szakítasz a barátoddal. Jesse erre csak egy nevetéssel reagált. Hát érdekes felfogásuk van, azegyszer biztos.
-Kérdezd meg a barátnőjét, hogy hívják. Hátha ő benne lenne valamiben! - súgta oda valamelyik (megjegyzem iszonyat szarul). Eléggé ellehetett tévedve. Reménykedtem , hogy én kimaradhatok ezekből a beszélgetésekből. Nem tűntek veszélyes alakoknak, de azért nem találkoztam volna velük össze egy sikátorban. Na és persze lehet mégis azok, csak tévesen ítélem meg.
-Hogy hívnak aranyom? Erre óvatosan a kérdező felé sandítottam, majd vissza előre.
-Ohhm..Kate -mondtam halkan a "nevemet". Minek mondjak nekik igazat? Meg amúgy sem érdekli őket.
- Bocsi de a barátnőd jön be, egy az egyben az esetem. Nahát, milyen meglepő. Nem mintha egy ekkora gyökér kéne nekem. Hozzá szoktam, hogy melette láthatatlan vagyok. Nem tudom miért, de tényleg így van. Pedig azért annyira nem voltam csúnya lány. Egy csomó "barátom" is inkább vele lógott ha együtt mentünk valahova, mint velem. Vagy kibaszott unalmas voltam, vagy valami más de az tuti, hogy a jelek szerint valami gáz volt velem. És nem tagadom, nagyon rosszul esett ez mindig is. Persze nem azzal volt a gond, hogy ennek az embernek nem jövök be. Már egy idő után nem számított, hány embertől kapom ezt meg, mint tőle.
- Túlélem-morogtam halkan. Komolyan mekkora seggfej. Mintha akkora ember lenne, vagy olyan írtó helyes, hogy én belehalnék ha nem jövök be neki. Még csak nem is néz ki jól. Mondjuk én sem vagyok semmi extra. Elég egyszerűen vagyok felöltözve,ami szinte semmit nem mutat belőlem (aminek most kifejezetten örülök).
Harry szemszögeAmint a srácok mutogattak egy csinos lányra, hogy milyen jó nő stb. nekem a mellette ülő lányon akadt meg a szemem. Világosbarna göndör haja volt, mi roppant dús hatást keltett, vastag ajkai, keskeny, szép arca. Bőre gyönyörű napbarnított. Mikor rám nézett, megállapíthattam szemének szinte fekete, barna színét. Különleges külseje volt, olyan egzotikus.Rögtön meg tudtam állapítani, hogy kellemetlenül érezte magát, abból, ahogyan próbált minél inkább eltűnni ülésében. Sajnos csak mögöttük voltak szabad helyek. Nem illett hozzá a Kate név, egyáltalán nem. Mikor egyik "remek" haverom kijelentette, nem az esete,majd bocsánatot is kért ezért tőle, halkan egy tudom-ot elmorgott. Mosolyognom kellett rajta. Kellemes hangja volt. Nem az a magas nyávogós.
-Na és mi a teljes neved? Bejelölnélek Facebookon. Láttam, ahogy Kate oldalba böki, gondolom jelezni akart, ne mondja meg neki.
-Inkább mond meg te a tiédet és bejelöllek. Megkeresték egymást az internetes oldalon,majd gondolom bejelölték egymást.Kiderült, hogy Kate Jessica húga. Hát ezt meg nem mondtam volna. Vártam, hogy valaki beszélni akarjon vele, hallgatni akartam a hangját. Olyan volt mint aki fél valamitől. Furcsa volt. Mint kiderült, két megálló múlva leszállnak. Úgy döntöttem, énis ott szállok le,habár még utaznom kelett volna egy megállót. De egy kis séta sosem árt. Még sosem láttam őket, pedig ezek szerint ugyan arra lakunk, gondolom. Mondjuk nemrég költöztünk át az ország ezen részébe. Mikor felálltak valamennyire megnézhettem kecses alakját. Elég magas lány volt, főleg nővére mellett. Próbált úgy állni, hogy kisebb legyen a magasságkülönbség köztük, mintha szégyellte volna magát(pedig én kifejezetten a magas lányokat szeretem, a magam 190 centijével) és szigorúan csak a földet kémlelte. A megfelelő megállónál én is felálltam majd tisztes távolságra beálltam mögéjük. Valami isteni lábai voltak, hosszúak és formásak. Mikor felnéztem arcára pont elkaptam ismét egy pillanatra tekintetét. Sajnos elég kevés ideig tartott. A fiúk elköszöntek tőlük, mire Jessica hangosan válaszolt, míg Kate egy halk hellot bökött oda. Elég hamar elváltak útjaink. És itt esett le valami, amin aztán egész elalvásig gondolkodtam. Belegondoltam mennyit áradoztam róla az utolsó fél órában és rájöttem, én nem ilyen vagyok. Jézus egyáltalán nem. Ezt az egészet el kell felejtenem. Mikor csináltam én ilyet, ha megláttam egy lányt?Még egy csöpögős kis srác lesz belőlem, amit sosem akarnék. Nem vagyok én kislány, 19 éves férfi vagyok. A lányokat kizárólag egy jó kúrásra használtam és semmi többre.Ez egy ideig még tuti biztos nem lesz másképp. Mégis valami nyomasztott az egésszel kapcsolatosan, nagyon nehezen bírtam kiverni minden gondolatot a fejemből ezzel az ismeretlen lánnyal kapcsolatosan. Sajnos vagy nem( nem tudtam eldönteni) ,de úgy éreztem még találkozni fogunk. Hamar kiderült, tényleg fogunk.
Ez a rész még rövidre és eseménytelenre sikeredett, de a következő biztosan hosszabb lesz, illetve több esemény lesz benne. Remélem nem untátok és ha valamilyen csoda folytán olvassátok, hagytok valamit itt magatok után. Egyébként a részek határozatlan időnként lesznek kitéve, de rendkívül sűrű időközönként:)
YOU ARE READING
Curly Girl ~Harry Styles fanfiction
FanfictionKitaszítottnak érezte magát. Kívülállónak,feleslegesnek. Valakinek, akit mindenki háttérbe helyez,aki mások árnyékában él. Akivel mindenki hálátlan. Ő Leia Emerson. Egy gyönyörű, okos,félős, göndör hajú lány.Érdekes, mondhatni különleges személyiség...