10.fejezet

371 27 2
                                    

Harry szemszöge

Alakját szinte tökéletesen kiemeli a szürke ruha amit visel, ezzel az őrületbe kergetve. Nem is törekszik, hogy szexisnek tűnjön, sőt mondhatni kicsit esetlenül álldogál előttem, mégis sokkal csábítóbb a látvány, mint bármelyik mindenét kirakó lányon. Nem értem miért rejtegeti. Mondjuk ez az előnyömre válik, különlegesnek érzem magamat attól, hogy én így láthatom. Másoknak nem is kell őt figyelni.

-Nagyon jól nézel ki- dicsérem meg, miközben kinyitom neki az ajtót,majd én is beszállok. Kellemes meglepetésként ért, hogy ismeri az autómat, nem csak a márkát, az évszámot is. Mindig is egy ilyen csajról álmodoztam. Akit fiúsabb dolgok is izgatnak, így bármikor lehet vele erről beszélni. Szerintem nincs olyan srác, akinek ez ne jönne be.

-Uhh köszönöm-túr bele zavartan hajába- te is- jegyszi meg halkan, mire vigyorra húzódik a szám. Szinte állandóan mosolygok. Túl aranyos.

-Köszi- nézek végig újra rajta. Az ülésnek köszönhetően szoknyája feljebb csúszott, ezáltal többet felfedve hosszú combjaiból. Akaratlanul is szemem elé kerül a kép, ahogyan még feljebb tolom az anyagot, miközben érintem puha bőrét. Ajkamba harapok a gondolatra, hogyan simítanám végig testét. Mikor észreveszi mit figyelek, kissé lejjebb húzza a ruhát, majd kabátját ölébe helyezi. Zavartan néz ki az ablakon, amit igazán szórakoztatónak találok.

-Na és merre megyünk?- érdeklődik kíváncsian, mikor elindulunk

-Szereted a filmeket?- nézek egy pillanatra rá, majd vissza az útra.

-Persze, nagyon- bólogat lelkesen.

-Akkor jó, mert moziba megyünk. Csak előtte beugrunk valamit enni, mert borzasztóan éhes vagyok. Egy órája értem haza a haverjaimtól és nem volt időm nagyon enni-magyarázom neki, és hirtelen remek ötletnek bizonyul a sablonos mozi.

-Tényleg, milyen volt a barátaidnál?- néz rám érdeklődve.

-Nagyon jó, bár hiányoztak a délutáni találkáink- biggyesztem le számat, mire elkuncogja magát. Rég hallottam ilyen édes hangot.

-Nem maradtál le semmiről, feszült napjaim voltak- sóhajt nagyot, mire homlokomat ráncolom. Hirtelen eszembe jut, mennyire zaklatott volt tegnap, mikor felhívtam. Majd később erre is rá kell kérdeznem. Idő közben megérkezünk a plázához, ahol keresek egy helyet és le is parkolok. Mind a ketten kiszállunk, majd kezénél fogva vezetem el az autók között. Érzem, hogy kissé nyirkos a tenyere, amit az izgulásának tudok be. Mikor a McDonaldshoz érünk elengedem és felé fordulok. Tekintete kezeimet vizsgálja,mire szórakozott nyúlok álla alá és emelem fel fejét. Ajkaiba harapva néz bele egy pillanatra szemeibe,majd hajába túrva vezeti tekintetét arréb. Teljesen feltüzel cselekedeteivel.

-Kérsz valamit?- szólalok meg egy kicsit mélyebb hangon, az izgalomnak köszönhetően. Mindig is az egyik gyengéim közé tartoztak az ajkak és minden azokkal kapcsolatos dolog. Telefonom csörgésére leszek figyelmes, mire kitapogatom a hangerőt szabályzó gombot és lehalkítom. Igaz tovább rezeg a zsebemben, de most nem érek rá telefonálni.

-Csak egy sajtburger menüt veszek, köszi-

-Na igen, persze, keress egy helyet és csüccsenj le- intek kezemmel az asztalok felé. Elgondolkodik, de végül azt teszi amit mondtam. Míg háttal áll nekem, bűntetlenül térképezhetem fel testét. Ám sajnálatomra meggátol ebben dzsekije, amit végül derekára kötött. Tényleg nem értem miért takarja el magát előlem.

Curly Girl ~Harry Styles fanfictionWhere stories live. Discover now