Sabah kalktığımda akşam ne zaman yattığımı hatırlamıyordum. Yataktan isteksiz bir şekilde kalktım ve banyoda elimi yüzümü yıkadım. Saçlarım her zaman olduğu gibi darmadağın ve karışıktı.
Saçımı taradıktan sonra formamı giydim ve aşağıya indim. Yiğit çoktan kalkmış telefonla bir şeyler yapıyordu. Ayak seslerimi duyunca kafasını kaldırdı ve bana baktı. "Günaydın," dedim. Dün akşam olanları olmamış sayarak gülümsedim. "Günaydın," dedi benim aksime onun sesi daha soğuk çıkmıştı. Görünüşe göre Yiğit ona yalan söylediğimi kolay kolay unutmayacaktı.
Sarışın kadın aşağıya indiğinde ikimizede "günaydın," dedi. Sesi yeni kalkmış olduğundan garip çıkmıştı. Yiğit gülümseyerek "günaydın," dedi ve telefonuna geri döndü. Servisin kornasını duyunca hızlı adımlarla kapıya doğru gittim. Kapıyı açınca servisin kapının önünde durduğunu gördüm. Servisi süzdüğümde en arkada Berk'i gördüm. Pencereyi sonuna kadar açmış soğuk bakışlarıyla bana bakıyordu. Yiğit yanıma gelince Berk'e bakmayı kesip yürümeye başladım. Servise bindiğinde her yer doluydu Yiğit hemen Ecrin'in yanına oturdu. Harika! Okula gidene kadar ayakta duracaktım. En arkaya bakınca Berk yanındaki çocuğa bir şeyler söyledi. Çocuk Berk'e bakıp onaylarcasına kafasını salladı. Sonra ayağa kalktı ve bana doğru yürümeye başladı. Yanıma gelince "Ben Doruk istersen benim yerime oturabilirsin," dedi ve elini uzattı. Bende elime uzatmak için tutunmayı bıraktığımda servis frene hızlı bir şekilde asıldı. Dengemi kaybedip düşecektim ki Doruk beni tuttu. Servis yavaşlayınca çocuk beni tutmayı bıraktı. Doruk geçmem için kenara kaydı. Bir an dengesini kaybeder gibi olsa da hızlıca tutundu. Oturduğu yere doğru sakar adımlarla ilerlerken Berk hayla soğuk bakıyordu. Çantamı yere koyup oturduğumda bakışları bu sefer Doruk'a kaydı. Doruk'a baktığımda hayla ayakta kalmaya çalıştıyordu. Doruk'un yüz ifadesini görünce istemsizce kıkırdadım. Berk bana döndüğünde "hayırdır komik bir şey mi var " bakışıyla baktı. Bu bakışı hem soğuk hem korkutucuydu. Bana bakınca şirin görünmek için gülümsedim. Ağzında bir şeyler homurdandıktan sonra bakışlarını tekrar Doruk'a çevirdi.
Servis okulun önünde durunca hızlı adımlarla servisten inmeye başladım. Derin bir oh çektim. Doruk yanıma gelince "teşekürler,sen olmassan ayakta kalırdım. Benim için tüm yolculuk boyunca ayakta durma çabalarına giriştin. Teşekürler," dedim. Gülümsedi "kardeşinin yapmadığını ben yaptım işte," dedi ve sinsice gülümsedi. "Tekrardan teşekürler," dedim.
Sınıfa çıktığımda Mert bu sefer gelmem için sırasına otururken el salladı "gelsene," düne göre bugün yanında oturmam için çağırıyordu beni. Sevindim ilk günlerden arkadaş edinmek beni sevindirmişti. "Selam," dedim çantamı sıraya koyarken. "Selam, bugün serviste olanlarda neyin nesiydi," dedi sırıtırken. "Sen...sen serviste miydin?" dedim şaşırırken "herhalde Doruk ve Berk'le uğraşırken beni görmedin," dedi küçümseyen bir tavırla. "Doruk ve Berk mi saçmalama Doruk sadece bana yardım etti bu kadar," dedim. Kestirip atmak için uğraşıyordum ama Mert işin ucunu bırakmıyordu. Sınıfa Ecrin'in girdiğini gördüm. Oturduğum sıraya doğru şiddetle geldi ve "Melis seninle konuşmamız gerek," dedi. Telaşlı görünüyordu. "İyi misin ," dedim sesim Ecrin'in endişeli görünmesinden dolayı endişeli çıkmıştı. Ecrin soruna cevap vermeden beni kolundan tutup tuvalete doğru çekmeye başladı. "Ecrin, kolumu bırak canımı acıtıyorsun," acıyla bağırıyordum ama Ecrin kolumu bırakmıyordu. Tuvalete girdiğimizde elimi sertçe bıraktı. Bırakmanın etkisiyle sertçe kafamı duvara çarptım. Acıyla "ah," dedim. Ecrin buna aldırış etmeden "bugün o piçin yanında ne işin vardı," diye bağırdı "Melis o piçlerle takılan hiçbir kız ilişkisini mutlu bitirmedi ben de dahil," son sözlerini sessiz ve utanırcasına söyledi. "Bak Melis benim Doruk'la 3 ay süren ilişkim oldu, evet ilişki sırasında mutluyduk deliler gibi eğleniyorduk beni çok seviyordu. Ama sonra beni kullandığını sadece eğlenmek için kullandığını söyledi. O gündür Yiğit'ten başka hiçbir erkeğe güvenmedim. Ege'ye bile." Doruk böyle bir şey yapmış olamazdı. Hayır ciddi ciddi yapmış mıydı? "Melis lütfen beni dinle aklım varsa Berk ve diğerlerinden uzak durursun," beni sarsarak söylemişti. Konuşması bitince tuvaletten çıktı ve üst katta bulunan sınıfının olduğu koridora doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk AŞK
JugendliteraturYağmur uzun sarı saçlarımın ucundan küçük damlalar şeklinde akıyordu. Bankta oturmuş öylece ağlıyordum. Şimşek öfkemi dile getirircesine şiddetle çakıyordu. Deniz öfkelenmiş kıyıya dalgalarını daha sert bırakıyordu. Omzunda bir el hissettim. Korkup...