İstanbul da yaşıyorum adım Lara. Hiç tanımadığım sevdiğim oğlan için o okula gitmeye çalışıyorum. Deniz zengin kolej de okuyor ve burnu havada biri.Ben ise devlet lisesinde okuyan,üvey annemle yaşayan bir kızdım.Ama ne olursa olsun o okula girmeyi istiyordum.Bunun için sınavlara giriyordum hep umut vardı. Ama bu sefer çok daha umutluydum. Çünkü çok çalışmıştım.Sınav günü gelmişti ve pek heyecanlı değildim aslında çünkü biliyordum.Sınava girdim ve çıkmıştım sınavdan.Üvey annem kapıda bekliyordu.Üvey annem daha heyecanlıydı.
"Nasıl geçti kızım?İyi geçti artık eve gidelim."
Eve gittiğimde okula gittiğimi ve Denizi gördüğümü hayal ediyordum sadece.Sonuçlar sadece bir ay sonra açıklanacaktı.Bana bir ay bir sene gibi geliyordu.Bu sırada içimde bir korku oluşmuştu.Ya Denizin gittiği okula gidemessem, diye kendi kendime tedirgin oluyordum.Okuldakiler ise sadece okulu sevmedigim için gittiğimi sanıyorlardı.Benim en yakın arkadasim Cansu hariç o herşeyi biliyordu.Aynı sinifdaydık.Pazartesi olmuştu ve okula gelmistim.Cansu çok merak ediyordu sınavın nasıl geçtiğini.
"Lara nasılsın,nasıl geçti sınavın?"dedi Cansu .Sadece gülümseyerek cevap vermiş olmuştum.Cansu ne demek istediğini anlamıştı bile ben söylemesem bile.
Her günü böyle geçiyordu meraklı ve endişeliydim.Cansu bir gün bana beraber sinemaya gidelim demesine rağmen gitmemiştim.Oysa ki ben sinemayı çok severdim.Benim aklımda sadece Deniz ve okul vardı.Denizi gördüğüm yere gittim cafeye oturdum ve Denizi bekledim.Deniz her okul çıkışı buraya gelirdi ama o gün gelmemişti merak etmiştim.Deniz hep bir grup arkadaşıyla gelirdi.Arkadaşları vardı ama kendi yoktu.Aşık olduğum çocuğun ismini zaten arkadaşı seslenirken duymuştum.Ne o benim hakkımda birşey biliyordu ne de ben.
Deniz bir hafta boyunca o cafeye gelmemişti.Umudum yoktu artık gitmek istemiyordum.Ama yine gitmiştim ve kafam eğik bir şekilde yürüyordum.Cafeden içeri girdiğimde biriyle çarpıştım.Kafamı kaldırdığımda ise Deniz."Pardon"dedi .Sesi çok tatlıydı.
"Önemli değil "dedim keşke hep çarpışsak dedim içimden.Masaya oturduğunda Denizi bir kız çağırmıştı.Bu kız o gruptandı.Endişelendim ve Cansu'ya
"Şu kız kim?"diye sordum."Bilmiyorum ama arkadaşlarından bi tanesidir"dedi.Ve devam etti."Sen ne zaman konuşacaksın Denizle."
"Belki de hiçbir zaman"dedim.
Deniz kalkıp okula gitmişti.Ama ben hala cafede oturuyordum.Cansu da gitmişti sadece oturup düşünüyordum o kızı.
Bir ay geçti ve sınav sonucunu öğrenmeye gelmiştim.Sabah erkenden kalkıp kahvaltımı yapmıştım.
Üvey annem
" Herşey senin için iyi olsun"dedi"Saol." dedim ve küçük bir tebessüm edip evden çıktım. Okula hızlı adımlarla gitmiştim.Okulun kapısına gelmiştim ve içeri girmiştim.
sınav sonucum için çok heyecanlıydım çok meraklıydım.
Biraz da endişeliydim az olsa da.Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım insallah beğenirsiniz .Kitabım hakkında düşüncelerinizi yoruma yazarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTA Kİ KIZ
RomantizmSevdiği için herşeyi göze alan imkansızlığı imkanlı bir hale getiren kızın çabası