Part 20.

1K 60 17
                                    

Dedicated to ainsleyfyz
- True Love *My favorite novel*

Di Kokdiang, Kedah.

Boyfriend: Sayang..kan bie dah kata yang bie cintakan sayang sorang

Girlfriend: Habis, kenapa sayang nampak bie terginja-ginja macam beruk maknyeh bila jumpa adik angkat bie?

Boyfriend: Mana ada terginja-ginja, dah masa tu bie terpijak sarang semut. Mestilah b terlompat-lompat taknak kena gigit.

Girlfriend: Yelah tu.

Boyfriend: Haihhhh *Ada gak kena lempang ngan selipar masjid sat gi*. Sayang~

Girlfriend: Pahal?

Boyfriend: Janganlah macam ni, bie dah bagitau perkara yang sebenarkan sayang?

Girlfriend: Kisah?

Boyfriend: Hurmmmm..saya bie nak tanya.

Girlfriend: Asal?

Boyfriend: Matahari ada berapa?

Girlfriend: Bie ni bodoh ek? Mestilah matahari ada satu.

Boyfriend: Haihhh *Kau ingat kau pandai sangat ke anjing!* Bulan ada berapa yer sayang?

Girlfriend: Bulan mestilah ada lapan..dah tahu ada satu buat apa nak tanya lagi.

Boyfriend: Kalau matahari ada lapan maka bumi ni panas..kalau bulan ada lapan maka malam akan terang seperti malam. Jadi Allah ciptakan matahari dan bulan hanya satu supaya balance untuk manusia. Sama seperti sayang hanya ada satu untuk bie yang tiada tambah dan tolak. Cukup lah cinta bie untuk sayang sorang.

Girlfriend: *mengalir air mata* Sayang minta maaf b..sayang terlalu ego.

Boyfriend: Takpe sayang b faham. *smirk*

Hans: Ciaa ciaa ciaa! Wei author kau nak pop corn ni lagi tak?

Author: Jap jap aku nak bukak air tin sprite ni. Jadah susah nak bukak.

Hans: Author mereka bercium. *muka toya sambil tunding jari*

Author: Eh babi nyer jantan! Woi bodoh korang kiss jantan ngan jantan buat apa! Nabi tak mengaku umat oi!

Boyfriend & Girlfriend : Tak boleh ek?

Hans & Author: Rosak akhlak jantan belalai ni *tepuk dahi*

*Sorry lambat update bukan takde idea tapi busy kerja 😅*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 25, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CIAA CIAA CIAAWhere stories live. Discover now