*7*

739 19 3
                                    

Sofia Black P.O.V.:

“De taxi is er!” roept mijn moeder vanuit de keuken. Ik sta op en balanceer even op mijn hoge hakken. Als ik me evenwicht heb gevonden heb loop ik naar de eettafel, ik pak mijn zwarte clutch en loop achter Abbeygail aan de gang in. Daar trek ik een zwarte blazer aan en Abbeygail doet ook een jasje aan. We nemen afscheid van mijn moeder en stappen dan de taxi in.

“Die jongens gaan echt als hondjes achter je aanlopen!” bewonderd Abbey me overdreven.

“Tuurlijk, eerder achter jouw, kijk eens hoe goed je eruit ziet!” Sla ik haar compliment weg. Abbey draagt een blauw strapless jurkje en haar haar heeft ze gekruld.

Als we uit de taxi stappen lopen we de grote club in.

“Zie jij ze?” vraag ik aan Abbey terwijl ik om me heen kijk. Er zijn meer mensen dan ik had verwacht op een donderdag. De muziek dreunt door de zaal en iedereen laat zich heerlijk los gaan.

“Daar!” roept Abbey in mijn oor en ze wijst naar een hoekje. Waar een hoge tafel staat met mensen eromheen. Al gauw herken ik Willow en haar vriend Jack. Abbeygail en ik lopen erheen en begroeten onze vrienden. Ik feliciteer Jack en hij brengt ons al gauw het eerste drankje. Tequila. Ik doe wat zout op de rug van mijn hand en leg de citroen klaar.

“Proost! Op Jack!” roept Abbey hard terwijl ze haar glas tegen de mijne tikt.  Ik lik het zout van mijn hand, drink het glas leeg en bijt vervolgens in de zure citroen.  Ik knijp mijn ogen dicht door de zure smaak. En leg het gooi de citroen in het lege glas die ik op tafel heb staan.

“Kom dansen!” roept Abbey als ook zij de citroen weglegt op de tafel. Ze pakt mijn hand en trekt me mee naar de dansvloer. Ze gaat helemaal los, terwijl ik een beetje saai met mijn heupen wieg. Ik kan namelijk echt niet dansen.

“Kan je twerken?” vraagt Abbey me als er een nieuw plaatje gedraaid wordt. 

“Wat?” vraag ik hard in haar oor. Ze zakt wat door haar knieën en leunt met haar handen op haar bovenbeen, vervolgens begint ze overdreven met haar kont te schudden. Ik probeer haar na te doen, waardoor we beiden hard lachen.

“Ik ga even naar de bar! Ik ben zo terug!” schreeuw ik in haar oor, na een half uurtje dansen. Ze knikt en danst vrolijk verder.

Op mijn hoge hakken paradeer ik naar de bar waar ik op een lege kruk ga zitten.

“Een Bacardi cola. Please!” bestel ik bij de knappe barman. Hij knikt en draait zich om.

“Sofia?” schreeuwt opeens iemand in mijn oor. Ik kijk opzij en zie Ward naast me op een barkruk zitten. Hoe de fuck? Weet Ward Anderson mijn naam?

“Hey!” begroet ik hem maar. Ward was de beste vriend van Louis en is nu een succesvol ondernemer in Doncaster.

“Sofia Black! Je moet eens weten hoelang ik verliefd op je was!” schreeuwt hij en hij komt dichterbij. Er komt een vreselijke alcohol walm uit zijn mond en hij praat met dubbele tong.

“Jij was de knapste tweedejaars die ik kende!” roept hij. Hij legt zijn vieze zweethand op mijn blote bovenbeen. Snel duw ik de hand weg.

“Hier is U drankje jongedame!” roept de barman en hij legt mijn Bacardi cola op de bar. Ik wil mijn clutch opendoen en het drankje betalen maar Ward houdt me tegen.

“Die is van mij!” roept hij terwijl hij wat kleingeld op de bar legt.

“Louis vond jouw ook altijd heel erg leuk! Ik weet nog dat Tyler helemaal gek van ons werd. We hadden het altijd over jouw!” ratelt Ward dronken. Ik schrik, bedoeld hij Louis Tomlinson? Dat kan toch niet?

“Ehm, ja. Nou ik ga! Mijn vrienden wachten op me!” roep ik en ik sta op van mijn kruk.

“Nog bedankt voor het drankje!” bedank ik hem en ik loop langs de dansende mensen naar de hoek waar Willow en Abbeygail staan.

“Was dat niet Ward Anderson?” vraagt Abbeygail nieuwsgierig. Ik knik en ga er verder niet op in. Ik vertel haar morgen wel wat hij zei.

Snel drink ik mijn drankje leeg en ik ga met Willow en Abbey naar de dansvloer.

“Dit rondje is van mij!” roept Jack als we bij de bar staan. Hij legt de citroen en tequila shot voor me op de bar. Ook strooit hij wat zout op mijn hand.

“Proost!” roept hij en weer lik ik het zout, drink het shot in een teug leeg en zuig het sap uit de citroen.

“Jezus!” roep ik met een zuur gezicht. Opeens zie ik Ward achter Jack staan. Net als ik weg wil gaan houdt Willow me tegen.

“Kom we doen er nog een!” roept ze lachend. Jack draait zich om en begroet Ward. Opeens zie ik Louis achter Ward verschijnen.

“Drink ook mee!” nodigt Jack de mannen uit. Ze knikken en Jack bestelt vijf tequila´s.

Ward komt links naast me zitten en Louis gaat op de lege barkruk rechts van me zitten.

“Bij drie!” Schreeuw ik hard.

“1, 2, 3!” Tellen we tegelijk af. Overnieuw lik ik het zout, drink ik het zoveelste shotje leeg en bijt in de citroen. Ik leg de citroen weg en kijk naar Louis die nog zijn shotje aan het leegdrinken is.

“Wat ben jij langzaam zeg!” schreeuw ik in zijn oor. Normaal zou ik nooit zo brutaal tegen mensen doen, maar de alcohol in mijn lichaam veranderd dat. Louis lacht alleen maar en bijt dan in de citroen.

“Ik ben ook niet zo ervaren als jij Sofia!” schreeuwt Louis dan.

“Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit aan je heb voorgesteld!” schreeuw ik lachend in zijn oor. Ik weet niet zeker of ik me het verbeeld of niet, maar volgens mij zie ik daar toch echt een onzekere lach.

“Nog twee tequila´s!” bestelt Louis. Ik draai met mijn ogen en lach maar wat. De barman strooit wat zout op onse handen, legt de citroenplakjes klaar en de shotjes ernaast.

“Op… uhm, op vandaag!” schreeuwt Louis lachend. Tegelijk likken we het zout en gooien we de shotjes achterover. Ik bijt met mijn ogen dichtgeknepen in de citroen en kijk dan naar Louis die ook klaar is.

“Dus wel ervaren?” vraag ik lachend. Hij haalt zijn schouders nonchalant op. En knikt langzaam. 

Glamour Model ft. Louis William TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu