*14*

497 22 2
                                    

“Nee, El. Ik kan nu niet naar de Starbucks ik ben onderweg naar Doncaster.” Zeg ik door de telefoon. Snel rijd ik de uitrit richting een tankstation. 

“Huh, waarom ga je naar Doncaster?” hoor ik Eleanor door de telefoon vragen.

“Dat heb ik toch verteld? Lottie´s verjaardag is vanavond.” Zeg ik snel en ik parkeer mijn auto op de parkeerplaats achter het tankstation. 

“O, ik dacht dat we daar samen naar toe gingen?” Eleanor´s zachte stem klinkt teleurgesteld.
“Ik heb je donderdag gevraagd of je mee wilde, en jij vertelde dat je dit weekend al plannen had.” Zucht ik geiriteerd. Ik heb donderdag nog met haar gesproken.

“O, nou sorry hoor. Maar je kan dus niet mee naar de Starbucks?” vraagt Eleanor lief. Ik glimlach.

“Nee, sorry schat. Maar mischien kunnen we morgen wat gaan doen. Dan ben ik waarschijnlijk al terug. “ zeg ik lief, op Eleanor kan ik nooit lang boos blijven.

“Ja, we smsen wel. Ik moet gaan nu. Ik hou van je, Boobear.” Zegt ze lief. Boobear. Ik haat Boobear, vroeger noemde mijn moeder me zo, maar de laatste tijd begint het me al een beetje te irriteren. 

“Ik hou ook van jou, schatje. Tot snel.” Zeg ik lief. Vervolgens druk ik op ophangen en stop ik mijn mobiel in mijn broekzak. Ik haal mijn autosleutels uit het contact en stap uit.

Met een stappeltje kranten die ik in de winkel gekocht heb zit ik in een of ander goedkoop cafétje dat naast het tankstation staat. Ik heb net mijn kopje koffie bestelt en pak de krant The Sun voor me. Ik lees de voorpagina dat over de koningin die weer ergens op bezoek is. Dan opeens schieten mijn ogen naar een kleine zin onderaan de pagina.

Sofia B. hete foto´s pagina 26

Wat? Het zou toch niet? Nee? Dat zou ze nooit doen, ze is veels te verlegen en lief. Maar ze had wel een mooi lijf, maar nee ik geloof het niet. Toch wint mijn nieuwsgierigheid het en ga ik naar bladzijde 26. O mijn God, dit kan niet waar zijn, Sofia Black, het schattige onschuldige meisje waar ik jaren verliefd op was, staat hier met haar benen wijd en haar borsten open en bloot in de krant. Al moet ik toegeven dat ze er wel prachtig uitziet. Maar toch, ik snap het niet. Waarom zou ze dat doen, ze was vroeger zo verlegen. En ook laatst in die bar, toen was ze ook nog heel lief en schattig. Ik bekijk de foto´s eens goed, pff, toch geen enkele man geilt hier van op. Of toch wel? Al snel krijg ik een antwoordt, ja dus. Want mijn broek begint aardig strak te zitten bij het zien van die foto´s. Shit, dat is niet goed.
Snel sla ik de krant dicht en staar wat voor me uit. Nog steeds niet echt bevattend van wat ik net gezien had.

Glamour Model ft. Louis William TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu