*8*

508 21 0
                                    

Sofia Black P.O.V.:

“Fuck ik heb hoofdpijn!” fluister ik geïrriteerd als ik mijn ogen s´ochtends opendoe. Ik kijk rond en gelukkig ben ik in mijn eigen kamer.

“Pff, je hebt de hele avond tequila gedronken, verbaasd me dus niets.” Hoor ik Abbeygail zeggen. Langzaam beweeg ik me hoofd en zie Abbey staan voor de spiegel haar haar te kammen.

“Wat is er gister gebeurd?” vraag ik terwijl ik het warme deken van me afsla.

“Ga eerst douchen je stinkt.” Zegt ze zonder me aan te kijken.

Als ik me heb gedoucht, loop ik aangekleed terug naar mijn kamer. Abbey ligt op mijn bed en leest een tijdschrift.

“Weet je wat Ward gister tegen me zei?” vraag ik verbaasd terwijl ik naast haar ga liggen.

“Nee? Wat?” vraagt ze nieuwsgierig.

“Nou, hij was dus al dronken en toen zei ie heel vaag, dat hij en Louis vroeger een crush op me hadden en dat ik de knapste tweedejaars was. En hij betaalde zelfs mijn drankje.” Vertel ik. Abbey kijkt me met grote ogen aan.

“Louis en Ward hadden een crush op je?” vraagt ze verbaasd. Ik knik.

“Ik wist het! Ik heb het altijd gezegd dat Louis je zag zitten!” roept ze vrolijk.

“Waarom deed hij dan niets? Ik bedoel als je iemand leuk vindt dan flirt je toch?” ik draai een pluk nat haar om mijn vinger.

“Die jongen was veels te verlegen. Ik weet nog toen hij je duwde, hoe hij toen helemaal begon te blozen.” Herinnert Abbey zich. Ik lach en laat het plukje los.

“Hij was er gister trouwens ook. Ik heb nog twee keer tequila met hem gedronken.” Zucht ik. Abbey begint overdreven hard te lachen.

“Twee tequila? Meid! Je was de hele avond met hem aan het zuipen!” roept ze hard.

“Wat? Echt waar? En wat is er nog meer gebeurd?” vraag ik nieuwsgierig.

“Ehm, nou jij zat dus de hele tijd met Louis aan de bar en jullie waren de hele tijd aan het praten. O en je bent met MIJN hakken in de stront gaan staan!” zegt ze quasi - boos.

“O sorry. Dat deed ik vast niet expres.” Verontschuldig ik me lachend.

“Tuurlijk schat. Je mag ze trouwens houden.  Ik vindt ze niet lekker zitten.” Zegt ze nonchalant.

“Echt? Ehm, bedankt.” Ik geef haar een kus op haar wang.

“Heb je het trouwens al aan je vader gevraagd?” begint Abbey opeens.

“Wat?” ik kijk haar aan.

“Uhm, dat Glamour modelling?” zegt ze serieus.

“Mijn moeder zal met hem praten, ik weet dus niet.” Zeg ik eerlijk.

“Nou! Sta op dan! Ga nu naar beneden en vraag het hem!” roept ze enthousiast.

“Dan ga ik ondertussen douchen.” Zegt ze dan. Ze klimt over me heen en stapt van het bed. Uit haar weekendtas pakt ze wat kleding en ze is vervolgens mijn kamer uit.

“Goeiemiddag!” roept mijn vader blij als ik naar beneden kom sloffen.

“Hey.” Begroet ik hem en ik ga tegenover hem aan de eettafel zitten.

“Pap? Heb je nog met mama gepraat?” vraag ik onzeker. Mijn vader kijkt me over zijn bril aan.

“Je bedoelt over dat modellen gebeuren?” vraagt hij terwijl hij zijn krant weglegt. Ik knik langzaam.

“Schatje, is dat wel iets voor jouw?” vraagt hij bezorgd. Ik haal mijn schouders op.

“Het is natuurlijk je eigen keus, ik kan niet bepalen. Dus doe wat je wilt.” Zegt hij en hij slaat zijnn krant weer open en begint te lezen. Abbeygail komt aangekleed achter hem staan. Ik knik naar haar en ze maakt een gek dansje van blijdschap. Ik begin te lachen en mijn vader kijkt me vragend aan.

“Niks.” Mompel ik met een grijns. 

Glamour Model ft. Louis William TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu