Part 8

5.6K 684 78
                                    

Ο Άρης είχε τρομερό άγχος όταν ξημέρωσε η Δευτέρα....Από την μια ήθελε να ξέρει αν αυτοί οι δυο γνωρίζονται από την άλλη όμως δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήθελε τόσο πολύ να μάθει...Τι τον ενδιέφερε αυτόν να μάθει;;;Η Δήμητρα ήταν απλά η δικηγόρος του...Δεν είχε το δικαίωμα να ανακατεύεται στην προσωπική της ζωή....

Όμως όταν την ακούμπησε ο ηλεκτρισμός που τον διαπέρασε έκανε την καρδιά του να χτυπήσει δυνατά...Πραγματικά δυνατά....Και δεν είχε ξανά νιώσει κάτι τέτοιο....Κάτι του έλεγε πως ίσως η Δήμητρα κινδύνευε με την υπόθεση του...Δεν ήταν όλα όπως φαίνονταν και αυτός δεν ήθελε να πάθει κάτι....

Όλα έγιναν τόσο γρήγορα που μέχρι και αυτός άφησε τον εαυτό του και δεν σκεφτόταν καθόλου λογικά...Ίσως να μην ήθελε να σκεφτεί κιόλας...Δεν μπορούσε να πιστέψει πως κάποιος δικός του άνθρωπος τον κορόιδευε τόσο καιρό πίσω από την πλάτη του και όμως έπρεπε να σκεφτεί και αυτό το ενδεχόμενο....Όταν διάβασε την απειλή που έστειλαν στην Δήμητρα ήταν λες και το κουμπί του εγκεφάλου του που είχε κλείσει γύρισε και άρχισε να σκέφτεται τα πράγματα ως έχουν....Δεν ήταν χαζός απλά αρνούνταν να πιστέψει κάποια πράγματα...Τώρα όμως ήρθε η ώρα να βάλει την ζωή του σε μια τάξη και θα ξεκινούσε με το να αθωωθεί πρώτα....

Άρχισε να έχει αμφιβολίες για όλα και για όλους,ακόμα και για τον ίδιο του τον αδερφό....Όταν έμαθε για την Δήμητρα έστειλαν και την απειλή...Δεν ήξερε τι να πιστέψει αλλά δεν θα άφηνε τίποτα άλλο στην τύχη του....

Όταν τον φώναξαν ότι είχε επισκέψεις έπιασε τον εαυτό του να σηκώνεται τόσο γρήγορα που ζαλίστηκε....Ήθελε να την δει...Είχε συνηθίσει τις επισκέψεις της και τις περίμενε πως και πως....

Όταν έφτασε στην αίθουσα είδε τον αδερφό του και απογοητεύτηκε κάπως αλλά θα ερχόταν...Εξάλλου είχαν την συνάντηση τους δεν μπορούσε να μην έρθει....Έκατσε απέναντι του και ο Χρήστος τον ρώτησε γιατί τον είχε φωνάξει έτσι απότομα και αν συνέβαινε κάτι....

''Όχι απλά ήθελα να γνωρίσεις την Δήμητρα και να την προσέχεις λίγο έξω...''απάντησε και ο Χρήστος τον κοίταξε με σφιγμένα φρύδια....

''Τι εννοείς να την προσέχω;;;Από που και ως που;;;''

''Κάποιος την απείλησε με το να σταματήσει να ψάχνει την υπόθεση...''

''Τι;;''ρώτησε και έχασε το χρώμα του....

''Ναι...Αλλά είναι τόσο πεισματάρα που δεν την ενδιαφέρει καν...''απάντησε ο Άρης και ο Χρήστος χαμογέλασε συγκρατημένα...

Αθώος ή ΈνοχοςWhere stories live. Discover now