Part 20

8K 750 232
                                    

Η Δήμητρα μπήκε στο αμάξι και άφησε θεατρινίστικα να πέσει το κεφάλι της πάνω στο τιμόνι αναστενάζοντας...Η Ανθή την κοίταζε και χαζογελούσε...Η φίλη της ήταν ερωτευμένη και έκανε την ζωή της δύσκολη...αλλά αυτής της άρεσε ο Άρης και ήξερε πως αν η Δήμητρα άφηνε τον εαυτό της ελεύθερο θα γνώριζε έναν ενδιαφέρον άνθρωπο....

''Μπορείς να σταματήσεις να γελάς;;;''την ρώτησε η Δήμητρα χωρίς να σηκώσει το κεφάλι της...

''Μα έλα ήταν αστείο...Έπρεπε να δεις την μούρη σου πως κοκκίνισε....Τα αδέρφια δεν υπάρχουν...''είπε η Ανθή και συνέχισε να γελάει...Η Δήμητρα χαμογέλασε και αυτή με την ατάκα του Χρήστου...Τον συμπαθούσε.....

''Δεν είναι αστείο γαμώτο...''απάντησε αλλά συνέχισε να γελάει...Έβλεπε την Ανθή να ξεκαρδίζεται και δεν μπορούσε να κάνει κάτι....

''Οο ναι είναι...αλλά πέρα από την πλάκα...Ο Άρης θα σε διεκδικήσει Δήμητρα...Φαίνεται από χιλιόμετρα ότι σε θέλει...Άσε τον εαυτό σου ελεύθερο..Έχουν περάσει τόσα χρόνια..Άστον να σε γνωρίσει και γνώρισε και εσύ αυτόν χωρίς να μπαίνουν τα κάγκελα ανάμεσα σας...Είναι έξω πια...Δώσε στον εαυτό σου μια ευκαιρία να γίνει ευτυχισμένη Δήμητρα και ξέχασε πια τον παρελθόν...Δεν είναι ο ίδιος άνθρωπος...''

''Το ξέρω ότι δεν είναι ίδιοι...Νομίζεις πως δεν θέλω;;;και εμένα με ελκύει ο Άρης σε υπερβολικό βαθμό...Αλλά είναι οικογένεια Ανθή....Εμένα πόσο με γνωρίζει ο Άρης;;;Σχεδόν καθόλου...Αν ο Χρήστος πει ότι ήθελα να τον τυλίξω για τα λεφτά του......''

''Άστον να πει ότι θέλει...''την διέκοψε η Ανθή.....''Πότε θα καταλάβεις πως δεν χρειάζεται να νιώθεις ενοχές για κάτι που δεν φταις;;;Αυτός ήταν σκάρτος απέναντι σου...Αυτός έβλεπε φαντάσματα...Και στην τελική αν ο Άρης πιστέψει ότι ψέμματα ξεφουρνίσει ο ξάδερφος του τότε δεν αξίζει....Και για πια λεφτά και μαλακίες;;;Έχεις ξεχάσει ποιος είναι ο πατέρας σου Δήμητρα;;;Δεν έχεις ανάγκη από λεφτά....Και το ότι ποτέ δεν υπολόγιζες τα χρήματα και τις γνωριμίες τον γονιών σου και στηρίχθηκες στον εαυτό σου είναι υπέρ σου και όχι κατά σου....Το ξέρεις πως αν μιλούσες στην οικογένεια σου για αυτά που σου έχει κάνει αυτό το κάθαρμα,ο αλήτης θα είχε σβηστή από τον χάρτη;;''

''Το ξέρω....''

''Ωραία...Μήπως ήρθε η ώρα να πληρώσει Δήμητρα;;;Έχεις σκεφτεί ποτέ το ότι δεν μιλάς κάνει κακό σε εσένα αλλά και άλλες σαν και εσένα που μπορεί να βρέθηκαν στο δρόμο του;;;Ο άνθρωπος ήταν παρανοϊκός...Και είμαι σίγουρη πως δεν ήσουν η μοναδική που είδε τον πραγματικό του εαυτό...Γιαυτό ξεκόλλα...Γνώρισε τον Άρη και αν δεν είσαι έτοιμη να του μιλήσεις μην το κάνεις ακόμα αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να το κάνεις...''

Αθώος ή ΈνοχοςWhere stories live. Discover now