κεφάλαιο 6

6.4K 727 64
                                    

Το ίδιο βράδυ η Δήμητρα γύρισε σπίτι για ακόμα μια φορά αργά από το γραφείο της...Είχε βρει αρκετά στοιχεία που μπορούσαν να την καθοδηγήσουν και είχε μιλήσει και με κάποιους ανθρώπους του μπαρ που εκείνο το βράδυ είχε βρεθεί ο Άρης με τον Παύλο....Αυτό που ανακάλυψε της ήταν αρκετό για να επαλήθευση κάποιες υποψίες της...

Μπήκε στο διαμέρισμα της και αμέσως ξεφορτώθηκε τα ψηλά παπούτσια της....Με την άκρη του ματιού της είδε έναν φάκελο πεταμένο στο πάτωμα....Το μάζεψε από κάτω και το κράτησε στα χέρια της....Δεν υπήρχε αποστολέας ούτε τίποτα άλλο γραμμένο στο εξωτερικό....Της έκανε αμέσως εντύπωση και έβγαλε το χαρτί που υπήρχε μέσα......

Τουλάχιστον πέντε λεπτά καθόταν ακούνητη και κοιτούσε το περιεχόμενο του φακέλου....Ήταν μια προειδοποίηση που από την μια έπρεπε να την φοβίζει και από την άλλη την έκανε να ενισχύει την θέληση της να βγάλει έναν αθώο από την φυλακή....

'Σταμάτα να ψάχνεις την υπόθεση του Σταύρου αν θες να ξαναδείς το φως του ήλιου...'

Τα γράμματα ήταν κομμένα από εφημερίδες και κολλημένα στο χαρτί...Από την μια εντυπωσιάστηκε που μπήκαν σε τόσο κόπο για να την απειλήσουν και από την άλλη τρόμαξε στην περίπτωση που η απειλή γινόταν πράξη...Είχε δώσει όμως όρκο στον εαυτό της πως θα τον βγάλει από εκεί πάση θυσία...

Και αν η απειλή δεν ήταν απόδειξη ότι ο Άρης είναι αθώος και του την έστησαν τότε τι είναι....;;Είχε αρχίσει να βάζει κάποια πράγματα στην σειρά αλλά ήθελε αρκετά ακόμα αποδείχτηκα στοιχεία για να τον βγάλει από εκεί και θα έκανε τα πάντα για να το καταφέρει....

Δίπλωσε πάλι το χαρτί το έβαλε μέσα στον φάκελο και το τοποθέτησε στην τσάντα της....Δεν ήξερε αν έπρεπε να μιλήσει σε κάποιον για αυτό αλλά θα το σκεφτόταν όταν θα ξημέρωνε....Ήταν τόσο κουρασμένη που δεν το σκέφτηκε παραπάνω ότι απειλούνταν πραγματικά η ζωή της και η συμπεριφορά της ήταν απόλυτα ψύχραιμη λες και απλά της είχαν ρίξει κάτω από την πόρτα κάποιο διαφημιστικό φυλλάδιο.....

Μπήκε στο υπνοδωμάτιο της και έβγαλε τα ρούχα της...Άνοιξε το νερό του μπάνιου και μπήκε από κάτω...Ένιωθε όλους τους μυείς της να χαλαρώνουν και το μυαλό της ταξίδεψε για άλλη μια φορά στα πράσινα μάτια του....Ήταν τρελή που τον σκεφτόταν...Ήταν απλά άλλος ένας πελάτης αλλά είχε πάνω του κάτι διαφορετικό που την έκανε να αναστατώνεται...Δεν μπορούσε να ξεγελάσει τον εαυτό της όμως...Της άρεσε ο Άρης και ας ήξερε πως δεν έπρεπε...Μπορεί να ήταν αθώος αλλά ήταν κάτι σημαντικότερο που έπρεπε να την κρατήσει μακριά του....Είχε όνομα,παρελθόν και προϊστορία....Δεν θα έβαζε τον εαυτό της σε αυτόν τον κίνδυνο ξανά...Προτιμούσε να κάνουν την απειλή που της έστειλαν πραγματικότητα από το να βρεθεί ξανά στην θέση που ήταν αρκετά χρονιά πριν...

Αθώος ή ΈνοχοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora