Part 35

5.9K 671 81
                                    


Είχαν περάσει μερικές μέρες και ο Άρης είχε τρομερό άγχος που θα γνώριζε την κόρη της Δήμητρας... Ήθελε να τον εγκρίνει για την μαμά της... Ήξερε πως ήταν πολύ σημαντικό... Είχε ξαφνιαστεί που η Δήμητρα είχε μιλήσει με ειλικρίνεια στην Μαρίλια για τον μπαμπά της...

Της είχε πει πως ο μπαμπάς της και η μαμά είχαν πολλά προβλήματα μεταξύ τους και πως δεν γνώριζε ότι είχε μια κόρη... Η μικρή την είχε ρωτήσει αν της είχε κάνει κακό... Η Δήμητρα ποτέ δεν θα έλεγε για αυτά που πέρασε σε ένα μικρό παιδί και έτσι είχε μείνει αμίλητη... Η μικρή όμως λες και είχε κάποιο ιδιαίτερο χάρισμα και λες είχε καταλάβει, της είχε πει πως δεν την ενδιέφερε... Φτάνει να είχε μόνο αυτή και πως δεν χρειαζόταν στην ζωή τους κάποιον που θα μπορούσε να κάνει κακό στην μαμά της και η Δήμητρα είχε συγκινηθεί απίστευτα από την μικρή... Και έτσι μετά δεν την ξανά ρώτησε ποτέ για τον μπαμπά της... Ήταν λες και είχε αποδεχτεί το γεγονός πως μεγάλωνε μόνο με την μητέρα της και με τους παππούδες τους...

Και ο Άρης σκεφτόταν πως θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να συνδεθεί με την μικρή... Δεν ήθελε με τίποτα να απογοητεύσει την γυναίκα που αγαπούσε...

Ένα χτύπημα στην πόρτα του γραφείου του, τον έβγαλε απότομα από τις σκέψεις του... ''Περάστε...'' απάντησε και ο γραμματέας του ο Μιχάλης μπήκε μέσα...

''Κ. Άρη ο αδερφός σας μου ζήτησε να πάτε αμέσως στο γραφείο του...''

''Σε ευχαριστώ Μιχάλη..'' απάντησε και σηκώθηκε... Αναρωτήθηκε τι να ήταν τόσο σημαντικό που έπρεπε να πάει από το γραφείο του και δεν τον πήρε τηλέφωνο... Βγήκε και περπάτησε στο διάδρομο που οδηγούσε στα άλλα δυο γραφεία... Του αδερφού του και πιο πέρα του ξάδερφου του... Αφού χαιρέτισε ευγενικά την Κατερίνα γραμματέα του Χρήστου χτύπησε την πόρτα και έπειτα την άνοιξε...

Ο Αδερφός του ήταν χωμένος μέσα σε κάτι χαρτιά και το συνοφρύωμα ανάμεσα στα μάτια του έδειχνε πως κάτι δεν του άρεσε...

''Τι συμβαίνει;;'' ρώτησε και τον είδε να τινάζετε κάπως...

''Άρη δεν σε άκουσα που μπήκες... Κάθισε λίγο γιατί πρέπει να μιλήσουμε για κάτι...''

''Τι έγινε αδερφέ πολύ σοβαρός είσαι... τι συμβαίνει;;;''

''Νομίζω πως κάποιος κλέβει την εταιρία...'' απάντησε...

''Τι;;; Πως;; Γιατί;;''

''Δεν ξέρω έκανα ένα τυπικό έλεγχο και κάτι δεν μου βγαίνει... Το ψάχνουμε με το λογιστήριο... Δεν είμαι σίγουρος ακόμα αλλά θεώρησα πως έπρεπε να το ξέρεις...''

Αθώος ή ΈνοχοςWhere stories live. Discover now