Omlouvám se za to, že dlouho nebyla žádná kapitola... když má někdo blok na určité příběhy, tak ho prostě má, ale snad vám to tato kapitola vynahradí a celkově to, že jsem dnes zveřejnila skoro všechny příběhy :D
Jen mě prosím za ten konec nezabijte :D
_LarryLS1_
V tichosti jsem přetrpěl celý zbytek dne, i když jsem na sobě cítil nenávistné pohledy dvou kluků, kteří mojí osobu nejspíš opravdu nenáviděli. Nechápal jsem, co mají semnou za problém, ale nejspíš v tom byl zapletený Harry, protože ve všem je prostě vždycky háček, jménem Harry.
Nedokázal jsem, ale snášet Harryho ignoraci a přátelská gest, které dělal k Zaynovi, i když Zayn byl naproti Nickovi menší zlo, ani tak jsem ho prostě neměl rád. Alespoň, že Nicka oba ignorovali, ale on právě mně vraždil pohledem a v jeho očích byl záblesk něčeho, co mi říkalo, že semnou neskončil. Nejspíš musel Harryho opravdu mít rád, protože jinak by se tak nesnažil zničit mou osobu a získat Harryho pro sebe a abych byl upřímný, tak já Harryho nechtěl. Chtěl jsem jen zpět svojí pohodu, kterou jsem měl ještě před tím, než mi napsal Edward.
Po škole jsem zamířil k Harryho domu, i když se mi tam vůbec nechtělo. Nepotřeboval jsem poslouchat jeho výmluvy a kecy, které se mi snažil nalhávat. Věděl jsem, že na mě čeká v autě na parkovišti, ale bylo mi to jedno. Nestál jsem o jeho starost. Všechno mě ničilo a já potřeboval na nějakou chvíli vypnout a zbavit se všeho trápení, které na mě padaly. Matka, Nick, Harry, škola, Zayn a Edward, který mi ubližoval snad ze všech nejvíc.
Pořád psal, že už o mě nestojí, ale smsky posílal pořád a tím si pořádně protiřečil. Nepotřeboval jsem jeho depresivní zprávy, které celé mé bytí ničily ještě víc, protože mi tím dokazoval, že o něj ve svém životě stojím, i když mi pořád dokola ubližuje a odstrkuje mě stranou.
Uvědomoval jsem si, že si s ním chci psát, ale chci jen poslouchat jeho hrozné vtipy a snahy semnou flirtovat. Dokonce mi chybělo těch pár sextingů, které jsme měli. Zkráceně; záleží mi na něm.
Byl jsem ztracený ve svých myšlenkách, že jsem si až pozdě uvědomil Nicka, který mě zatáhl do vedlejší uličky mezi kontejnery, kde nebylo vidět. Chtěl jsem křičet, ale jeho pohotová reakce byla rychlejší, když zakryl má ústa svou rukou a silně mě přirazil ke stěně. Vyděšeně jsem zíral do jeho očí, které přímo hořely nenávistí a touhou po zničení.
"Mám pro tebe překvapení." zamumlal tiše a já cítil jeho zkažený dech na své tváři. Musel jsem se odtáhnout a utéct, ale měl větší sílu než já a proto jsem zmohl jen na slzy, které se samovolně spustily z mé tváře. "Nechceš vědět, co je to za překvapení?" ušklíbl se nad mým vzhledem, kdy jsem brečel strachy s tím, co mi udělá. Posledně mě chtěl znásilnit na toaletách školy a proto jsem se děsil toho, co se mohlo stát zde.
Zděšeně jsem zavrtěl hlavou a pokusil se ho kousnout do ruky, když jeho stisk zesílil. Docílil jsem jen toho, že chytnul moje vlasy do ruky a praštil mi lebkou do zdi. Nebylo to, tak silné, ale opravdu to bolelo.
"P-prosím." zavzlykal jsem a přes slzy ho neviděl. Chtěl jsem křičet o pomoc, ale jakoby jsem ztratil hlasitost svého hlasu a jen na prázdno otevřel pusu.
"Ale zlato..." zasmál se, v jeho hlase pouze nenávist a pohrdání. "ještě jsem, ani nezačal a ty už prosíš. Chceš vidět to překvapení?" zavrtěl jsem hlavou, ale on stejně sáhl do tašky, která ležela na zemi a vytáhl svícen se kterým mi zamával před obličejem. Vyděšeně jsem ho sledoval, než mi došlo, co s tím měl v plánu dělat. "Co? To sis jako opravdu myslel, že do tebe budu strkat jakoukoliv část mého těla? Na to se mám moc rád. Promiň, ale stačí mi Harryho prdel, ta tvoje už prošla ze záruky." zafňukal jsem a pokusil se vzepřít, ale moc jsem si nepomohl. Otočil mě k sobě zády a pevně přirazil ke zdi. Nevěděl jsem, co dělat. "Ale stejně se chci postarat o to, aby tě o tvoje panictví připravilo něco, na co v životě nezapomeneš. Všechny první sexy mají být přece nezapomenutelný, ne?" chtěl jsem vykřiknout, ale zareagoval rychleji, když mi přes ústa zavázal svojí bandanu, kterou dnes nosil na sobě. "Pokuď se ještě jednou pokusíš zakřičet, tak přísahám, že do tebe strčím něco z těch kontejnerů a myslím, že to by se ti nelíbilo."
"Každopádně ti musím povědět jednu věc-" zasmál se a stáhl ze mě kalhoty společně s boxerkama. Zavřel jsem oči a ještě se pokusil vykroutit, ale jeho ruce jakoby byly všude, protože mě znovu pevně držel a já se nemohl vůbec pohnout. "-tohle-" ukázal na svícen, který byl nepravidelných tvarů a rozhodně mi měl ublížit. "-je starožitnost. Patřil mé staré babičce, takže se prosím pokus ho moc nezakrvácet." držel jsem víčka pevně přitisknutá k sobě a snažil se utlumit svůj hlas, když se studená ocel dotkla mého bezpečně střeženého místa. Vřískl jsem bolestí, když špička vjela dovnitř. Zakousl jsem se do rtu a snažil se přežít nejhorších patnáct minut svého života plné bolesti, potupy a myšlenek na nejrychlejší smrt.